Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bloed laten trekken bij den dokter, kom ik altijd mottig van. Bloeddrukval, koud zweet dat mij uitbreekt & draaierig. Opt randje van wegdraaien. Tien minuten opt bankske moeten liggen om te bekomen :p

Ik heb daar nochtans totaal gene schrik van, doet mij ook geen pijn, maar om één of andere reden kom ik daar ongelofelijk slecht van. Belooft voor als ik mn vaccin moet krijgen :unsure:

Van cocktail tot salami, hoe groot is jouw worst?
Lol net nog eens opgemeten voor het eerst in 30 jaar tijd of zo
Slap = Een microscopisch kleine piemel van 7cm :cry: (Onder het gemiddelde)
Stijf = Ne lange steak van 16cm:clap: (Stevig boven het gemiddelde)

Het is dus nog meer dan een verdubbeling ..

Vandaar dat ik vroeger last had van een strakke voorhuid. Mijne piet verdubbelt ruim in lengte tijdens de daad.

Ach ja het is wat het is - it is the nature -

Nu echte boobs

Ik heb al (veel) beter tetten gezien.
Fuck ik krijg er weer zin in.

Lol net nog eens opgemeten voor het eerst in 30 jaar tijd of zo
Slap = Een microscopisch kleine piemel van 7cm :cry: (Onder het gemiddelde)
Stijf = Ne lange steak van 16cm:clap: (Stevig boven het gemiddelde)

Het is dus nog meer dan een verdubbeling ..

Vandaar dat ik vroeger last had van een strakke voorhuid. Mijne piet verdubbelt ruim in lengte tijdens de daad.

Ach ja het is wat het is - it is the nature -

Ik heb al (veel) beter tetten gezien.
Fuck ik krijg er weer zin in.
200.gif

Zonet ontvangen:
"Nieuw bericht in uw e-box" (FOD Financiën)
"Nieuw document ivm met (naam)"
Ok, daar gaan we even naar kijken.
...
Tiens, ik zie dat bericht niet meer staan.
Kijk ik nog eens in de mail.
Beschikbaar tot 25/02.
Ik herhaal: zonet ontvangen.

Ik vermoed dat verdere commentaar overbodig is.
Ik heb ook al op die e-box gevloekt ze. Da is de grootste rommel die ze weer hebben geïntroduceerd.
En ge merkt daar heel goed dat er heel veel verschillende diensten en applicaties op ingeplugd zijn die niks van elkaar weten en nog minder in sync zijn dan ik en mijn vriendin. Dit is een heel mooi voorbeeld van 'typisch België'.

Bij mij werkt dat heel goed.
Krijg bijvoorbeeld verkeersboetes eerder in de e-box dan via de post.
Ondanks de inhoud van de e-box vaak ben ik wel heel content van de werking ervan! 😊

Ik heb ook al op die e-box gevloekt ze. Da is de grootste rommel die ze weer hebben geïntroduceerd.
En ge merkt daar heel goed dat er heel veel verschillende diensten en applicaties op ingeplugd zijn die niks van elkaar weten en nog minder in sync zijn dan ik en mijn vriendin. Dit is een heel mooi voorbeeld van 'typisch België'.
Ze hadden het beter zelf ontwikkeld ipv door de privé.

Vandaag nog maar eens gecheckt of mijn reservatie bij het recyclagepark in orde is. Merk ik op dat er maar een voertuig met een maximum hoogte van 1.90m binnen mag, een simpele Opel Vivaro komt daar al boven, laat staan de Iveco Daily dat ik heb gehuurd voor die dag.

Ik ben dan maar meteen op zoektocht gegaan en kon me herinneren dat dit hoger was. Op Street View stond er op de slagboom 2.90m geschreven. Vast een schrijffout op de website. Toch maar even het nummer bellen die op de website van het recyclagepark stond. Kon ik het weten dat ik bij een aftandse klantendienst van de stad Antwerpen zou terechtkomen.

Ring Ring - Hallo met Green Mamba, leg de situatie van hierboven even uit.
Klantendienst Stad Antwerpen: Ja meneer, als het op de website staat zal het wel kloppen hé
Mevrouw dat is nu toch wel erg laag, bent u zeker dat het geen schrijffout is.
Klantendienst: Seconde meneer, ik zal is horen.
15 seconden wacht en ge hoort duidelijk niemand wat vragen
Klantendienst: Neje meneer, de website is altijd correct. Op de Google moet ge dat niet zoeken want dat is niet altijd just.
Okay geen probleem [Hier ging ik dan ook geen extra tijd insteken]

Ik heb dan maar het recyclagepark veranderd naar eentje zonder hoogtebeperking om problemen die dag te vermijden want ik heb geen zin om niet toegelaten te worden en nergens anders heen te kunnen met dat reserveringssysteem.

Het zou fijn zijn mocht de klantendienst van een Stad eens wat meer research doen en zien dat hun website in orde is. Wat een gedoe ook om wat afval naar het recyclagepark te kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan