Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Youtube: hier - uw filmpje in 240p want 'het zal wel aan uw slechte internetverbinding liggen'
lol J/K hier een smakeloos reclamefilmpje in 8K Dolby Atmos Surround Sound dat je niet kan skippen

En nog veel erger:

Gisteren Stratego gekregen van @Visenya = glimlach - voor mij het meest gespeelde bordspel van mijn jeugd

Ergernis: DE FUCKING SPION ARTWORK IS FUCKING ANDERS :angry::angry::angry:

Hoe het moet uitzien:

red-spy.jpg

Hoe het er nu uitziet:

IMG-20221103-085806797.jpg

WHAT THE FUCKING FUCK IS DIT VOOR FUCKING BULLSHIT?!?!

Een spion moet cloak and dagger zijn en niet Lawrence of Arabia met een verrekijker.

Youtube: hier - uw filmpje in 240p want 'het zal wel aan uw slechte internetverbinding liggen'
lol J/K hier een smakeloos reclamefilmpje in 8K Dolby Atmos Surround Sound dat je niet kan skippen

En nog veel erger:

Gisteren Stratego gekregen van @Visenya = glimlach - voor mij het meest gespeelde bordspel van mijn jeugd

Hoe het moet uitzien:

red-spy.jpg

Hoe het er nu uitziet:

Een spion moet cloak and dagger zijn en niet Lawrence of Arabia met een verrekijker.
Of de spion is de spion gebleven maar doet zich nu voor als 'Lawrence of Arabia met een verrekijker'. :oi22:

ze vinden geen volk op mijn werk dus iedereen met 2 handen mag daar beginnen,moest een kerel opleiden die geen nederlands of engels kon en ik vraag die dus in het engels wat em allemaal al kon en die keek naar mij van wtf zegt diene hier.Die pakt dan zijn gsm en 5 min later laat die mij ne zin lezen op google translate

kheb daar geen tijd en zin voor wtf
Volvo? Een vriend van me werkt daar en zei dat m'n vroeger nog een vereiste had van NL te kunnen, maar nu niet meer dus. Sinds in de zomer die 40u week in ging met minder pauzes was er veel volk weg blijkbaar. En dan lossen ze het zo op.

Volvo? Een vriend van me werkt daar en zei dat m'n vroeger nog een vereiste had van NL te kunnen, maar nu niet meer dus. Sinds in de zomer die 40u week in ging met minder pauzes was er veel volk weg blijkbaar. En dan lossen ze het zo op.
ja volvo,tis echt triestig sinds die nieuwe uren

En nog veel erger:

Hoe het moet uitzien:

red-spy.jpg

Hoe het er nu uitziet:

Ik vind die nieuwe precies veel beter

Tapeziumspier die al gans de dag vast zit, geen enkele positie (zitten/liggen/staan) die het wat dragelijk maakt. Wordt straks vast een topnacht voor een wriemelaar als ik. 😓

Nog een trapeziumartiest hier. De trapeziumspier is het dacht ik. Beterschap gewenst!

Het is vooral de bovenkant die naar de nek loopt bij me, met uitstraling over de hoge rugwervel, al 8 weken stijf pijnlijk en vast.
De osteopaat heeft m'n nek wel 2x een goeie krak gegeven in oktober en wat lagere rugwervels losgemaakt, dus hoop dat het wat betert nu. Had al sinds pre corona geen fysio (kine, osteo, massage) meer gehad, behalve eens in mei dit jaar, t was nodig.
Maar mag alvast niet teveel achter de pc zitten. T was beter in de lange warme zomer ook. Geen last in slaap gelukkig, of minimaal.

Alcohol werkt, ja maar zeer tijdelijk, en achteraf meer miserie bij een glas teveel.

Laatst bewerkt:
En een trapeze artiest :D
Ja, dat was een moedwillige artistieke vervorming van de taal.

ps.
De schouderpijn valt wel mee hier, maar is vrij ambetant als je wilt gamen of zit te typen (en ik doe al geen lange game sessies meer) en die pijn wordt erger... Mijn knieën kunnen slechter zijn en soms m'n heupen bij me (beide zijdes afwisselend soms). Kan niet slapen zonder pijnstiller dan of regelmatig draaien.

CVS toestanden hé, bij fibromyalgie is de pijn slechter blijkbaar, maar ben je minder moe. Bij CVS heb je minder intense pijn, en ben je meer intens moe. Maar ja, een mens heeft beter geen pijn natuurlijk ... en zo gezond mogelijk blijven is een must voor je levenskwaliteit. En dan zijn er nog reuma en zoveel andere zaken ...

Ivm dat typen en pijn kon ik @Squidward wel volgen, op de duur zit je moeheid en pijn overal in moeilijke periodes. Ook sterkte aan haar gewenst dus.

Laatst bewerkt:
Adrenaline. Gisteren op training goede, harde sparring. Plezant, I'm alive, goede tikken/trappen uitgedeeld en ontvangen.

Deze ochtend gaat de wekker af. Precies of ik ben overreden door een camion.

En nog veel erger:

Hoe het moet uitzien:

Hoe het er nu uitziet:

De slinger is te ver doorgeslagen! Woke is de wereld aan het overnemen! Tijd voor een rancuneuze post in P&A!
(Die nieuwe lijkt wat op een vrouw)

Laatst bewerkt:
Adrenaline. Gisteren op training goede, harde sparring. Plezant, I'm alive, goede tikken/trappen uitgedeeld en ontvangen.

Deze ochtend gaat de wekker af. Precies of ik ben overreden door een camion.

Zalig hé, dan voelt ge inderdaad dat ge leeft.
Ook als ge wa moe eraan begint zijt ge erna nog een uur of 2 klaarwakker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan