Luminus
ik ben sinds 1 december 21 klant bij hen. In januari krijg ik een afrekening van de maanden september oktober november. Maanden waarvan ik dus niet klant was. Bedrag van 80 euro. Over de afgelopen 9 maanden meermaals gebeld en telkens de bevestiging gekregen dat ik dit niet dien te betalen.
Vandaag een aangetekend schrijven dat mijn contract wordt opgezegd en dat het doorgestuurd is naar een deurwaarder.

Ik nogmaals gebeld en ze zien in het systeem dat al mijn klachten genoteerd zijn maar nog nooit zijn doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.. Echt waar. Fucking amateurs.
Mijn contract is wel terug actief gezet zeiden ze... En ze gingen me van de week terug bellen als ze de dienst facturatie konden bereiken.
Serieus. Ik zal eens betalen voor maanden waar ik geen klant was bij jullie
ik ben sinds 1 december 21 klant bij hen. In januari krijg ik een afrekening van de maanden september oktober november. Maanden waarvan ik dus niet klant was. Bedrag van 80 euro. Over de afgelopen 9 maanden meermaals gebeld en telkens de bevestiging gekregen dat ik dit niet dien te betalen. Vandaag een aangetekend schrijven dat mijn contract wordt opgezegd en dat het doorgestuurd is naar een deurwaarder.

Ik nogmaals gebeld en ze zien in het systeem dat al mijn klachten genoteerd zijn maar nog nooit zijn doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.. Echt waar. Fucking amateurs.
Mijn contract is wel terug actief gezet zeiden ze... En ze gingen me van de week terug bellen als ze de dienst facturatie konden bereiken.
Serieus. Ik zal eens betalen voor maanden waar ik geen klant was bij jullie

Ik krijg al bijna paniekaanvalletjes als ik eraan denk (maar ik ga het toch proberen doen) (denk ik) (misschien)