Retroglide
New member
Veiligheidsbroeken » voor uw veiligheid | Strauss
Veiligheidsbroeken van Strauss ✚ hoge kwaliteit ✚ grote keuze ✚ reclameplaatsing ✚ snelle levering ✚ kopen op rekening » Koop nu!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
‘Alleenstaande papa over hoe hij absoluut alleenstaand slaagt te blijven.’![]()
COLUMN. Single papa Jeroen over 3 typische gesprekken die vrouwen met hun man hebben: “Is er iets, schat?”
Journalist Jeroen Vermeiren (48) is een alleenstaande papa. Je zou dus denken dat vrouwen een mysterie voor hem zijn, maar nee. De manieren waarop ze subtiel naar complimentjes hengelen of de loyaliteit van hun man testen, kent hij maar al te goed. Met drie voorbeeldscenario’s houdt hij vrouwen...www.hln.be
Ik schaam mij in die mens zijn plaats. Wat ne zever
Ik moest toch ook eens ferm met mijn ogen draaien omwille van alle op-een-hoop-gesmeten clichés waar ik mezelf totaal niet in herken.![]()
COLUMN. Single papa Jeroen over 3 typische gesprekken die vrouwen met hun man hebben: “Is er iets, schat?”
Journalist Jeroen Vermeiren (48) is een alleenstaande papa. Je zou dus denken dat vrouwen een mysterie voor hem zijn, maar nee. De manieren waarop ze subtiel naar complimentjes hengelen of de loyaliteit van hun man testen, kent hij maar al te goed. Met drie voorbeeldscenario’s houdt hij vrouwen...www.hln.be
Mja, gij zijt dan ook een schoontje, dus gij kent geen Julia-afgunst.Ik moest toch ook eens ferm met mijn ogen draaien omwille van alle op-een-hoop-gesmeten clichés waar ik mezelf totaal niet in herken.
Ik vind Julia Roberts een enorm knappe vrouw, mocht hij zeggen "die is maar gewoontjes" zou dat eerder een reden tot scheiding zijn denk ik.Mja, gij zijt dan ook een schoontje, dus gij kent geen Julia-afgunst.

Zegde gij nu dat Julia Roberts knapper is dan ikke? *wereld valt op kop*Ik vind Julia Roberts een enorm knappe vrouw, mocht hij zeggen "die is maar gewoontjes" zou dat eerder een reden tot scheiding zijn denk ik.
Alsof een volwassen vrouw niet beseft dat er knappere vrouwen rondlopen dan hen en ze zo onzeker moeten zijn dat dat erkennen natuurlijk wil zeggen dat jij ondermaats bent.![]()

Jezus mina, een nieuw dieptepunt voor hln. Gelukkig is witte cis man nu een nieuwe geuzenaam en is het een verantwoording voor achterlijke toogpraat uit te gaan. Ik hoop dat jeroen wat geld op zijn spaarrekening heeft zodat hij nog wat naar de dames van plezier kan gaan zodat hij zijn frustraties omtrent relaties wat kan kwijtraken.![]()
Bellen kan inderdaad soms handig zijn.Eens bellen vooraf lijkt me handig.
Jouw werkgever kan je niet zeggen waar je wel terecht kan?
Wel duur en het zijn enkel webshops. Ik heb het er niet zo op om kleding via een webshop aan te kopen.Staan ook heel wat oranje broeken tussen. En als er 2 kleuren bijstaat, kan je die variant meestal ook nog aanpassen naar oranje als die in het geel eerst staan.Veiligheidsbroeken » voor uw veiligheid | Strauss
Veiligheidsbroeken van Strauss ✚ hoge kwaliteit ✚ grote keuze ✚ reclameplaatsing ✚ snelle levering ✚ kopen op rekening » Koop nu!www.engelbert-strauss.be

What the fuck. Toch zeer verrassend dat hij nog alleenstaand is.![]()

vrouwke was vrijdag en zaterdag snipverkouden,
en natuurlijk heb ik het sinds gisteren over gekregen hé.....
wat doen jullie eigenlijk in zo'n gevallen? apart slapen, indien partner ziek is? en wat uit elkaars buurt blijven?
Nu zie ik hier net boven C11 positief op corona. tja, voort zelfde geld hebben we het ook zitten natuurlijk.
Soit, ik zit toch alleen in mijne bureau, en dinsdag en donderdag blijf ik zowiezo thuiswerk doen, dus ik ga het wel gewoon uitzweten denk ik.
En voort zekerste, nog wel paar weken wachten voor mijn 4e prik ook.
Allemaal makkelijk gezegd, in theorie.Daarnaast kan je ook met een gewone verkoudheid best thuis blijven. Ik dacht dat dit na 2 jaar corona toch al wel duidelijk was geworden.
Lief van schoonbroer heeft corona, die is dan op bezoek geweest bij mijn schoonouders en die hebben het mogelijk ook vlaggen waardoor onze babysit van morgen in het gedrang komt dus bestaat de kans dat bibike verlof moet pakken.