Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijd om ne keer juist te meppen dan. :unsure:
ace-ventura-sarcastic-laugh.gif

Ik verwachte vandaag 2 pakjes, eentje van Proximus, het andere van Vandenborre, beide geleverd door bpost.
Het pakje van Vandenborre is deze voormiddag rond 10 geleverd door de gewone postbode die ook de brieven brengt.

Het pakje van Proximus is er nog steeds niet, maar ik heb ook totaal gaan barcode om de status van de levering te controleren.
Het enige wat ik wel heb is een mailtje van Proximus zelf dat mijn pakje onderweg is en vandaag nog geleverd zal worden....
Vervolg van bovenstaande:
Om 15h20 begin in een conversatie via messenger.
Eerst de virtuele assistent, daar kies ik voor een collega (van vlees en bloed).
Om 15h30 krijg ik Zoë die het voor mij zal uitzoeken.
Ik doe heel de uitleg, geef alle gegevens door en dan begint het wachten.
Om 16h11 krijg ik dan plots volgend bericht:
"Welkom op de chat, ik ben Gian.Ik kijk het even na momentje aub."
Om 16h53 vraag ik of ze al iets gevonden hebben?
Geen enkele reactie
Om 17h25 vraag ik of er nog wel iemand aanwezig is?
Geen reactie
Om 17h34 kom er dan dit bericht:
"Goededag, u spreekt met Bas. Waarmee kan ik u helpen?"
Ik doe opnieuw mijn uitleg
Om 17h42 vraagt hij: "Hallo bent u daar nog?"
Ik antwoord dat ik net toch heel mijn uitleg gedaan heb en dat ik al uren op een antwoord wacht.
Om 17h54 komt dan volgend bericht:
"Vanwege te lange inactiviteit zal ik de chat moeten sluiten. Mocht u nog willen reageren. Kunt u dat gewoon doen. Prettige dag!"
En vragen ze om het gesprek te beoordelen ...

WTF, een mens zo lang laten wachten en dan gewoon het gesprek afbreken, hoe onbeschoft kan he gvd zijn?

Later op de avond (25 november) krijg ik een bericht van bpost in mijn mailbox dat ze om 19h16 de informatie over de zending binnen gekregen hebben en om 23h04 werd de zending gesorteerd in het sorteercentrum.
Het pakje gaat geleverd worden op, hou u vast, maandag 28 november.
Ik vraag me dan wel af wat er met dat pakje gebeurd is tussen donderdag avond dat het bij Proximus vertrokken is (volgens Proximus dan toch) en vrijdagavond wanneer het pakje blijkbaar pas bij bpost aangekomen is?
Een van die twee vertelt toch complete onzin?

Het pakje van Vandenborre werd op woensdag 23 november besteld en werd op vrijdag 25 november in de voormiddag afgeleverd door bpost.
Het pakje van Proximus werd op dinsdag 22 november reeds besteld (1 dag vroeger dus) en zal nu dus pas op maandag 28 november geleverd worden door bpost.
Proximus zal als excuus waarschijnlijk de drukte bij bpost gaan gebruiken, maar de snelle levering van het pakje ven Vandenborre is het bewijs van het feit dat dat niet klopt.

Deadline niet gehaald van een wedstrijd waaraan ik heel graag wilde meedoen, doordat die onverwachte test ertussen kwam. Khad al een tweede wedstrijd laten vallen maar had toch gehoopt deze wel nog te kunnen afwerken. Ondertussen ook mezelf ervan overtuigd dat de test op niets trok en ik mijn kans verpest heb. Door de zenuwen en weinig slaap ook al twee dagen ferme koppijn.
Hopelijk kan ik van het weekend gebruik maken om efkes te resetten want het is nodig.

Weer ongelofelijk hoogvliegende commentaren in pol en actua vandaag. Het plaatselijke cafe zou jaloers zijn op zo'n plat populistisch gezwets.

Deadline niet gehaald van een wedstrijd waaraan ik heel graag wilde meedoen, doordat die onverwachte test ertussen kwam. Khad al een tweede wedstrijd laten vallen maar had toch gehoopt deze wel nog te kunnen afwerken. Ondertussen ook mezelf ervan overtuigd dat de test op niets trok en ik mijn kans verpest heb. Door de zenuwen en weinig slaap ook al twee dagen ferme koppijn.
Hopelijk kan ik van het weekend gebruik maken om efkes te resetten want het is nodig.
Wees niet zo hard voor jezelf. Je bent goed bezig en je bent goed genoeg.

Inbraakgolf hier in het dorp.
Bijna elke dag is er een inbraak de laatste 8 dagen.
En steeds in mijn "regio". Vorige nacht was het hier een straat verder.

Inbraakgolf hier in het dorp.
Bijna elke dag is er een inbraak de laatste 8 dagen.
En steeds in mijn "regio". Vorige nacht was het hier een straat verder.
Je kan altijd een andere hobby zoeken, als deze teveel werk is?

Ik erger mij eigenlijk nogal aan dat ‘een Marokkaan supportert voor Marokko’ spel dat nu bezig is. Niemand die piept als een Spanjaard dat doet. Hier in de stad zelfs vlaggen voor Australië. In mijn zoon zijn klas zit een ventje dat helemaal gek is van Messi en Argentinië shirts heeft voor elke dag van de week. Ventje is Vlaamser dan stoofcarbonades. Enfin, tis geen drama maar het lijkt zo idioot.

Eleven Sports heeft hun VPN herkenning zwaar geupdate precies want ongeacht welke NordVPN server ik gebruik, ik kan mijn abo gewoon niet verlengen. Zeer ergerlijk dat je niet vanuit het buitenland kan verlengen.

Jammer dan he boys, dan loop je 100 euro mis en spendeer ik het elders, onderwijl gewoon de illegale streams gebruikend om de matchen toch te zien.

Eleven Sports heeft hun VPN herkenning zwaar geupdate precies want ongeacht welke NordVPN server ik gebruik, ik kan mijn abo gewoon niet verlengen. Zeer ergerlijk dat je niet vanuit het buitenland kan verlengen.

Jammer dan he boys, dan loop je 100 euro mis en spendeer ik het elders, onderwijl gewoon de illegale streams gebruikend om de matchen toch te zien.
Kan iemand hier niet gewoon je abo nemen? Inloggen kan jij dan toch overal? Of is het zo eentje die zelfs vpn niet toelaat voor gewoon kijken?

Ergernis: we zijn weer vertrokken voor een rondje ‘maar ik woon …. dus uw verkoopprijs moet echt lager’ Alsof het mijn schuld is dat iemand op honderd kilometer woont? Probeer dat eens in de Aldi twee provincies verder ‘zeg, ik kom wel uit Kortrijk é, geef mij eens korting’.

Kan iemand hier niet gewoon je abo nemen? Inloggen kan jij dan toch overal? Of is het zo eentje die zelfs vpn niet toelaat voor gewoon kijken?

Ergernis: we zijn weer vertrokken voor een rondje ‘maar ik woon …. dus uw verkoopprijs moet echt lager’ Alsof het mijn schuld is dat iemand op honderd kilometer woont? Probeer dat eens in de Aldi twee provincies verder ‘zeg, ik kom wel uit Kortrijk é, geef mij eens korting’.
Hoezo, dat is toch standaard gedachtengoed van Kortrijkzanen, beetje de Antwerpenaren van West-Vlaanderen.

Als ik niet tot de laatste dag gewacht had om de 50% korting te gebruiken, had ik dat waarschijnlijk geprobeerd. Maar om mensen om 21h lastig te vallen om voor mij een abo te fixen, wou ik niet doen.

Hoezo, dat is toch standaard gedachtengoed van Kortrijkzanen, beetje de Antwerpenaren van West-Vlaanderen.
Eerder de Antwerpenaren die de Kortrijkzanen van Antwerpen zijn, Julie Vermeire woont hier en ik heb horen zeggen dat iemand hier ooit Niels Destadsbader in de Mediamarkt heeft gezien. Hollywood a/d Leie, baby!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan