Tijd om ne keer juist te meppen dan.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd om ne keer juist te meppen dan.![]()
zijn dat de muggen die u zien meppen?
zijn dat de muggen die u zien meppen?
Vervolg van bovenstaande:Ik verwachte vandaag 2 pakjes, eentje van Proximus, het andere van Vandenborre, beide geleverd door bpost.
Het pakje van Vandenborre is deze voormiddag rond 10 geleverd door de gewone postbode die ook de brieven brengt.
Het pakje van Proximus is er nog steeds niet, maar ik heb ook totaal gaan barcode om de status van de levering te controleren.
Het enige wat ik wel heb is een mailtje van Proximus zelf dat mijn pakje onderweg is en vandaag nog geleverd zal worden....
Wees niet zo hard voor jezelf. Je bent goed bezig en je bent goed genoeg.Deadline niet gehaald van een wedstrijd waaraan ik heel graag wilde meedoen, doordat die onverwachte test ertussen kwam. Khad al een tweede wedstrijd laten vallen maar had toch gehoopt deze wel nog te kunnen afwerken. Ondertussen ook mezelf ervan overtuigd dat de test op niets trok en ik mijn kans verpest heb. Door de zenuwen en weinig slaap ook al twee dagen ferme koppijn.
Hopelijk kan ik van het weekend gebruik maken om efkes te resetten want het is nodig.
Je kan altijd een andere hobby zoeken, als deze teveel werk is?Inbraakgolf hier in het dorp.
Bijna elke dag is er een inbraak de laatste 8 dagen.
En steeds in mijn "regio". Vorige nacht was het hier een straat verder.
Liedekerke?Inbraakgolf hier in het dorp.
Bijna elke dag is er een inbraak de laatste 8 dagen.
En steeds in mijn "regio". Vorige nacht was het hier een straat verder.
Liekert ja.Liedekerke?
Hoewel dat al langer dan 8 dagen is, al een week of 3, 2-3 inbraken per avond.
NeeLiedekerke?
Hoewel dat al langer dan 8 dagen is, al een week of 3, 2-3 inbraken per avond.
Ik woon er middenin en heb er geen last van. Die inbrekers wonen hier niet.Liekert ja.
Ben daar opgegroeid, je moet nu tegenover vroeger eens kijken wat er daar allemaal rond het station loopt en woont.
Tis allemaal niet moeilijk
Denderleeuw idem
Kan iemand hier niet gewoon je abo nemen? Inloggen kan jij dan toch overal? Of is het zo eentje die zelfs vpn niet toelaat voor gewoon kijken?Eleven Sports heeft hun VPN herkenning zwaar geupdate precies want ongeacht welke NordVPN server ik gebruik, ik kan mijn abo gewoon niet verlengen. Zeer ergerlijk dat je niet vanuit het buitenland kan verlengen.
Jammer dan he boys, dan loop je 100 euro mis en spendeer ik het elders, onderwijl gewoon de illegale streams gebruikend om de matchen toch te zien.
Hoezo, dat is toch standaard gedachtengoed van Kortrijkzanen, beetje de Antwerpenaren van West-Vlaanderen.Kan iemand hier niet gewoon je abo nemen? Inloggen kan jij dan toch overal? Of is het zo eentje die zelfs vpn niet toelaat voor gewoon kijken?
Ergernis: we zijn weer vertrokken voor een rondje ‘maar ik woon …. dus uw verkoopprijs moet echt lager’ Alsof het mijn schuld is dat iemand op honderd kilometer woont? Probeer dat eens in de Aldi twee provincies verder ‘zeg, ik kom wel uit Kortrijk é, geef mij eens korting’.
Kan iemand hier niet gewoon je abo nemen? Inloggen kan jij dan toch overal? Of is het zo eentje die zelfs vpn niet toelaat voor gewoon kijken?
Eerder de Antwerpenaren die de Kortrijkzanen van Antwerpen zijn, Julie Vermeire woont hier en ik heb horen zeggen dat iemand hier ooit Niels Destadsbader in de Mediamarkt heeft gezien. Hollywood a/d Leie, baby!Hoezo, dat is toch standaard gedachtengoed van Kortrijkzanen, beetje de Antwerpenaren van West-Vlaanderen.