Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat ze wachten tot energie weer geen fluit kost (illusie) om dan rap te verkopen
Binnen enkele jaren moest ge toch verplicht renoveren en die regels worden toch enkel strenger?
Dus dan toch liever nu dat ze nog niet teveel naar het epc kijken.

Desnoods smijt ge genoeg zonnepanelen op uw dak. Haalt ge zo een goeie score.

Bekijk bijlage 14830
Het niveau van het VB-krantje. Als cover ook de lachende gezichten van De Croo, Jambon, Rousseau, en Van Der Straeten boven een foto van een huilende brave burger, met als boodschap "ze laten u in de STEEK".
En achteraan de boodschap op hun app te downloaden want daar kan je wel nog nieuws vinden zonder censuur.
:puke:
Bij ons was het een foto van wijlen Steve Stevaert. Hoe laag kunt ge vallen...

updates van games. kwil weer even The Division 2 spelen: 4 GB te downloaden, dus pas binnen een half uur kan ik spelen. khad mn pc al beter opgezet voor ik wat huishoudelijke taken deed en naar het toilet ging.

updates van games. kwil weer even The Division 2 spelen: 4 GB te downloaden, dus pas binnen een half uur kan ik spelen. khad mn pc al beter opgezet voor ik wat huishoudelijke taken deed en naar het toilet ging.
Dringend tijd voor een snellere internetverbinding. Hier is 4GB max een minuutje of 2, meestal minder.

Heb respect voor de natuur, gooi uw diftar container over de muur (of werf hek).
Dus aan de overkant van de straat, op het braakliggend stuk grond, ligt een restafval container (kleinste model).
Sluikstorten begint echt belachelijke proporties aan te nemen.

Stoute schoenen aangetrokken en de container van het stuk land afgehaald.
Adres was hier in de buurt, dus meteen gaan afgeven. Bewoonster was dankbaar.
Toch maar een melding gemaakt bij het blauwe loket, het leek mij doelgericht.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misleidende reclame. Meestal heb ik pech want er staat altijd wel iets in de promo waardoor ik er toch geen recht op heb (Voorbeeld je koopt 80 gram en de promo is minstens vanaf 85 gram of het is alleen geldig op harde boter maar niet op zachte boter van hetzelfde merk of zo .. iedereen kent die trukjes wel). Maar ditmaal was het echt gewoon 'misleidend'.

Promo in delhaize: 40% korting bij aankoop 2 maaltijden voor katten. Tussen haakjes staat er echter ook vermeld 'Felix Snack'. (Letterlijk die woorden) :bow: Ik heb dus 2x Felix Snack(s) gekocht. Dat werd zelfs na een lange discussie 'niet' aanvaard met als reden dat 'Felix Snack' géén maaltijd is. :unsure:

De promo zou alleen gelden op echte maaltijden en geen snack(s). Fair enough ALS 'Felix Snack' niet letterlijk in de promo zou staan. En Felix Snack als maaltijd bestaat natuurlijk niet.

Dus naar mijn mening heb ik dan gewoon recht op de promo. Als ik er geen recht op zou hebben, dan mag 'Felix Snack' niet in de promo staan en moeten ze het woordje (Felix) 'snack' eruit halen. Just is just zoals ze zeggen.

Laatst bewerkt:
Geen huisartsenwachtpost of dokter van wacht? Daar zou ik zelf toch geen 48u mee kunnen wachten 🙈
Veel sterkte!
Mja, kweet niet goed wat ik moet doen. Ik heb vorige week al iets gehaald bij de apotheek zonder doktersvoorschrift maar het is daarmee niet over. Voorbije nacht terug acuut begonnen, en ik had die medicijnen zelfs nog niet volledig uitgenomen dus daarom dat ik denk dat het zonder antibiotica niet weg zal zijn. Vandaag iets anders bijgehaald want zonder is het echt niet te doen...

Mja, kweet niet goed wat ik moet doen. Ik heb vorige week al iets gehaald bij de apotheek zonder doktersvoorschrift maar het is daarmee niet over. Voorbije nacht terug acuut begonnen, en ik had die medicijnen zelfs nog niet volledig uitgenomen dus daarom dat ik denk dat het zonder antibiotica niet weg zal zijn. Vandaag iets anders bijgehaald want zonder is het echt niet te doen...
Ik heb mijn mama nog op zondag naar de dokter van wacht gestuurd met een urinestaal die al mooi doorbloed was. 🙈

Dus hup naar Somedi!
Via 1733 te boeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan