Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan mij levendig die keer herinneren dat ik een chocolaatje (in papier) buiten de bak in de winkel vond en dat snel opat. Ik voelde mij grandioos schuldig :'). Ben veel te netjes opgevoedIk denk dat iedereen wel eens een snoepje of twee heeft gepikt, maar dat is dan eerder als kind en uit het zicht van anderen.

Ja maar je KIEST nog altijd om die saflet uit te delen EN dat op uw kleine te doen. Zet hem in de hoek en deel een saflet uit aan een kussen of zo he zeg. Ik vind dat echt triestig dat ouders nog fysiek geweld gebruiken. het is zoals @Mulan zegt: je leert je kind schrik te hebben van zijn ouders ipv respect. Je leert je kind ook te liegen en dingen te verzwijgen want ja, anders komt de saflet.Akkoord, slaan in zo een situaties doe je veelal uit onmacht (en frustratie).
En hoeveel keer heb je je eigen zin herlezen?Mensen die Engels willen gebruiken, maar dan al direct een spelfout maken…

Eén!En hoeveel keer heb je je eigen zin herlezen?![]()
Ik ben er tegen hoor. Zie andere post, zo ook idd Mulan.Ja maar je KIEST nog altijd om die saflet uit te delen EN dat op uw kleine te doen. Zet hem in de hoek en deel een saflet uit aan een kussen of zo he zeg. Ik vind dat echt triestig dat ouders nog fysiek geweld gebruiken. het is zoals @Mulan zegt: je leert je kind schrik te hebben van zijn ouders ipv respect. Je leert je kind ook te liegen en dingen te verzwijgen want ja, anders komt de saflet.
Zolang je de doos snoep maar aan de kassa afrekent is daar niets mis mee toch?Recent wel in de Colruyt de nog niet betaalde doos snoep opengedaan om onze zeurderige peuter tevreden te stellen. Maar dat is nog moreel verdedigbaar.
Dus ik mag er vanuit gaan jij fysiek geweld oké vindt.Safletten deel je uit uit onmacht en frustratie.
Nooit als bewuste pedagogische "tool".
De boodschap die je je kind trouwens geeft is dat je angst moet hebben van je ouders ipv respect op te bouwen en dat fysiek geweld wel okee is. Alez ja, als je de sterkste bent dan toch.
Vooral die laatste zijn ècht wel zaken om bij stil te staan.
(En ik heb ook safletten gekregen, ene keer toen ik aan de keukenbar stond. Tik tegen mijn hoofd, gezicht tegen de bar en bloedbad alom. Mijn ma heeft nooit geen saflet meer uitgedeeld toen!)

Ik was nooit de sterkste.Dus ik mag er vanuit gaan jij fysiek geweld oké vindt.![]()
Niet dus...Geweld lost alles op.Dus ik mag er vanuit gaan jij fysiek geweld oké vindt.![]()

Psychisch geweld zorgt voor betere trauma's!Geweld lost alles op.![]()

En werkgelegenheid voor psychologen.Psychisch geweld zorgt voor betere trauma's!![]()
Dan sta je daar met al uwen drank, want drank doet dat ook. Kiezen is verliezen, but I choose you Omer!Geweld lost alles op.![]()
Idd, indertijd was er in het Kruidvat veel leukers om te stelen.Ik heb eigenlijk als kind nooit schepsnoep gestolen![]()