Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nooit anders geweten dan om de 2 weken en de postbode komt maar 2x per week. En da's dan Oost-Vlaanderen he! Het Latem van Kortrijk! Of zo iets... :unsure:
De postbode komt hier op dinsdag en donderdag voor de gewone post.
Bij pakjes of Bpost 24u service (ook gewoon brieven), komt hij / zij ook op andere dagen.

Mensen die het vertikken om hun lichten aan te steken bij mist!
En dan heb ik niet eens over mistlichten, maar gewoon over dimlichten, wat toch het absolute minimum is!

Was nog maar 2 minuten op de weg en madam komt af op een kruispunt waar ik net ging oversteken, zonder lichten en bovendien tegen een veel te hoge snelheid in de bebouwde kom.
Alles dichtgegooid en zij gelukkig ook (blijkbaar automatisch bij haar, want haar 4 knipperlichten sprongen ook meteen aan).

Moest het tot een ongeval gekomen zijn, was ik nog in fout ook, want zij had voorrang.
Probeer daarna maar eens gelijk te krijgen dat ze compleet onzichtbaar was, zonder ook maar één licht... 😡

Laatst bewerkt:
Mensen die het vertikken om hun lichten aan te steken bij mist!
En dan heb ik niet eens over mistlichten, maar gewoon over dimlichten, wat toch het absolute minimum is!

Was nog maar 2 minuten op de weg en madam komt af op een kruispunt waar ik net ging oversteken, zonder lichten en bovendien tegen een veel te hoge snelheid in de bebouwde kom.
Alles dichtgegooid en zij gelukkig ook (blijkbaar automatisch bij haar, want haar 4 knipperlichten sprongen ook meteen aan).

Moest het tot een ongeval gekomen zijn, was ik nog in fout ook, want zij had voorrang.
Probeer daarna maar eens gelijk te krijgen dat ze compleet onzichtbaar was, zonder ook maar één licht... 😡
Weer een excuus om een dashcam aan te schaffen.

Belastingen 2 dagen eerder dan voorzien teruggekregen. De ambtenaren hebben zichzelf overtroffen.
:love:
Mijn iPhone laten vallen en nu bibbert de camera continu. Ik vrees dat de stabilisator van de camera kapot is. :headshake:
Gelukkig dat zo'ne nieuwe iPhone genoeg geld kost hé, of ge wist weer niet wat doen ermee. :unsure:

Gelukkig dat zo'ne nieuwe iPhone genoeg geld kost hé, of ge wist weer niet wat doen ermee. :unsure:
Het probleem is dat ik een enorme gierigaard ben :unsure: Ik krijg die stap niet gezet om bijna 1000 euro uit te geven terwijl het enige dat aan mijn huidige toestel scheelt die camera is. Ik geef gewoon enorm weinig uit.

Ik werk op mijn huidige job nu iets meer dan 1,5 jaar. En het enige dat ik in die tijd voor mezelf gekocht heb is mijn PS5. :unsure:

Op kantoor verwarmen ze nog tot maximum 19°C. Ik erger mij ondertussen meer aan het constante gezaag en gejammer daarover dan aan die temperatuur zelf.

's nachts naar het toilet moeten. Terwijl ge er zit uw neus moeten snutten en daarvoor toiletpapier gebruiken.

Uw ding doen en nadien tot het besef komen dat ge die gebruikte velletjes van zonet toch beter voor iets anders kon gebruiken:wallbash:

's nachts naar het toilet moeten. Terwijl ge er zit uw neus moeten snutten en daarvoor toiletpapier gebruiken.

Uw ding doen en nadien tot het besef komen dat ge die gebruikte velletjes van zonet toch beter voor iets anders kon gebruiken:wallbash:
Dus die velletjes waar je hebt in liggen snotteren, gebruiken om je bilspleet mee af te vegen? Ieder zijn ding.

Brief in bus fluvius maandag....Binnen 5 werkdagen gaan ze werken starten nabij me aan nutsvoorziening elekriek. Zo vragen ze een plannetje van m'n gevel en aansluitpunten. Bv waar is garage inkom? Welke 10m weg staat van de straat met tuin tussen en carport aan straatkant duidelijk zichtbaar. De leiding komt van bovengrondse paal naar beneden grond in ... hang dat dan aan je raam dat plannetje van je gevel. Uh, das een tuinhek daar buiten en een zichtbare voortuin.

Roept meer vragen op dan info geven. Bvb wanneer komen jullie? Moeten jullie aan m'n gevel zijn ofzo? Is het boven- of ondergronds, gaan julie graven nabij m'n carport? PFFFF

Fluvius mannekes van een ander planeet die proberen te communiceren :S
Ik vermoed aansluitingen 2woonst nieuwbouw naast me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan