Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Regioontlockerij is een misdrijf!!
Dat werkte gewoon met een fabriekscode die je moest invoeren met de afstandsbediening dus ik zag het gewoon als het 'ontsluiten van het volle potentieel van mijn artificieel begrensde hardware'.

En de DVD speler heb ik gekocht - niet F&F stijl gepikt :unsure:

YouTube en z'n automatische vertalingen.

7DLjXyH.jpg

al gedurende minstens 2 weken elke dag "van God los" op de radio. Switchen ze hier eindelijk van q-music naar Studio Brussel. Wat draaien ze daar : yep, 'van God los'.
frustrated-pulling-hair.gif

als ze nu nog Adrenaline durven draaien, dan bel ik hun elk uur van de dag met een flauwe mop van me. Eens zien hoe leuk ze dat zullen vinden.

al gedurende minstens 2 weken elke dag "van God los" op de radio. Switchen ze hier eindelijk van q-music naar Studio Brussel. Wat draaien ze daar : yep, 'van God los'.
frustrated-pulling-hair.gif

als ze nu nog Adrenaline durven draaien, dan bel ik hun elk uur van de dag met een flauwe mop van me. Eens zien hoe leuk ze dat zullen vinden.
:unsure:

Ik weet het, we zitten op een forum. Maar hoe sommigen er toch in slagen om in een post echt geen enkele zin te kunnen vormen zonder een fout in blijft mij verbazen. DT-fouten, spellingsfouten, leestekens raar geplaatst enz. Of gewoon al eens een leesbare tekst i.p.v. een diarree van letters, cijfers en leestekens.
Was er een half strafpunt per dt-fout, dan zouden sommige members de komende 5 jaar niet meer kunnen posten.

Zucht.

Ik bestel twee verzorgingsproducten op Amazon voor mijn hond. Vanaf 30€ is het gratis verzending, dus ik bestel twee zaken, samen 32€.

Beide zaken worden apart opgestuurd. Eentje aan ons thuisadres, het ander in een afhaalpunt van Bpost …

Zucht.

Ik bestel twee verzorgingsproducten op Amazon voor mijn hond. Vanaf 30€ is het gratis verzending, dus ik bestel twee zaken, samen 32€.

Beide zaken worden apart opgestuurd. Eentje aan ons thuisadres, het ander in een afhaalpunt van Bpost …
Ook al regelmatig voorgehad. Irritant maar waarschijnlijk komen ze gewoon van 2 aparte distributiecentra.

Ellendige kiezel die sommige mensen liggen hebben, ge rijd u daar gvd volledig vast in met de fiets.
Mensen die hun auto net voor de brievenbus parkeren waardoor je bijna niet meer aan de brievenbus kan.
Mensen die hun brievenbus veen te ver van de straat af hangen.
:wtf: :angry:

Ellendige kiezel die sommige mensen liggen hebben, ge rijd u daar gvd volledig vast in met de fiets.
Mensen die hun auto net voor de brievenbus parkeren waardoor je bijna niet meer aan de brievenbus kan.
Mensen die hun brievenbus veen te ver van de straat af hangen.
:wtf: :angry:

Ben jij één van de helden die zich schijnbaar ongenaakbaar voelen in hun bestelwagentjes waarmee ze halve voortuinen omploegen om toch maar zeker niet te moeten uitstappen?

6u wekker om rond 10u in rotterdam te zijn. rond 11u30 was ik er.
tegen 18u terug naar de limburg, 23u was ik er. alleen was ik de huissleutels in huis vergeten. ducking hell, ik zou morgen een baaldag willen nemen, maar we zitten met een deadline.

6u wekker om rond 10u in rotterdam te zijn. rond 11u30 was ik er.
tegen 18u terug naar de limburg, 23u was ik er. alleen was ik de huissleutels in huis vergeten. ducking hell, ik zou morgen een baaldag willen nemen, maar we zitten met een deadline.
Vandaag was precies dan toch ook een baaldag... :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan