Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Ja, sorry, klein leugentje ik moet namelijk dringend naar het toilet en daar wordt niet het type geproduceerd dan dat op 30 seconden afgehandeld zal zijn.... Doei!" *Sla de deur dicht*
Wij hadden ooit zo een huis met een poortje, dan een pad naar de voordeur. Stonden twee dames aan de voordeur, terwijl de bel echt wel aan het poortje was. Dat op zich was al niet ok. Bleken gelovigen met een missie te zijn. Ik zeg ‘ah, momentje’ doe mijn deur terug dicht en druk op de knop van de rolluiken. Goodbye.

1. Bedrijf waar ik werk gaat zo goed als failliet wegens energie-gas crisis
  2. Zaakvoerder geeft er gene fok om en laat zijn volk als kieke zonder kop rondlopen
  3. We worden 1 dag economisch geschorst al voor het bedrijf wat adem te geven dus minder geld opt einde voor ons
Ben ik nu zo mis, maar had gij niet uw eigen bedrijf? :unsure:

Wij hadden ooit zo een huis met een poortje, dan een pad naar de voordeur. Stonden twee dames aan de voordeur, terwijl de bel echt wel aan het poortje was. Dat op zich was al niet ok. Bleken gelovigen met een missie te zijn. Ik zeg ‘ah, momentje’ doe mijn deur terug dicht en druk op de knop van de rolluiken. Goodbye.
Je zou hen ook gewoon op een normale, beleefde manier kunnen afwimpelen, kost je niets.

Platte achterband met de speedpedelec. Tegen dat ze opnemen bij de wegenwacht waren we ook weer zen kwartier verder. Ze zouden binnen het uur komen. 't Is te hopen want ik krijg koud en net vanmorgen hebben we meeting met een van onze grootste leveranciers. Dat wordt weer stressen.

29,99 euro als man bij de kapper?

En ik vond de 18 euro die ik tegenwoordig betaal al zo veel... :unsure:
50€ hier altijd.. (wel baard + haar + razorfade)

Verder, benieuwd hoe dit gaat lukken: 🤣

Bijlagen

• Screenshot_2022-10-11-08-34-54-150-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-10-11-08-34-54-150-edit_com.android.chrome.jpg
    172,5 KB · Weergaven: 5
Een soort ergernis die ik hier nog al eens aan bod heb laten komen, maar dit soort artikels:

Allemaal heel erg voor die man dat hij maar één arm heeft en daardoor een pak moeilijkheden tegen komt in het leven, maar waarom moet ge daar toch mee naar de krant stappen terwijl er wellicht nog genoeg andere oplossingen voor handen ( pun intended :unsure: ) zijn...
Afgaand op de foto lijkt hij in een woonwijk te wonen dus toch genoeg buren die 's morgens als ze hun vuilzak buiten zetten, vlug even die zak kunnen dichtknopen? En het lijkt me nu ook niet dat er tientallen alleenwonenden eenarmigen in onze samenleving zijn die hun zak niet dichtgeknoopt krijgen en dat artikel dus een groot structureel probleem in onze samenleving aankaart...

je wilt niet weten hoevaak er vertragingen zijn waardoor hasselt de eind halte is geworden en dat de trein nietmeer doorrijd naar tongeren ...
Dat belooft! Gelukkig mag ik vanaf het begin mijn functie starten met 2-3 dagen per week thuiswerk…
Ik krijg zo’n gevoel dat ik me vaak aan de NMBS zal ergeren. :D

Platte achterband met de speedpedelec. Tegen dat ze opnemen bij de wegenwacht waren we ook weer zen kwartier verder. Ze zouden binnen het uur komen. 't Is te hopen want ik krijg koud en net vanmorgen hebben we meeting met een van onze grootste leveranciers. Dat wordt weer stressen.
Geen tubeless sealant in de band?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan