Idd zoals Pan zegt. 2 nov feestdag voor federale overheden
By the way dat staat online, maar niet iedereen volgt dat zo maar....
Voor meer dan hen blijkbaar, t leek wel weer zaterdag daarnet op de baan en aan de supermarkt. Wou effe wat sandwichen, want meeste bakkers zijn toe hier op woensdag, maar niet binnengegaan, te veel volk op parking en ik liep al kribbig en ik haat teveel volk in de super.
Veel mensen namen ma en wo ook congé zekerst, of geen opvang voor de kinders. Ik zie ook meer kleine zelfstandigen es een weekske of paar dagen toe gaan.
Mijn ritje naar bos, kon er niet in, bermen aan maaien, straat effe geblokeerd. Werken aan riool en omleiding in mijn buurt en mensen die debiel doen ivm die omleiding op het aanpalend kruispunt. Stond al dagen aangegven en omleiding is duidelijk.
Iemand bijna in mijn gat gereden als ik nog niet extreem remde paar km verder, weer veel onnozelaars op de baan met congé blijkbaar.
30km voor niks gereden, bakker in naburig dorp was ook toe door die vakantie, rit naar bos voor niks , zucht.
Sinds corona en thuiswerk ... hoeveel mensen er in de week overdag thuis zijn, soms niet te schatten meer
Ik zie ook meer en meer kinders tijdens schooluren ook thuis , vooral in de supermarkt of winkels... opvangcrisis zeker en scholen die meer en meer kinders thuis laten sommige dagen?
Alles loopt hier scheef
Kinderopvang, scholen, migratie, energiebeleid, begroting(what else is new), ziekenhuizen en zorg .... beetje triest voor een G20 land
Das al tijdje zon ergernis om u tegen te zeggen om dat die shit veel impact heeft.
Tjah, crisis na crisis, en politici die teveel rond te pot draaien of enkel aan zichzelf en aan hun partijtje denken.
Afijn tis hier geen pol en actua, dus genoeg. Tis een ergernis.