Wie moet dat eigenlijk voorstellen? De 9livesmascotte?
Same thing?Praga![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie moet dat eigenlijk voorstellen? De 9livesmascotte?
Same thing?Praga![]()

Klantendienst stad Kortrijk zo eens gebeld, het antwoord was: je moet op Google (Alez ja, hoehel) kijken mevrouw, ik weet dat ook niet! (ivm openingsuren van 1 van hun diensten).Vandaag nog maar eens gecheckt of mijn reservatie bij het recyclagepark in orde is. Merk ik op dat er maar een voertuig met een maximum hoogte van 1.90m binnen mag, een simpele Opel Vivaro komt daar al boven, laat staan de Iveco Daily dat ik heb gehuurd voor die dag.
Ik ben dan maar meteen op zoektocht gegaan en kon me herinneren dat dit hoger was. Op Street View stond er op de slagboom 2.90m geschreven. Vast een schrijffout op de website. Toch maar even het nummer bellen die op de website van het recyclagepark stond. Kon ik het weten dat ik bij een aftandse klantendienst van de stad Antwerpen zou terechtkomen.
Ring Ring - Hallo met Green Mamba, leg de situatie van hierboven even uit.
Klantendienst Stad Antwerpen: Ja meneer, als het op de website staat zal het wel kloppen hé
Mevrouw dat is nu toch wel erg laag, bent u zeker dat het geen schrijffout is.
Klantendienst: Seconde meneer, ik zal is horen.
15 seconden wacht en ge hoort duidelijk niemand wat vragen
Klantendienst: Neje meneer, de website is altijd correct. Op de Google moet ge dat niet zoeken want dat is niet altijd just.
Okay geen probleem [Hier ging ik dan ook geen extra tijd insteken]
Ik heb dan maar het recyclagepark veranderd naar eentje zonder hoogtebeperking om problemen die dag te vermijden want ik heb geen zin om niet toegelaten te worden en nergens anders heen te kunnen met dat reserveringssysteem.
Het zou fijn zijn mocht de klantendienst van een Stad eens wat meer research doen en zien dat hun website in orde is. Wat een gedoe ook om wat afval naar het recyclagepark te kunnen doen.
Partnergeweld is niet okDe spontane bloedneus* aan de ontbijttafel. Zelf niets merken behalve dan dat ik precies toch viervruchtenconfituur aan de buitenkant van de boterham had gesmeerd... en wreed lopende precies.
(* met mijn Cyrano de Bergerac-achtig exemplaar is de hoeveelheid dat eruit kan gutsen navenant)

Aléé da is toch graaf.![]()
Nachtmerries krijg ik hiervan!
Tijdens het spelen heeft onze hond per ongeluk mijn vriend in zijn gelaat gekrabd, waardoor hij nu à la Scar een schram ter grootte van mijn hand over zijn oog heeft.Partnergeweld is niet ok![]()
Hé, herkenbaar. We hebben nieuwe 'schuinoverburen'. De Honda Civics stonden goedkoop denk ik, want ze hebben er vijf (vijf, als in 5...)... I mean whut? Uiteraard hebben ze zelf maar anderhalve parkeerplaats voor de deur, waardoor ze doorgaans vier andere parkeerplaatsen innemen in een doodlopende straat waar parkeren sowieso al een probleem is.Mijn simpele van geest zijnde buurman die zich de nieuwe Vin Diesel waant.
We weten ondertussen dat je into 'tjoening' bent maar het nut ontgaat me dat je daarvoor elke dag
op random momenten moet gaan revven.

Prachtig.Hé, herkenbaar. We hebben nieuwe 'schuinoverburen'. De Honda Civics stonden goedkoop denk ik, want ze hebben er vijf (vijf, als in 5...)... I mean whut? Uiteraard hebben ze zelf maar anderhalve parkeerplaats voor de deur, waardoor ze doorgaans vier andere parkeerplaatsen innemen in een doodlopende straat waar parkeren sowieso al een probleem is.
Je kijkt er al naar uit dat wanneer iedereen elektrisch rijdt zekers?Mijn simpele van geest zijnde buurman die zich de nieuwe Vin Diesel waant.
We weten ondertussen dat je into 'tjoening' bent maar het nut ontgaat me dat je daarvoor elke dag
op random momenten moet gaan revven.
Kan je niet anders van zeggen dat die verloren is, zelfs op die leeftijd.![]()
Ophef in Duitsland om tienermoord: “Jongen (13) wordt door vriendin (12) naar bosweg gelokt en daar opgewacht door moordenaar (14)”
Inwoners van Sinsheim in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg reageren geschokt na een vreselijke tienermoord. Een dertienjarige jongen werd in de val gelokt en vervolgens doodgestoken door een andere jongen (14). Jaloezie zou een rol gespeeld hebben volgens de eerste bevindingen van de politie.www.hln.be
Voor de moordenaar is het al zijn tweede ernstige misdaad: in november 2020 stak hij een klasgenoot (13) neer op een middelbare school in Östringen ten noorden van Karlsruhe
En dat is dan (12 en) 14 jaar oud ..
Nee maar misschien kan ik met dat argument mijn buurman overtuigen.Je kijkt er al naar uit dat wanneer iedereen elektrisch rijdt zekers?
Ola hoort die batterij:
'bzzzmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm'