Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er hing precies bad juju over die reeks, de gele PR indertijd een auto ongeluk en ik dacht nog een ander overlijden maar ik weet niet meer wie.
Edit: opgezocht, het was de irl broer van de groene ranger die indertijd ook overleden is, die speelde ook mee in de reeks.
Edit edit: het artikel over al wie daar al overleden is, is echt deprimerend. Bad juju.
Ik wist van Zordon en de gele PR, maar het zijn er precies een pak:

2 weken geleden een hele set motorkledij gekocht, maar blijkt dat die winkel ook meedoet aan black friday, en het scheelt toch genoeg om er eens slecht van geslapen te hebben...
ik vervloek mijn gebrek aan geduld toch meermaals per jaar :sop:
Ik vind dat ze u voor zo'n aankopen wel mogen waarschuwen dat je beter 2 weken wacht tot er kortingen zijn. Als ik dat tegenkom ga ik direct terug of bel ik hen op in geval van online aankoop. In veel gevallen rekent men dan alsnog de korting.

Ik zit normaal ook rond de 35, soms eronder, soms erboven. Belangrijker is dat je temperatuur redelijk constant is dan wat die nu precies is hoor.
Ben jij echt zo kil?

Vond ik ook maar bizar dus maar met twee verschillende thermometers gemeten en twee keer hetzelfde.
Dokter wist mij gisteren te zeggen (dit had ik nog nooit gehoord) dat je bij een meting onder het oksel er bijna een halve graad mag bijtellen voor de correcte temperatuur.

Gisterenmorgen ook net geen 35°C maar ik koel normaal 's nachts tamelijk fel af - en heb gelukkig mijn vrouw die mij hier aanvult want zij produceert warmte als zij slaapt.
Steek hem vanavond eens in uw poep.

Op zich is dat een normale lichamelijke reactie. Wanneer uw slaappatroon constant is, gaat uw lichaam zich afkoelen wanneer het tijd is om te gaan slapen.
Wegens de soms rare formatering van eens regellengte in mijn browser dacht ik even dat je zei dat mijn laatste uur geslagen had:

Naamloos.png

Ergernis is een groot woord maar vandaag op het nieuws een man die zijn familie zocht na de aardbeving en de journalist die hem vraagt ‘en als blijkt dat ze dood zijn, wat ga je dan doen?’ Vond dat zo een vraag om een beetje de ogen mee te rollen.

Van die vreselijke ticketingsystemen die alles efficiënter moeten maken. Dat zal wel zo zijn uiteindelijk, maar vaak komt dat toch neer op extra stappen voor eenvoudige vragen.
Vroeger: één mail naar de personeelsdienst, hierop een antwoord.
Nu: dezelfde mail maakt een ticket aan, dit kan je ook via het juiste platform. Dan een bevestigingsmail. Dan een mail dat er een bericht is over je case! Hoera, ahnee ze hebben het niet helemaal gelezen.
En het beste van al, dan beland je op dat platform in een soort chat, waar <enter> plots de "submit message" is.

Beste Jos,
*nieuw bericht gepost in case #22548*
Mijn excuses, iets te snel geweest en al op verzonden gedrukt. Wat ik nog wou zeggen is het volgende:
GOD VER DOMME

(en ja, het zal wel vooral aan mij liggen)

Van die vreselijke ticketingsystemen die alles efficiënter moeten maken. Dat zal wel zo zijn uiteindelijk, maar vaak komt dat toch neer op extra stappen voor eenvoudige vragen.
Vroeger: één mail naar de personeelsdienst, hierop een antwoord.
Nu: dezelfde mail maakt een ticket aan, dit kan je ook via het juiste platform. Dan een bevestigingsmail. Dan een mail dat er een bericht is over je case! Hoera, ahnee ze hebben het niet helemaal gelezen.
En het beste van al, dan beland je op dat platform in een soort chat, waar <enter> plots de "submit message" is.

Beste Jos,
Mijn excuses, iets te snel geweest en al op verzonden gedrukt. Wat ik nog wou zeggen is het volgende:
GOD VER DOMME

(en ja, het zal wel vooral aan mij liggen)
'uw case werd afgesloten en doorgestuurd naar een andere lijn voor behandeling'

Om dan nooit een antwoord te krijgen.

Gelukkig werken ze bij ons sinds enige tijd met een optie om het sluiten van uw ticket te weigeren.
Zonder de ambetanterik uit te hangen heb ik zo al snel 9/10 antwoorden moeten weigeren.

'uw case werd afgesloten en doorgestuurd naar een andere lijn voor behandeling'

Om dan nooit een antwoord te krijgen.

Gelukkig werken ze bij ons sinds enige tijd met een optie om het sluiten van uw ticket te weigeren.
Zonder de ambetanterik uit te hangen heb ik zo al snel 9/10 antwoorden moeten weigeren.
Oh ja, inderdaad. Gewoon naast de kwestie een antwoord krijgen en dan case closed.

Hoe verkracht ik een iconisch gebouw:

Origineel is het alvast niet:
latest

latest
Alsof het steen nog niet erg genoeg was.

Misschien ook de kathedraal ineens mee verbouwen.

🙄

Wat een kutplatofrm is Vinted toch. Net een account aangemaakt. Een receiver op gesmeten omdat ik ook andere elektronica erop vond en bam:
Het uitvoeren van illegale activiteiten, zoals oplichting, het verkopen van niet-originele artikelen of ander misbruik van het Vinted-platform, is in strijd met onze Algemene Voorwaarden en met intellectuele-eigendomsrechten van derden.

We hebben redenen om aan te nemen dat er illegale activiteiten plaatsvinden via jouw account.

❗Daarom hebben we je account definitief moeten blokkeren.

⚠️Let op: Het maken van meerdere accounts op Vinted is niet toegestaan, dus alle mogelijke volgende accounts zullen verwijderd worden.
Na wat contact met hun is het toch allemaal niet zo definitief.

Hope you're doing well! Upon review, we have deemed this as a mistake on our side. Your items have now been restored, and your account is now unblocked. Apologies for the inconvenience! ***|| Team Vinted

Des te beter zo. 🤷‍♂️

Langs de andere kant kun je niet verbaasd zijn dat als je iets verkoopt aan een privépersoon die daarmee doet wat hij wil.
En hij houdt zich wel aan zijn woord: Geen appartementen, wat veel meer zou opbrengen. Maar een culturele ruimte en veel horeca.

Het is helemaal anders, maar wat Zaha Hadid gedaan heeft aan het Havenhuis is toch ook wel prachtig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan