Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Luminus 🙄 ik ben sinds 1 december 21 klant bij hen. In januari krijg ik een afrekening van de maanden september oktober november. Maanden waarvan ik dus niet klant was. Bedrag van 80 euro. Over de afgelopen 9 maanden meermaals gebeld en telkens de bevestiging gekregen dat ik dit niet dien te betalen.

Vandaag een aangetekend schrijven dat mijn contract wordt opgezegd en dat het doorgestuurd is naar een deurwaarder.

🤔🤔

Ik nogmaals gebeld en ze zien in het systeem dat al mijn klachten genoteerd zijn maar nog nooit zijn doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.. Echt waar. Fucking amateurs.

Mijn contract is wel terug actief gezet zeiden ze... En ze gingen me van de week terug bellen als ze de dienst facturatie konden bereiken.

Serieus. Ik zal eens betalen voor maanden waar ik geen klant was bij jullie 🙄

Dan sta je daar met al uwen drank, want drank doet dat ook. Kiezen is verliezen, but I choose you Omer!
Ze zeggen dat dan hé, drank lost niets op.

Maar een glas melk ook niet. Keuze is snel gemaakt.

Gistermiddag in de badkamer effe mijn oksels gewassen aan lavabo, maar blijkbaar heb ik het warmwaterkraantje niet volledig dichtgedraaid. Pas 12 uur later, toen ik wou gaan slapen, merkte ik dat de badkamer wat warm was, gelijk bij een douche. Zag direct aan de lavabo dat er een klein straaltje uit de kraan kwam. Da heeft dus 12 uur lang aangestaan. Twas wel maar ne klein straaltje, maar tis toch zonde van al dat waterverlies. :angry:
Je vergeet alle gas dat nodig is geweest om uw water 12 uren te verwarmen. Gelukkig vallen de energieprijzen goed mee.

Een tijd terug een inzending gedaan voor een soort van "fotowedstrijd" van een Vlaamse (nog relatief kleine en niet zo bekende) radiozender. Enkele dagen later zag ik op hun social media kanalen dat ik bij de drie winnaars was en dus een DAB-radiotoestel gewonnen had. Leuk nieuws want dat stond eigenlijk al op het verlanglijstje voor tijdens de feestdagen, en nu dus onverwachts een toptoestel gratis!

Behalve dat bericht op hun FB-pagina was ik daar zelf eigenlijk niet persoonlijk over op de hoogte gebracht. In de week erna dus toch even berichtje naar hen gestuurd op FB om te horen of ik soms een bericht/mail ivm de praktische afhandeling gemist had, want ge zou in zo'n geval verwachten ge persoonlijk ook op de hoogte gebracht wordt. Pas ruim een week later kreeg ik reactie van hen dat door de combinatie van én ziekte en andere collega in verlof, ze nog geen tijd hadden gehad maar dit in orde werd gebracht als collega terug was. Kan gebeuren natuurlijk, dus zat ook geen haast achter. Nadien echter weer lange tijd geen teken van leven dus twee weken geleden toch weer eens bericht gestuurd of er inmiddels al nieuws was. Weer eerst een week lang geen reactie, tot ik plots vorige week zondag bericht kreeg "de toestellen zijn er eindelijk, bezorg je ons je adres?!". Intussen staat dat bericht met mijn adres nog altijd op ongelezen en ook nog geen toestel ontvangen.

Het gaat hier natuurlijk maar om een wedstrijd zonder bindende voorwaarden, het is dus niet dat ik iets te "eisen" heb waardoor ik het ook vervelend vind om daar achter te gaan blijven vragen/zagen aangezien dat hebberig over komt. Maar als ge dan iets weg geeft via een wedstrijd, doe dan ook gewoon even de moeite om dat vlot af te handelen of op z'n minst iéts te communiceren. :unsure:

En wat zou de oplossing zijn?
1. Oooorlog!

Liever niet dus... beter de pijn uitzitten.

2. De rest is voor P&A. Want het is niet omdat we in de shit zitten nu, dat oa de overheid eens kan zien hoe bepaalde zaken beter, en vooral efficiënter kunnen op vlak van management.
3. Verhuizen :)

Jaarlijkse afspraak bij de huidarts en moet toch een moedervlekske weg laten halen.
Goede nieuws is dat ik blij ben dak da altijd op tijd doe maar ja toch vies als ze dat zo wegsnijden altijd :unsure:

Verhuizen ...
Want België is natuurlijk het enige land met "problemen". 🤭
Soms voel ik me alsof ik de enige ben die content is dat we in een land leven met uitkeringen bij ziekte en werkeloosheid,
zo goed als gratis scholing, betaalbare opvang, medische voorzieningen standaard binnen de 20km,...

🤷🏼
Natuurlijk kan er veel beter, er is altijd ruimte voor verbetering. Maar globaal genomen absoluut geen "rotland".

Ze zeggen dat dan hé, drank lost niets op.

Maar een glas melk ook niet. Keuze is snel gemaakt.

Je vergeet alle gas dat nodig is geweest om uw water 12 uren te verwarmen. Gelukkig vallen de energieprijzen goed mee.

Ze vallen inderdaad goed mee, want ik heb sociaal tarief. Geluk bij ne ongeluk zekers.

Soms voel ik me alsof ik de enige ben die content is dat we in een land leven met uitkeringen bij ziekte en werkeloosheid,
zo goed als gratis scholing, betaalbare opvang, medische voorzieningen standaard binnen de 20km,...

🤷🏼
Natuurlijk kan er veel beter, er is altijd ruimte voor verbetering. Maar globaal genomen absoluut geen "rotland".
Idd, verhuizen is mooi gezegd, maar naar waar hé.
Het betert wel weer hier ivm sommige problemen als m'n ze tenminste over termijn aanpakt. En er zullen andere in de plaats komen, nog meer focus op milieu etc. . En dat zal ook bijna overal zijn ter wereld.

🤷🏼
Imo is dat het meest storende in Belgie, dat iedereen altijd maar zit te kakken over alles en nog wat en maar wel niet beseft dat ze ook over hun eigen spreken. Maar ja, het is natuurlijk bon ton om te doen alsof we in Belgie niks kunnen en niks voorstellen, dan moet men zelf niet de incentive hebben om beter te doen.

'k Werd gevraagd door een klein magazinetje om een interview te doen over een van m'n werkjes (cool) maar die wilt dat via een videocall doen 😟 Ik krijg al bijna paniekaanvalletjes als ik eraan denk (maar ik ga het toch proberen doen) (denk ik) (misschien)

🤷🏼
Dat hé, ons sociaal vangnet. Geen stress over ziekenhuisrekeningen, dokterskosten,...
Mensen vergeten dat nogal snel, omdat ze niets anders gewoon zijn.

Voor de rest trekt het hier op geen kloten.

'k Werd gevraagd door een klein magazinetje om een interview te doen over een van m'n werkjes (cool) maar die wilt dat via een videocall doen 😟 Ik krijg al bijna paniekaanvalletjes als ik eraan denk (maar ik ga het toch proberen doen) (denk ik) (misschien)
Dat komt helemaal goed! Iedereen is veel harder voor zichzelf over hoe ze op camera overkomen dan voor anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan