Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt het aan mij of is er plots weer een opflakkering van wappies die overal FB-berichten posten over "plotse overlijdens"?

Ligt het aan mij of is er plots weer een opflakkering van wappies die overal FB-berichten posten over "plotse overlijdens"?

Dat wappies bij elk overlijden met de vinger wijzen naar de vaccins, is al lang aan de gang hoor. Het zijn eerder de media die daar extra op inspelen door zulke artikels zeker ook nog eens op social media te delen met de woordjes "plots" of "onverwachts" in de caption, wetende dat zo'n artikel dan de nodige interacties (en clicks) zal krijgen.

Nog een LP in pre-order?

Sluit wat aan op mijn dagelijkse ergernisje. Endstille liet weten in het najaar een nieuw album uit te brengen.
Ik zit nu iedere dag hun FB page en die van het label af te speuren op een update. Dat duurt nu al zo lang dat ik al eens vergeet dat te dien.
Die LP wordt zeker nog door mijn neus geboord door mijn eigen vergetelheid.
Mijne Euro is gevallen.. Het was Football Manager 2023 in pre order :LOL:

Gisteren even chance gehad. Wegversmalling over een vrij lange afstand (zover dat ze bij wegenwerken al bijna over lichten zouden beginnen denken om te zetten) waar ik voorrang moet geven. Ik sta de laatste in de rij te wachten want er was redelijk wat tegemoetkomend verkeer. Op een bepaald moment kijk ik in mijn spiegel en zie ik een auto op mij afkomen waarbij de bestuurster bezig is met iets op de schoot van haar dochtertje dat naast haar zit en niet met wat er voor haar gaande is. Even gewacht of die ging snelheid minderen maar nee. Dan maar beginnen claxonneren gelijk zot. Die heeft nog alles dichtgesmeten maar aan haar wezen te zien dat lijkbleek wegtrok had ze mij anders nooit of te nimmer gezien.

Zaterdag spitsuur is niet het moment om uw kleine alles ‘zelf’ op de band te laten leggen en alles ‘zelf’ weer in de kar te laten leggen en dan ‘zelf’ de kaartbetaling te doen. En dan ook nog op dat mottig moedertoontje alles nog eens overlopen terwijl dat kwijlmachien alles vastnam ‘ja, schattie, jouw yoghurtjes é, en dat zijn jouw worteltjes voor morgen, ja, van jouw!’ Madam, die kleine at daarnet nog de ketting van de kar op, het doet er écht niet toe, doe voort ffs.

Zaterdag spitsuur is niet het moment om uw kleine alles ‘zelf’ op de band te laten leggen en alles ‘zelf’ weer in de kar te laten leggen en dan ‘zelf’ de kaartbetaling te doen. En dan ook nog op dat mottig moedertoontje alles nog eens overlopen terwijl dat kwijlmachien alles vastnam ‘ja, schattie, jouw yoghurtjes é, en dat zijn jouw worteltjes voor morgen, ja, van jouw!’ Madam, die kleine at daarnet nog de ketting van de kar op, het doet er écht niet toe, doe voort ffs.
Kassa's die ge moet vermijden, in volgorde: Als er oude mensen staan (die betalen zelden met bankkaart), mensen met een kind bij, en vervolgens mensen die een jaarvoorraad lijken in te slaan.

Anders doe je jezelf alleen maar zware ergernissen aan. Waar ik mezelf aan erger zijn mensen die het vertikken om die plakkaat met "volgende klant" achter hun boodschappen te zetten. Daar kan ik echt overdreven nors in doen.

Kassa's die ge moet vermijden, in volgorde: Als er oude mensen staan (die betalen zelden met bankkaart), mensen met een kind bij, en vervolgens mensen die een jaarvoorraad lijken in te slaan.

Anders doe je jezelf alleen maar zware ergernissen aan. Waar ik mezelf aan erger zijn mensen die het vertikken om die plakkaat met "volgende klant" achter hun boodschappen te zetten. Daar kan ik echt overdreven nors in doen.

:D

Maar ge hoort uw boodschappen af te sluiten met dat balkje zodat de persoon achter u weet dat die zijn boodschappen kan neerplaatsen. Als ge het doet op de persoon die voor u, komt dat aggressief over imo. Dat niet doen is zeggen da ge geen moer aantrekt van de persoon achter u.

Heb ne keer gehad dat de persoon voor mij me zat te vertellen dat ik een balkje tussen ons hoor te leggen en ik toonde triomfankelijk het balkje achter mijn boodschappen "zeker heb ik dat balkje geplaatst madam, hier waar het hoort".

En ja die dag was al mijn beste dag niet. :angry:

Mensen die niet genoeg geld op hun rekening hebben aan de kassa en dan rustig beginnen overschrijven terwijl er een rij wachtendrn staat.

Weet hoeveel ge op uw rekening hebt of check het ff op voorhand.

Mensen die niet genoeg geld op hun rekening hebben aan de kassa en dan rustig beginnen overschrijven terwijl er een rij wachtendrn staat.

Weet hoeveel ge op uw rekening hebt of check het ff op voorhand.
Vaak heb je in de winkel geen bereik door de betonnen constructies en lukt dat pas als je aan de kassa en dus de ramen staat.

Journalistiek van het laagste niveau.

Moeder roept op om filmpje waarop dochter in elkaar wordt geslagen niet te delen... En wat doet HLN.... Het filmpje delen :shutup:

Soit, over de acties van de moeder kan je ook wel je bedenkingen hebben. Zeggen dat je dochter niet in de belangstelling wil staan, om daarna een facebookpost te plaatsen en een interview te geven...

boeking betaald via booking app & paypal.
de betaling is bevestigd, maar de boeking verdwenen.
Hotel weet ook van niks.

gereclameerd, curieus wat paypal ermee gaat doen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan