Mr.Anderson
Well-known member
Yes!Zalig hé, dan voelt ge inderdaad dat ge leeft.
Ook als ge wa moe eraan begint zijt ge erna nog een uur of 2 klaarwakker.

Wel geraak ik altijd moeilijk in slaap.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes!Zalig hé, dan voelt ge inderdaad dat ge leeft.
Ook als ge wa moe eraan begint zijt ge erna nog een uur of 2 klaarwakker.

Eigenlijk wel ja. Ge kunt u eigen ondertitelen met een smartphone of tablet aan uw nek of op uw voorhoofd. Waarom doet niemand dat?Kan die mens dat dan in landscape modus op zijn buik hangen dat ie dan ondertitels heeft terwijl ie spreekt?
Te stigmatiserend voor West-Vlamingen.Eigenlijk wel ja. Ge kunt u eigen ondertitelen met een smartphone of tablet aan uw nek of op uw voorhoofd. Waarom doet niemand dat?
Misschien met hoehel?Te stigmatiserend voor West-Vlamingen.
Ela vientje, wie pijsdje gie wel daj zith?Te stigmatiserend voor West-Vlamingen.
Iemand die wel correct medeklinkers kan gebruiken?Ela vientje, wie pijsdje gie wel daj zith?

. Misschien eens leren aan uw kleine dat hij dan geen bewijsmateriaal moet naar mij sturen. Maar nadat hij mij eens goed verweten te had zal hij er zijn kleine eens op aanspreken en wel een andere zoeken die het wel kan herstellen. Leuk hoe sommige mensen in elkaar zitten.Ja ik had gisteravond/nacht permanentie.Zit jij met shiften? Want je hebt permanentie ook dacht ik?
Of eens laten testen op slaapapneu?
Sterkte in elk geval!![]()
.
)Ah, z'n vriendinne'ke is daar ook.Iemand die wel correct medeklinkers kan gebruiken?![]()
Sylverscythe is volgens mij het type dat in het gevang van iedereen zijn vriendinneke maaktAh, z'n vriendinne'ke is daar ook.

dagger: bij geen van beide aanwezigYoutube: hier - uw filmpje in 240p want 'het zal wel aan uw slechte internetverbinding liggen'
lol J/K hier een smakeloos reclamefilmpje in 8K Dolby Atmos Surround Sound dat je niet kan skippen
En nog veel erger:
Gisteren Stratego gekregen van @Visenya = glimlach - voor mij het meest gespeelde bordspel van mijn jeugd
Ergernis: DE FUCKING SPION ARTWORK IS FUCKING ANDERS
Hoe het moet uitzien:
![]()
Hoe het er nu uitziet:
![]()
WHAT THE FUCKING FUCK IS DIT VOOR FUCKING BULLSHIT?!?!
Een spion moet cloak and dagger zijn en niet Lawrence of Arabia met een verrekijker.
Ik geloof niet dat @Sylverscythe het gevangenistype is.Sylverscythe is volgens mij het type dat in het gevang van iedereen zijn vriendinneke maakt![]()
gisteren stopte die kerel 10 min vroeger en was gewoon weg zonder iets te zeggenze vinden geen volk op mijn werk dus iedereen met 2 handen mag daar beginnen,moest een kerel opleiden die geen nederlands of engels kon en ik vraag die dus in het engels wat em allemaal al kon en die keek naar mij van wtf zegt diene hier.Die pakt dan zijn gsm en 5 min later laat die mij ne zin lezen op google translate
kheb daar geen tijd en zin voor wtf
moest ik dat doen mocht ik het gaan uitleggenAdrenaline. Gisteren op training goede, harde sparring. Plezant, I'm alive, goede tikken/trappen uitgedeeld en ontvangen.
Deze ochtend gaat de wekker af. Precies of ik ben overreden door een camion.

Ja hij kan het toch niet uitleggen want hij spreekt geen Nederlands hé. Doh.gisteren stopte die kerel 10 min vroeger en was gewoon weg zonder iets te zeggenmoest ik dat doen mocht ik het gaan uitleggen
Haha, ik zag het inderdaad op uw insta.Hier gisteren dus ook.
Paar harde rondjes tussendoor, ne rechts directe gekregen van één van de MMA mannen en toch redelijk wat koppijn gisterenavond en vanmorgen.
Sjans dat ik dat zelden doe want ik wil nu ook geen braindamage oplopen voor een sport maar kan soms wel es fijn zijn![]()
Tgoh, zijn papa was wel polies eh.Ik geloof niet dat @Sylverscythe het gevangenistype is.