gebruik die google-translate spraakmodus, dat vertaalt instant en werkt echt wel goed.
Kan die mens dat dan in landscape modus op zijn buik hangen dat ie dan ondertitels heeft terwijl ie spreekt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gebruik die google-translate spraakmodus, dat vertaalt instant en werkt echt wel goed.
poolsWelke taal spreekt ie dan wel?

Of de spion is de spion gebleven maar doet zich nu voor als 'Lawrence of Arabia met een verrekijker'.Youtube: hier - uw filmpje in 240p want 'het zal wel aan uw slechte internetverbinding liggen'
lol J/K hier een smakeloos reclamefilmpje in 8K Dolby Atmos Surround Sound dat je niet kan skippen
En nog veel erger:
Gisteren Stratego gekregen van @Visenya = glimlach - voor mij het meest gespeelde bordspel van mijn jeugd
Ergernis: DE FUCKING SPION ARTWORK IS FUCKING ANDERS
Hoe het moet uitzien:
![]()
Hoe het er nu uitziet:
![]()
WHAT THE FUCKING FUCK IS DIT VOOR FUCKING BULLSHIT?!?!
Een spion moet cloak and dagger zijn en niet Lawrence of Arabia met een verrekijker.

Volvo? Een vriend van me werkt daar en zei dat m'n vroeger nog een vereiste had van NL te kunnen, maar nu niet meer dus. Sinds in de zomer die 40u week in ging met minder pauzes was er veel volk weg blijkbaar. En dan lossen ze het zo op.ze vinden geen volk op mijn werk dus iedereen met 2 handen mag daar beginnen,moest een kerel opleiden die geen nederlands of engels kon en ik vraag die dus in het engels wat em allemaal al kon en die keek naar mij van wtf zegt diene hier.Die pakt dan zijn gsm en 5 min later laat die mij ne zin lezen op google translate
kheb daar geen tijd en zin voor wtf
ja volvo,tis echt triestig sinds die nieuwe urenVolvo? Een vriend van me werkt daar en zei dat m'n vroeger nog een vereiste had van NL te kunnen, maar nu niet meer dus. Sinds in de zomer die 40u week in ging met minder pauzes was er veel volk weg blijkbaar. En dan lossen ze het zo op.
Ik vind die nieuwe precies veel beterYoutube: hier - uw filmpje in 240p want 'het zal wel aan uw slechte internetverbinding liggen'
lol J/K hier een smakeloos reclamefilmpje in 8K Dolby Atmos Surround Sound dat je niet kan skippen
En nog veel erger:
Gisteren Stratego gekregen van @Visenya = glimlach - voor mij het meest gespeelde bordspel van mijn jeugd
Hoe het moet uitzien:
![]()
Hoe het er nu uitziet:
![]()
Een spion moet cloak and dagger zijn en niet Lawrence of Arabia met een verrekijker.
Hoorde ik dus ook van die vriend.ja volvo,tis echt triestig sinds die nieuwe uren
Tapeziumspier die al gans de dag vast zit, geen enkele positie (zitten/liggen/staan) die het wat dragelijk maakt. Wordt straks vast een topnacht voor een wriemelaar als ik.![]()
damn juist jaFor the record: het is de trapezius.

Voor de pijn maakt de schrijfwijze natuurlijk geen fluit uit. Sterkte!damn juist ja![]()
En een trapeze artiestFor the record: het is de trapezius.

Ja, dat was een moedwillige artistieke vervorming van de taal.En een trapeze artiest![]()
Als het geen trappist is, doe ik niet mee.Ik keur het goed.
@Loser ?
De slinger is te ver doorgeslagen! Woke is de wereld aan het overnemen! Tijd voor een rancuneuze post in P&A!Youtube: hier - uw filmpje in 240p want 'het zal wel aan uw slechte internetverbinding liggen'
En nog veel erger:
Hoe het moet uitzien:
Hoe het er nu uitziet:
Adrenaline. Gisteren op training goede, harde sparring. Plezant, I'm alive, goede tikken/trappen uitgedeeld en ontvangen.
Deze ochtend gaat de wekker af. Precies of ik ben overreden door een camion.
Maak de thread maar aan en vergeet niet voor een clickbait-reeds-met-waardeoordel-beladen-titel te gaan!De slinger is te ver doorgeslagen! Woke is de wereld aan het overnemen! Tijd voor een rancuneuze post in P&A!