Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Oldskooler

Lol , ik ben een single man voorlopig
Trieste is dat haar man ziek werd rond kerst vorig jaar, en dan overleed in mei dit jaar.

Tkan daar snel gaan, maar dat wens ik niemand toe.
... dan krijg ik misschien gabber dj buren. De huisbazin koos mij als buur voor haar schoonma (dat oudje) omdat ik rustig en single ben en max hier met 2 wou wonen.
Die kan echt niet klagen zulle, nooit feestjes hier(eerder op gemak met vrienden iets eten of drinken), nooit luide muziek of luide tv.
Geen schrijnwerkerij of slagerij van kampen (heb 20 jaar gedrumd in m'n leven), maar m'n oren zeggen neen nu ...

Laatst bewerkt:
Per ongeluk pikant aangeduid bij de opties van de take away thai 🥵

En mijn smoel die staat in brand, wiezewiezewiesboemboem!

Laatst bewerkt:

En mijn smoel die staat in brand, wiezewieboemboem!
Donderdag samen met een collega bij de thai gekozen voor het menu , met gewone thaise kippesoep.

Mijne smoel stond in brand... mijn collega lachte mij uit. Nam een slok, en stond daarna zelf te proesten.
Waarna al mijn andere collega's in een deuk lagen.

Toppunt was, een ander menu vermelde expliciet pikante soep... ik wil dus effectief niet weten hoe warm die pikante soep is...

En mijn smoel die staat in brand, wiezewiezewiesboemboem!
3-DE973-EA-A753-4-CA6-9-C02-F23-C1-F7-C47-FF.jpg

Huisgenoot die kwistig met water omgaat. Als em zijn tanden poetst verbruikt ie wellicht twee liter water op de één of andere manier. Soms, buiten zijn douches, wast hij zijn gezicht aan de lavabo waarbij hij de kraan nodeloos lang laat openstaan. Is er nu zoveel verschil in 5 keer water op uw gezicht spletsen tegenover dat 50 keer te doen. "Water kost niets" zegt ie dan.

Laatst bewerkt:
Ik probeer een bestelling te doen bij hbvlshop, bij een bestelling boven de 60 euro zouden er geen leveringskosten (3,5 euro) zijn, maar toch worden die kosten er nog steeds bij geteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan