Mr.Anderson
Well-known member
Ge gaat gij dat eens moeten uitleggen gé.'t Is gewoon correct hoor.
Vooral een grap dat er nog steeds zoveel mensen de "ge" vorm niet kunnen vervoegen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge gaat gij dat eens moeten uitleggen gé.'t Is gewoon correct hoor.
Vooral een grap dat er nog steeds zoveel mensen de "ge" vorm niet kunnen vervoegen.
Nee totaal niet, het was er vrij rustig.Lang moeten aanschuiven om op de parking te geraken? Ik heb soms de indruk dat gans Limburg daar gaat winkelen, en dan nog voor de grootste prul eerst.
Ik kom daar niet zo vaak, maar meestal als ik ga valt het wel goed mee.Als ge van Genk komt, kunt ge daar wel eens heel lang staan wachten :/
Ga er zeker niet heen op een zaterdag.
Nog 7826 te gaan!Domme beslissing #4835 gemaakt in mijn leven, gaat lekker.

Dat zien we graag, een vrouw die steunend en supporting is, heel goed bezig!Nog 7826 te gaan!![]()

Nope, zeker dat ge mij niet snapt. Maar dat is dan ook weer een opluchting, ik ben niet de enige die de mensen niet snap.Als ge mijn reply in die thread leest denk ik het niet (tenzij er nog een andere handdoeken discussie is)
Gege , das een goeie.Ge gaat gij dat eens moeten uitleggen gé.
Ik ben dan ook BG materiaal40€ in de frituur. WTF. 3,20€ voor een middelfrietje en 2,80€ voor n klein
@Tomski dat gij nog niet failliet zijt man.

5 jaar? 3 weken tot 3 maand ofzo dit land kennende.Die ze dan binnen 5 jaar terug zullen opengooien omdat er iets fout is.
40€ in de frituur. WTF. 3,20€ voor een middelfrietje en 2,80€ voor n klein
@Tomski dat gij nog niet failliet zijt man.
Wij hebben geen kindjes. Gewoon wij met ons 2 en de schoonouders.laatst met de schoonzus en schoonbroer naar het frituur geweest samen met de kindjes. 92 euro![]()
Dan waren jullie de kindjes!Wij hebben geen kindjes. Gewoon wij met ons 2 en de schoonouders.
Dat is voor 10€ de man, bij de frituur.
Als ze nie moeten sluiten omwille van de energieprijzen, dan zal het zijn omdat er gene mens meer komt. 3€ voor n koude cervella, ze moeten hem zelfs nie bakken gvd
Imo zegt die 10 euro niks he, als ge voor die prijs een grote met stoofvlees, een viandel, brochette, cervela en een pot saus krijgt kan je imo niet zeggen dat dat veel geld is, als je voor 10 euro een kleintje met mayonaise en een frikandel krijgt dan ben je in de zak gezet.Wij hebben geen kindjes. Gewoon wij met ons 2 en de schoonouders.
Dat is voor 10€ de man, bij de frituur.
Als ze nie moeten sluiten omwille van de energieprijzen, dan zal het zijn omdat er gene mens meer komt. 3€ voor n koude cervella, ze moeten hem zelfs nie bakken gvd
Nu ik ga er nie dood van, maar ik wil wel geloven dat voor mensen die dat eens wekelijks doen voor de kindjes, dat het er bij sommige niemeer vanaf kan.
Dus moeten zij eigenlijk het geld gevenDan waren jullie de kindjes!
Volgende bestelling:Imo zegt die 10 euro niks he, als ge voor die prijs een grote met stoofvlees, een viandel, brochette, cervela en een pot saus krijgt kan je imo niet zeggen dat dat veel geld is, als je voor 10 euro een kleintje met mayonaise en een frikandel krijgt dan ben je in de zak gezet.

Geef mij dan toch maar een goei frietuur10 euro, das een mcmenu tegenwoordig.