Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
al gedurende minstens 2 weken elke dag "van God los" op de radio. Switchen ze hier eindelijk van q-music naar Studio Brussel. Wat draaien ze daar : yep, 'van God los'.
Stubru zou beter wat de originele Monza draaien.

En ik die dacht dat een goed nummer niet kapot te krijgen is.
Bazart bewijst het tegendeel met hun plastic versie.

Verkopers op 2dehands of bv zelfs hier, mogen wel eens melden dat ze smoren/roken in bijzijn van product dat ze verkopen.
Als niet roker is dat toch een vadsige geur dat ge meteen ruikt.
(Gaat hier niet over iets dat ik hier gekocht heb)

Verkopers op 2dehands of bv zelfs hier, mogen wel eens melden dat ze smoren/roken in bijzijn van product dat ze verkopen.
Als niet roker is dat toch een vadsige geur dat ge meteen ruikt.
(Gaat hier niet over iets dat ik hier gekocht heb)
Akkoord, maar ge kunt de vraag natuurlijk ook zelf stellen of onderzoek doen. Je koopt het goed in de staat waar het zich in bevind.

Glad op de (fiets)baan deze ochtend. 4 fietsers onderuit zien gaan, 't was een spannend tochtje naar 't werk.

Het valt mij al langer op maar als ge fietst met uw kind(eren) naast u of achterop uw fiets en ge doet die geen helm aan waar zijde dan in godsnaam mee bezig.

Mannen van de vuilkar die het nodig vonden om hier te passeren tegen 07h.

Allemaal goed en wel , moet ook gebeuren maar om dan Arabisch gezongen gebeden met het volume op max, vollenbak mee te brullen.
Ik weet ni zulle. Ik hoorde zelfs de vrachtwagen niet. Wtf zelfs. Een mobiele moskee is der niks tegen.

En natuurlijk net op de laatste dag van het jaar dat ik een dagske recup had genomen en kon uitslapen.

Als je zelf geen roker bent en geen rokers in je omgeving hebt, denk je daar heel vaak absoluut niet aan.
Ik zou dat omdraaien, als je zelf rookt, en mensen in je omgeving ook, weet je vaak niet hoe sterk alles naar die sigaretten ruikt.

Zelf ben ik opgegroeid in de walm van sigaretten, en nu stoort me dat ook zeer hard, maar als kind bv. totaal niet wegens gewenning. De eerste keer dat ik me daarvan bewust werd was toen ik tijdens een feestje tegen een meisje opliep en die meteen reageerde met: "ma ei, rookt gij?".
Neen, maar al mijn kleren werden daarin gemarineerd.

Elektriciteit is uitgevallen in het straat.

Geen probleem, ik maak mij klaar om te rijden naar een plaats met wel elektriciteit.

Gaat mijn garagepoort natuurlijk niet open 🤡 🤡 🤡 🤡

Glad op de (fiets)baan deze ochtend. 4 fietsers onderuit zien gaan, 't was een spannend tochtje naar 't werk.

Het valt mij al langer op maar als ge fietst met uw kind(eren) naast u of achterop uw fiets en ge doet die geen helm aan waar zijde dan in godsnaam mee bezig.
En die volwassenen dragen er zelf waarschijnlijk ook geen dan. 😞

Ben jij één van de helden die zich schijnbaar ongenaakbaar voelen in hun bestelwagentjes waarmee ze halve voortuinen omploegen om toch maar zeker niet te moeten uitstappen?
Euh, nee, toch niet.
Ik ben één van die personen die met de fiets op de baan is om zaken rond te brengen, ook met dit weer.
(stadsgidsen, infogidsen, briefjes, ...)

Ik zou dat omdraaien, als je zelf rookt, en mensen in je omgeving ook, weet je vaak niet hoe sterk alles naar die sigaretten ruikt.

Zelf ben ik opgegroeid in de walm van sigaretten, en nu stoort me dat ook zeer hard, maar als kind bv. totaal niet wegens gewenning. De eerste keer dat ik me daarvan bewust werd was toen ik tijdens een feestje tegen een meisje opliep en die meteen reageerde met: "ma ei, rookt gij?".
Neen, maar al mijn kleren werden daarin gemarineerd.
Ook een 'jeugdtrauma' hier - zal nooit vergeten dat in het middelbaar geen enkele leerkracht wou geloven dat ik niet rookte omdat ik ook elke dag in 3 pakjes gemarineerd werd thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan