Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allez joh, net zoals bij de Queen eigenlijk zo iemand waar ge altijd van dacht "Ja die blijven voor altijd leven".
Ochere den Hugo. Die mens gaat in zak en as zitten.

Dat gaan enkele slechte morgens, morgens worden :unsure:

Los daarvan hoop ik dat hij het verder kan verwerken. Bij koppels die zo hecht waren en op leeftijd zag je vaak de andere niet veel later ook gaan.
Ze leed al enige tijd aan Alzheimer, wat me een totaal ander verwerkingsproces lijkt dan wanneer 1 gezonde partner "onverwachts" komt te gaan.

Mogelijks een scheur of wegbranden van aambeien nog niet volledig genezen.
Rood helder bloed is meestal niets héél ernstig. Vermengd met water/urine kan dat ook veel lijken zonder dat het veel is.

Sowieso wel best nr dokter om te laten checken.
Eergisteren amper 2x moeten gaan, gisteren een keer of 7 en vandaag 1x tot op heden. Maar 7 is nog OK, vooral omdat ik regelmatig sport en ik erg veel water drink. Sinds die dinsdag dat ik 20+ keer moest gaan, is er ook geen bloed (meer) bij de stoelgang.

De combinatie - Operatie aan aambeien en het feit dat ik nadien Covid gekregen heb, zal er geen goed aan gedaan hebben.
En dat ik daarvoor veel moest gaan telt niet meer mee, want toen had ik inderdaad aambeien he.

Ik houd het dagelijks in het oog en volgende week check-up bij de arts.

Ze leed al enige tijd aan Alzheimer, wat me een totaal ander verwerkingsproces lijkt dan wanneer 1 gezonde partner "onverwachts" komt te gaan.
Zelfde met mijn oma, van januari en gestorven in september ( zogezegd als corona dode ), iedereen dacht dat opa snel ging volgen maar hij loopt nog altijd rond... Zijn al 2j verder. Denk had het omgekeerd geweest dat oma rapper had gestorven.

Enerzijds triestig, anderzijds heeft ze die aftakeling vanwege Alzheimer niet meer moeten meemaken (en die aftakeling is verschrikkelijk, ik heb dat gezien bij mijn grootmoeder). Als ik haar partner was, zou ik het op die manier het proberen een plekje te geven.

Eergisteren amper 2x moeten gaan, gisteren een keer of 7 en vandaag 1x tot op heden. Maar 7 is nog OK, vooral omdat ik regelmatig sport en ik erg veel water drink. Sinds die dinsdag dat ik 20+ keer moest gaan, is er ook geen bloed (meer) bij de stoelgang.

De combinatie - Operatie aan aambeien en het feit dat ik nadien Covid gekregen heb, zal er geen goed aan gedaan hebben.
En dat ik daarvoor veel moest gaan telt niet meer mee, want toen had ik inderdaad aambeien he.

Ik houd het dagelijks in het oog en volgende week check-up bij de arts.
T.M.I. :eek:

Je kan van hun muziek vinden wat je wil, maar die twee waren echt wel een toonbeeld van een hecht koppel dat elkaar door dik en dun steunt. Ik zou er direct voor tekenen om zo lang en hecht samen te zijn met mijn partner.
Disclaimer: dat is hoe ze zich profileerden, dat wil daarom niet zeggen dat dat beeld binnenshuis ook zo was.

Maar ik heb ouders zoals Nicole en Hugo, dus het kan zeker!

Je kan van hun muziek vinden wat je wil, maar die twee waren echt wel een toonbeeld van een hecht koppel dat elkaar door dik en dun steunt. Ik zou er direct voor tekenen om zo lang en hecht samen te zijn met mijn partner.
Ja idd. Dat waren werkelijk heel hun leven lang 2 handen op 1 buik. Ik zou er ook voor tekenen!

Hier gisteren dus ook.
Paar harde rondjes tussendoor, ne rechts directe gekregen van één van de MMA mannen en toch redelijk wat koppijn gisterenavond en vanmorgen.
Sjans dat ik dat zelden doe want ik wil nu ook geen braindamage oplopen voor een sport maar kan soms wel es fijn zijn :p
Ik wil altijd wel eens een djoek tegen uw koppeke geven als je dat dan toch fijn zou vinden. Ik denk zelfs dat je een financieel interessant concept hebt: lightly beat up the hot guy.

IMG_20221104_092204_1~3.jpg

Het niveau van het VB-krantje. Als cover ook de lachende gezichten van De Croo, Jambon, Rousseau, en Van Der Straeten boven een foto van een huilende brave burger, met als boodschap "ze laten u in de STEEK".
En achteraan de boodschap op hun app te downloaden want daar kan je wel nog nieuws vinden zonder censuur.
:puke:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan