Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
3. Frank met 2000-2300€ netto (het komt zo nauw niet blijkbaar...), maar weet wel dat zijn energie voorschot van 130 naar 438€ is gegaan.
Het kan al eens helpen met beginnen te weten wat er nu juist binnenkomt en wat er juist buitengaat.
Uw inkomen kan schommelen, maar 300€ verschil als alleenstaande, lijkt me toch de moeite om eens te kijken hoeveel het nu precies is in het grootste gedeelte van de maanden.

Vandaag gaat Frank liever in Brussel wandelen dan te gaan werken :thumb:
ivm puntje 3. Mijn maandloon schommelt zelfs extremer dan dat, kan tussen hoogste & laagste maand 500€ verschillen... (pakweg 2000 tov 2500 dus)

ivm puntje 3. Mijn maandloon schommelt zelfs extremer dan dat, kan tussen hoogste & laagste maand 500€ verschillen... (pakweg 2000 tov 2500 dus)
En met welk inkomen hou je rekening voor uw kosten?

Als je je uitgaven gaat baseren op het hoogste inkomen, dat niet elke maand binnen komt, kan je toch wel eens in de problemen komen

Opt moment dat ik dacht en inschatte dat ik een stille pluizige kleine toeter ging loslaten en BAM! een luid nat geluid gevolgd door een groot sappig sausje in mijn ondergoed in een overvolle supermarkt...toen tvrouwke vroeg wat er was en ik daarop aangaf wat er was reageerde ze met "met u kan ik nergens buiten komen", "altijd iets met u"...tot overmaat van ramp moet ik nog een paar uur buiten rondlopen alvorens naar huis terug te keren, godverdomme eh :angry::angry:

Opt moment dat ik dacht en inschatte dat ik een stille pluizige kleine toeter ging loslaten en BAM! een luid nat geluid gevolgd door een groot sappig sausje in mijn ondergoed in een overvolle supermarkt...toen tvrouwke vroeg wat er was en ik daarop aangaf wat er was reageerde ze met "met u kan ik nergens buiten komen", "altijd iets met u"...tot overmaat van ramp moet ik nog een paar uur buiten rondlopen alvorens naar huis terug te keren, godverdomme eh :angry::angry:
Feel bad for you, maar die shit is grappig...

Pun intended?? :unsure:

Beffer 0
Dieter 2

@kay-gell, zo te zien heb je concurrentie

Himalaya zout en zo zwarte vers gemalen peper, is zeker niet slecht zulle ...
Mensen doen zo veel crap sausen op frieten, dus waarom dit niet.

Dat is gewoon mineraal zout uit berg regio's, niets meer of minder
Is toch stukken beter van smaak dan standaard keukenzout naar mijn smaak.
Altijd die anti zever vantegenwoordig, ik bedoel het artikel. Wil je wit keukenzout, wel doe er dan dat op als je roze zout maar 'kut' vindt. :)
Zeezout moet ook niet Keltisch zijn.
Veel wat in onze bodem en oceanen en zeeën zit is vantegenwoordig verontreinigd hé, dan kan je niets meer eten. Heeft niks te zien met health guru gedoe bij mij, maar smaak.

40916588-9926-4-F8-A-94-BB-D25-B7139-BDB3.jpg
🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan