Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat aan jou ligt, post je dat beter niet op een publiek forum. Ze lezen mee!Ligt het aan mij of is er plots weer een opflakkering van wappies die overal FB-berichten posten over "plotse overlijdens"?
Ik weiger mee te gaan in "ze", "ik werk in de zorg, dus ...", "ik ken iemand", "de regering ..."Als dat aan jou ligt, post je dat beter niet op een publiek forum. Ze lezen mee!
#namasteat ligt zeker niet aan u.Ligt het aan mij of is er plots weer een opflakkering van wappies die overal FB-berichten posten over "plotse overlijdens"?
Ligt het aan mij of is er plots weer een opflakkering van wappies die overal FB-berichten posten over "plotse overlijdens"?
Mijne Euro is gevallen.. Het was Football Manager 2023 in pre orderNog een LP in pre-order?
Sluit wat aan op mijn dagelijkse ergernisje. Endstille liet weten in het najaar een nieuw album uit te brengen.
Ik zit nu iedere dag hun FB page en die van het label af te speuren op een update. Dat duurt nu al zo lang dat ik al eens vergeet dat te dien.
Die LP wordt zeker nog door mijn neus geboord door mijn eigen vergetelheid.

Kassa's die ge moet vermijden, in volgorde: Als er oude mensen staan (die betalen zelden met bankkaart), mensen met een kind bij, en vervolgens mensen die een jaarvoorraad lijken in te slaan.Zaterdag spitsuur is niet het moment om uw kleine alles ‘zelf’ op de band te laten leggen en alles ‘zelf’ weer in de kar te laten leggen en dan ‘zelf’ de kaartbetaling te doen. En dan ook nog op dat mottig moedertoontje alles nog eens overlopen terwijl dat kwijlmachien alles vastnam ‘ja, schattie, jouw yoghurtjes é, en dat zijn jouw worteltjes voor morgen, ja, van jouw!’ Madam, die kleine at daarnet nog de ketting van de kar op, het doet er écht niet toe, doe voort ffs.
Kassa's die ge moet vermijden, in volgorde: Als er oude mensen staan (die betalen zelden met bankkaart), mensen met een kind bij, en vervolgens mensen die een jaarvoorraad lijken in te slaan.
Anders doe je jezelf alleen maar zware ergernissen aan. Waar ik mezelf aan erger zijn mensen die het vertikken om die plakkaat met "volgende klant" achter hun boodschappen te zetten. Daar kan ik echt overdreven nors in doen.

Vaak heb je in de winkel geen bereik door de betonnen constructies en lukt dat pas als je aan de kassa en dus de ramen staat.Mensen die niet genoeg geld op hun rekening hebben aan de kassa en dan rustig beginnen overschrijven terwijl er een rij wachtendrn staat.
Weet hoeveel ge op uw rekening hebt of check het ff op voorhand.
ik wist niet dat @shellshock zo agressief uit de hoek kon komen, dit verslag doe me toch twijfels krijgen...

Zaterdag avond, maar 2 drankjes op, en om 1u in bed. We worden oud godverdomme.
Ik keek daar als kind naar en kreeg dus plots zo'n flashback. Ik ben dat gaan opzoeken en iemand heeft in een soort "Janneke en Mieke"-Nederlands heel de verhaallijn neergeschreven op wikipedia: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bompa_(televisieserie)#:~:text=Bompa is een Vlaamse sitcom,van het Echt Antwaarps Teater.