Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan die mens dat dan in landscape modus op zijn buik hangen dat ie dan ondertitels heeft terwijl ie spreekt?
Eigenlijk wel ja. Ge kunt u eigen ondertitelen met een smartphone of tablet aan uw nek of op uw voorhoofd. Waarom doet niemand dat?

Maandag filmpje doorgestuurd gekregen van de zoon van een klant waarin hij met de bestelwagen continue auto's zit weg te slepen uit een weide bij een fuif (met rokende banden en koppeling, lachen gieren en brullen). Vandaag de klant aan de telefoon om van zijn kloten te maken dat zijn bestelwagen waarvan ik de koppeling pas vernieuwd heb weeral kuren heeft en dat dat in garantie moet verholpen worden:rofl::rofl::rofl::rofl:. Misschien eens leren aan uw kleine dat hij dan geen bewijsmateriaal moet naar mij sturen. Maar nadat hij mij eens goed verweten te had zal hij er zijn kleine eens op aanspreken en wel een andere zoeken die het wel kan herstellen. Leuk hoe sommige mensen in elkaar zitten.

Zit jij met shiften? Want je hebt permanentie ook dacht ik?
Of eens laten testen op slaapapneu?

Sterkte in elk geval! :support:
Ja ik had gisteravond/nacht permanentie.
Mijn lijf denkt dan precies "ik mag niet slapen of ik mis hier alle telefoons" :sop: .

Maar moet mij eens laten testen op slaapapneu.
Ik ging een tijd geleden gaan, maar toen was er corona. Niet echt de moment om in een ziekenhuis te liggen.

Noorderkempen/Brecht station, 2 pakistanen komen naar mij en vragen voor geld voor eten en tickets naar Brussel.
Spreken geen woord engels, echt niets, zelfs de woorden maybe of try deden geen bel rinkelen.
Komen ze daar ook met zo een vertaal app in het pakish (?), die waren echt hopeloos aan het wachten op een trein naar Brussel en waren an het verhongeren (hun adem :puke: )
ik wou geen 20 euro betalen voor hun ticket, dus ik zei dat ze konden proberen naar Antwerp Central te gaan en daar hun geluk te testen.
heeft 30 minuten geduurd om die dat duidelijk te kunnen maken. Ze zagen er wel extreem wanhopig uit, geen idee hoe ze in Brecht zijn beland middle of nowhere.

Youtube: hier - uw filmpje in 240p want 'het zal wel aan uw slechte internetverbinding liggen'
lol J/K hier een smakeloos reclamefilmpje in 8K Dolby Atmos Surround Sound dat je niet kan skippen

En nog veel erger:

Gisteren Stratego gekregen van @Visenya = glimlach - voor mij het meest gespeelde bordspel van mijn jeugd

Ergernis: DE FUCKING SPION ARTWORK IS FUCKING ANDERS :angry::angry::angry:

Hoe het moet uitzien:

red-spy.jpg

Hoe het er nu uitziet:

IMG-20221103-085806797.jpg

WHAT THE FUCKING FUCK IS DIT VOOR FUCKING BULLSHIT?!?!

Een spion moet cloak and dagger zijn en niet Lawrence of Arabia met een verrekijker.
dagger: bij geen van beide aanwezig
cloak: enkel de tweede heeft een cloak?
Jij verwart mij.

ze vinden geen volk op mijn werk dus iedereen met 2 handen mag daar beginnen,moest een kerel opleiden die geen nederlands of engels kon en ik vraag die dus in het engels wat em allemaal al kon en die keek naar mij van wtf zegt diene hier.Die pakt dan zijn gsm en 5 min later laat die mij ne zin lezen op google translate

kheb daar geen tijd en zin voor wtf
gisteren stopte die kerel 10 min vroeger en was gewoon weg zonder iets te zeggen :unsure: moest ik dat doen mocht ik het gaan uitleggen

Adrenaline. Gisteren op training goede, harde sparring. Plezant, I'm alive, goede tikken/trappen uitgedeeld en ontvangen.

Deze ochtend gaat de wekker af. Precies of ik ben overreden door een camion.

Hier gisteren dus ook.
Paar harde rondjes tussendoor, ne rechts directe gekregen van één van de MMA mannen en toch redelijk wat koppijn gisterenavond en vanmorgen.
Sjans dat ik dat zelden doe want ik wil nu ook geen braindamage oplopen voor een sport maar kan soms wel es fijn zijn :p

Hier gisteren dus ook.
Paar harde rondjes tussendoor, ne rechts directe gekregen van één van de MMA mannen en toch redelijk wat koppijn gisterenavond en vanmorgen.
Sjans dat ik dat zelden doe want ik wil nu ook geen braindamage oplopen voor een sport maar kan soms wel es fijn zijn :p
Haha, ik zag het inderdaad op uw insta.

Linkse hoek tegen mijne kop gevolgd door een rechter high kick. Schone combo eigenlijk, alleen stond ik aan de verkeerde kant met m'n dekking naar beneden. Een 10-tal seconden later een overhand right gesmeten, los erop. Ik schrok wel, voelde m'n hand door de handschoen op zijn hoofd. Niet de bedoeling uiteraard, dan maar even in dekking gegaan en niet teveel meer uitgedeeld.

Van die braindamage moet je absoluut geen schrik hebben, je kan daarmee altijd nog terecht in pol & actua.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan