quo_vadis
Well-known member
je spreekt duidelijk uit ervaringEn dan van zattigheid toch de lege bakken inladen om volgende keer het leeggoed te regelen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je spreekt duidelijk uit ervaringEn dan van zattigheid toch de lege bakken inladen om volgende keer het leeggoed te regelen![]()

Bubble, bursted.Wij gaan eigenlijk amper 1 keer per maand naar het frituur. Als het al zoveel is. Denk juli en aug zelfs totaal niet geweest. Maar kan me idd voorstellen voor mensen die dat traditioneel elke vrijdagavond doen dat dat een stevige berehap uit het budget is.
Goh, da's niet hetzelfde. Zo thuis komen en die zakjes uitladen en dat papier openscheuren samen met de kinderen is toch anders dan thuis frietjes bakken/vleesjes bakken. Dat doen wij ook wel eens he, maar 't is niet hetzelfde.Misschien wel een optie om de snacks dan thuis te bakken en de frieten uit te halen. Voor de frieten zelf snap ik dat men de typerende smaak van het frietvet in de frituur verkiest, maar als je het prijsverschil tussen een doos frikandellen in de diepvries van de supermarkt ziet en de prijs die ze bij de frituur vragen...
Deze maand nog geen Duvel gedronken.Bubble, bursted.
Sevves gade nog zeggen dat ge eigenlijk maar 1 Duveltje per maand drinkt.
Goh, da's niet hetzelfde. Zo thuis komen en die zakjes uitladen en dat papier openscheuren samen met de kinderen is toch anders dan thuis frietjes bakken/vleesjes bakken. Dat doen wij ook wel eens he, maar 't is niet hetzelfde.
In 't frituur gaan eten is wel nog beter, lekkerder kunnen die frieten niet zijn dan wanneer ge ze direct opeet.
Ja wel, ik heb ook kinderstoelen mee. 3 pakken cola zero. 3 pakken water. 12 bakken bier en dan nog de regular boodschappen erbij in van die plooiboxen.Herkenbaar toen ik na de scheiding plots 6 pakken spa en 3 kratten boodschappen in een kleine stadswagen moest zien te krijgen waarvan de achterbank al voor de helft wordt ingenomen door een kinderstoel en de halve m2 koffer al vol kinderspullen zat zoals reservekledij, stoelverhoger, deken,...![]()
De pakken zero kunnen in de kinderstoel staan, gordel best wel vastklikken.Ja wel, ik heb ook kinderstoelen mee. 3 pakken cola zero. 3 pakken water. 12 bakken bier en dan nog de regular boodschappen erbij in van die plooiboxen.
Ik weet meteen ook hoe Ethan Hunt hem soms voelt.
Uitgebreid verslag volgt.
Ik zou dat melodieke neuriën tijdens het inladen!Ja wel, ik heb ook kinderstoelen mee. 3 pakken cola zero. 3 pakken water. 12 bakken bier en dan nog de regular boodschappen erbij in van die plooiboxen.
Who are you and what have you done to our Tomski?Deze maand nog geen Duvel gedronken.
Een paar Cornet en da ist.
Tis crisis voor iedereen zenne!Who are you and what have you done to our Tomski?
Kom mij helpen in de tuin om een afvoer van het dak in te graven. Dan krijgt ge het wel warm.Ik heb kou.
Ik ben ook moe.Kom mij helpen in de tuin om een afvoer van het dak in te graven. Dan krijgt ge het wel warm.
Waarvoor hebt ge 12 bakken bier nodig?Ja wel, ik heb ook kinderstoelen mee. 3 pakken cola zero. 3 pakken water. 12 bakken bier en dan nog de regular boodschappen erbij in van die plooiboxen.

Grote dorst en nood aan vergetelheid.Waarvoor hebt ge 12 bakken bier nodig?![]()
Aperitiefje voor de zondagvoormiddag.Waarvoor hebt ge 12 bakken bier nodig?![]()
Stoofvlees maken.Waarvoor hebt ge 12 bakken bier nodig?![]()
Mijn wekelijkse boodschappen.Waarvoor hebt ge 12 bakken bier nodig?![]()
Proficiat. Zuip ze.Mijn wekelijkse boodschappen.
Nee. Ik ben jarig. Ik heb wat vrienden uitgenodigd morgen.
Dacht al dat het gewoon uw wekelijkse boodschappen waren en als ge sebiet thuiskomt uw vriendin ging beseffen dat ze zich danig misklikt had :vMijn wekelijkse boodschappen.
Nee. Ik ben jarig. Ik heb wat vrienden uitgenodigd morgen.