Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je die terug brengen / sturen naar de winkel? Die rommel komt hier nooit meer binnen. Niks als miserie, met verschillende setjes. Uiteindelijk ben ik toch maar overstag gegaan voor de duurdere Devolo's en daar heb ik na grofweg 4 jaar nog geen enkel probleem mee gehad.
Idd dat werkt goed.
@Carrion Als ge ne devolo zoekt heb nog kit dat ge voor appel en ei moogt hebben 😬

Mijn downloads map na 2 minuten BG met Firefox. Ik weet wel dat het niet aan BG ligt hoor, maar het is de enige site waar ik het voorheb tot nu toe. Gewoon ambetant :p.

YxQmZTD.jpg

boeking betaald via booking app & paypal.
de betaling is bevestigd, maar de boeking verdwenen.
Hotel weet ook van niks.

gereclameerd, curieus wat paypal ermee gaat doen.
Als lodge eigenaar blijf weg vam booking.com grootste amateurs die er zijn.

Mijn lodge is volzet booking.com maakt een dubbele booking zonder confirmation van mijn kant. Ondertussen stuur degene die boekt een email naar mij dat hij zijn vriendin wil te huwelijk vragen in mijn lodge. Dit alles om 1u snachts, in de ochtend zie ik de fout van booking.com en bel ik hun.

Hun oplossing, ik als lodge eigenaar moet ff maar een andere lodge boeken voor die gast ik krijg 12u anders doen zij het voor mij. Ik ga niet akkoord ik ga ff niet kiezen welke lodge goed is voor een persoon al zeker niet voor iemand te huwelijk te vragen.

Ik bel dan maar die gast in Duitsland leg alles uit en zeg dat hij moet bellen voor cancellation naar hun. Booking.com reactie was nee want dan verliezen ze commissie, wtf 2 gaan akkoord met cancellation buiten bookjng.com zij gaan een andere lodge boeken voor hem. Na uren bellen toch gecancceld gekregen.

Schurken zijn het, boek rechtstreeks aub

Mijn downloads map na 2 minuten BG met Firefox. Ik weet wel dat het niet aan BG ligt hoor, maar het is de enige site waar ik het voorheb tot nu toe. Gewoon ambetant :p.

YxQmZTD.jpg

Ik had dat efkes geleden ook gereported, blijkbaar is dat als de pagina niet volledig geladen wordt ofzoiets en komt enkel in Firefox voor. Ik had dat ook met andere sites maar voornamelijk BG. De laatste tijd niet meer.

Mijn telenet factuur is plots 35 euro hoger dan normaal. Vorige maand verhuisd naar een nieuw appartement en plots staat er ook kabel-TV op mijn factuur vermeld, nooit om gevraagd.

Evelyn Vermont (48) en Kristof Naessens (47) zitten in zak en as. Normaal hadden ze nu op huwelijksreis moeten zijn in Bali, maar doordat ze naar eigen zeggen niet op de hoogte waren dat ze een reispas nodig hadden en daardoor zowel de heen- en terugvlucht geannuleerd werd, zitten ze gewoon thuis.
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20221009_92757202

Hoe kunt ge nu niet weten dat ge een reispas nodig hebt ?!
Met welk idee boekt ge dan zo'n reis ? Ge zou überhaupt toch denken dat die 1x "reizen naar Bali" in Google hebben ingegeven en dan zal je toch met 99% zekerheid dat wel tegenkomen.

Woord tegen woord natuurlijk.
Maar ik begrijp het niet zo heel goed, ik boek telkens in hetzelfde reisbureau, die vragen voor verre reizen ook naar het nr van je reispas om in te geven

Ik vraag me dan altijd af hoe zoiets in de krant komt. Dat ge een stommiteit begaat, dat kan iedereen wel eens overkomen, maar waarom denkt ge er dan in godsnaam aan om de media te contacteren en waarom geven die daar überhaupt nog gehoor aan?

Wat is het volgende artikel?
Roger uit Lichtervelde ziet plannen in duigen vallen: "Ik dacht écht dat ik pas op dinsdag een afspraak had bij de kapper".

eerste dag na verlof. Om de trein nr brussel te halen om 06.11 sta ik op om 05.20.

Kom ik daar aan om 06.05 en is de trein afgelast. Volgende trein 06.28 + 20min vertraging echt waar KL*TE NMBS. Nog 2.5m en ik mag eindelijk van thuis werken want ben het gependel zo kotsbeu!!

eerste dag na verlof. Om de trein nr brussel te halen om 06.11 sta ik op om 05.20.

Kom ik daar aan om 06.05 en is de trein afgelast. Volgende trein 06.28 + 20min vertraging echt waar KL*TE NMBS. Nog 2.5m en ik mag eindelijk van thuis werken want ben het gependel zo kotsbeu!!
Toevallig trein van Ekeren naar Brussel?

Ik stel een "waar leg jij je balkje in de supermarkt?" Topic voor!

Ervoor
Erachter
Ik leg geen balkjes!
Is het balkje, lange schijf of latje?

Evelyn Vermont (48) en Kristof Naessens (47) zitten in zak en as. Normaal hadden ze nu op huwelijksreis moeten zijn in Bali, maar doordat ze naar eigen zeggen niet op de hoogte waren dat ze een reispas nodig hadden en daardoor zowel de heen- en terugvlucht geannuleerd werd, zitten ze gewoon thuis.
https://m.hbvl.be/cnt/dmf20221009_92757202

Hoe kunt ge nu niet weten dat ge een reispas nodig hebt ?!
Met welk idee boekt ge dan zo'n reis ? Ge zou überhaupt toch denken dat die 1x "reizen naar Bali" in Google hebben ingegeven en dan zal je toch met 99% zekerheid dat wel tegenkomen.

Woord tegen woord natuurlijk.
Maar ik begrijp het niet zo heel goed, ik boek telkens in hetzelfde reisbureau, die vragen voor verre reizen ook naar het nr van je reispas om in te geven
Lol toen ik reispas las dacht ik 'wat is dat' maar dat blijkt gewoon een paspoort te zijn. Onder welke steen moet je leven om niet te beseffen dat je dat nodig hebt als je naar een ander continent vliegt :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan