Idd. Da’s niet normaal.Als je 23 uur aan een stuk slaapt geloof ik toch dat er meer aan de hand is dan even genoeg geweest.
Misschien eens even bezinnen en kijken of een afspraak met de huisarts geen kwaad kan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Da’s niet normaal.Als je 23 uur aan een stuk slaapt geloof ik toch dat er meer aan de hand is dan even genoeg geweest.
Ik zou er eens over slapen inderdaad!Idd. Da’s niet normaal.
Misschien eens even bezinnen en kijken of een afspraak met de huisarts geen kwaad kan.
Die reclame van "sexybuurvrouw.nl/.com" heeft ook weinig invloed op mij, ik kom niet naar die videosite voor de reclame!Bij dat van de servetten weet ik zelfs niet waarvoor de reclame is, maar ik denk Dash. Hoe dan ook, don't care
In het geval van Cofidis weet ik zelfs niet wat hun product is.
Op Youtube is denk ik al 100 keer een vrouw gepasseerd die haar iPhone ergens gekocht heeft omdat ze denkt aan het milieu en aan haar portemonnee, maar ik weet niet waar het over gaat of wat de productnaam is, het interesseert me echt niet.

Is gewoon hoe de cyclus loopt, vijf jaar mega hype, tien jaar nostalgie en wensen en dan weer een paar jaar toeren. Ondertussen komen alle oude grieven weer boven en tegen 2025 is het weer gedaan. Eventueel nog een zgz ‘supergroep’ collab met Sum 41 of iets.Iedereen in mijn vrienden/kennissen kring wordt precies zot omdat Blink 182 terug is met een nieuwe tour. Terwijl dat by far een van de slechtste live bands ooit is. Nu heb ik ze zelf nog nooit live gezien, maar als ik van de verschillende youtube live video's uitga heeft Tom de laatste 20 jaar geen enkele noot meer gezongen die niet vals was.
What others see:
![]()
What I see:
![]()
En dat nieuw nummer "Edging" is toch ook maar flauwe pap.
Blink is zoveel meer dan gewoon een slappe live performance. Das een hele vibe, lifestyle (en akkoord ook een hoop nostalgie), je m’en fou mentaliteit en punk!Iedereen in mijn vrienden/kennissen kring wordt precies zot omdat Blink 182 terug is met een nieuwe tour. Terwijl dat by far een van de slechtste live bands ooit is. Nu heb ik ze zelf nog nooit live gezien, maar als ik van de verschillende youtube live video's uitga heeft Tom de laatste 20 jaar geen enkele noot meer gezongen die niet vals was.
What others see:
![]()
What I see:
![]()
En dat nieuw nummer "Edging" is toch ook maar flauwe pap.
Tripke naar Antwerpen doen misschien ?Ik heb nu beta blockers en het is alsof iemand mijn ogen dicht gelijmd heeft, zo slaperig![]()
Eeh ik sliep zelfs zo veel niet toen ik in het begin van mijn burn-out zat.Af en toe wel eens wakker geworden om men blaas leeg te maken ( gebeurd wel elke nacht een paar keer, best eens naar de dokter gaan denk ik). 2 dagen ook niet goed kunnen doorslapen daarbij ook nog eens lange drukke dagen op het werk, dat allemaal te samen en dan zegt je lichaam het is even genoeg geweest.

Vandaag 250 km gereden voor iemand die een eigenaardig probleem had met zijn wagen. Iedere keer als hij zijn lichten aan stak ging er een blauw waarschuwingslichtje branden. Meermaals gevraagd of zijn grootlichten niet aan stonden. For fuck sake, grootlichten is nederlands voor phare. Dumbass.
Die mens had mij gevraagd om een diagnose te komen doen voor dat probleem. Easy money, daar niet van maar wel jammer van mijn tijd eigenlijk.En wat is de reden dat gij daarvoor 250km rijdt?
En had ge 250 km nodig om tot die conclusie te komen?Die mens had mij gevraagd om een diagnose te komen doen voor dat probleem. Easy money, daar niet van maar wel jammer van mijn tijd eigenlijk.

Blink 182 is idd niet zomaar een band en al zeker niet voor de mensen die er mee zijn opgegroeid of de fans van het genre. Het is nu eenmaal een iconische punkrock band. Voor de rest ist ergens wel zonde dat Skiba weg is want ik vond em wel goed bij Blink 182 (Bored To Death, geweldig nummer) en imo ook de band op de rails gehouden. Mag hopen dat DeLonge nu ook wel gaat blijven en het niet na een paar jaar weer gaat aftrappen.Blink is zoveel meer dan gewoon een slappe live performance. Das een hele vibe, lifestyle (en akkoord ook een hoop nostalgie), je m’en fou mentaliteit en punk!
Dat moet er imho gewoon bij.
Moet wel zeggen dat ik California en Nine met Skiba heel hard kon smaken.
Hun nieuwe nummer is het niet nee.
Ja.En had ge 250 km nodig om tot die conclusie te komen?![]()
Je vermoeidheid en de medicatie die je neemt kunnen zeker van invloed zijn, of dat maakte mijn oogarts me toch wijs toen ik zei dat ik heel vaak niet meer een beeld kon focussen.Mijn ogen gaan precies met honderd per uur achteruit, heb er wel wat schrik van.