Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer eentje bij HLN die het belang van de plaatsing van zinsdelen blijkbaar niet helemaal begrepen heeft:

"Goedele geeft tips om te praten over seks met je kind."

:rolleyes

Mijn PS5 heeft het laatste half jaar maar 2 uur ofzo gedraaid denk ik. :unsure:
Ik wil er nu ook per se 1 kopen. En het zal ook zo zijn. En het ergste is nog dat mijn vrouw het nu al voorspelde en ik dat dus nog te horen ga krijgen.

Probleem is dat er niet echt veel vernieuwend meer is van games. We hebben de glorietijden meegemaakt dat we nog verrast waren, maar veel meer kunnen ze ook niet meer uitvinden.

Weer eentje bij HLN die het belang van de plaatsing van zinsdelen blijkbaar niet helemaal begrepen heeft:

"Goedele geeft tips om te praten over seks met je kind."

:rolleyes
:laugh:
:laugh:

In het middelbaar kwam eens ene spreken over seksueel misbruik (post Dutroux uiteraard). Op zijn pamflet stond "mijnheer X, expert in kindermisbruik"
:unsure:

Probleem is dat er niet echt veel vernieuwend meer is van games. We hebben de glorietijden meegemaakt dat we nog verrast waren, maar veel meer kunnen ze ook niet meer uitvinden.
Vandaag in aflevering #517 van "oude venten zagen over..."

Is wel in VR. The Thrill of the Fight op Oculus Quest 2
Np, heb een Valve Index. En ik zie dat em compatibel is met dat spel + schoon prijske, ik weet wat te doen vanavond. :p
Zalig spel indeed, maar godmiljaar ge zult afzien.
Als de meest terugkerende discussie rond een spel is "HELP WELKE ZWEETBAND PAST HET BEST ONDER MIJNE VR BRIL", weet ge gewoon dat het goed gaat zijn.

Het ergste zijn die asynchrone trutten rond 00:40
Gewoon in hun handen klappen op maat is ze al te moeilijk. Als blanken hebben we al zo'n godverdoms ritmeloos stigma!
En dan dat enthousiasme van de volgende groep..

Doodse xanax smile van linkerpoorthouder @02:00 is ook wel proper.

Sorry dat ik jullie hier met lastig val. Normaal vind ik gelijkzinden in de comments, maar deze zijn wonderbaarlijk niet beschikbaar.
Ik aanvaard eender welke infractie voor deze posts.

Ik wil er nu ook per se 1 kopen. En het zal ook zo zijn. En het ergste is nog dat mijn vrouw het nu al voorspelde en ik dat dus nog te horen ga krijgen.

Developers zijn nog steeds gelimiteerd op vlak van technologie (VR sufkt nog altijd keihard technisch) en fantasy (gameplay verzinnen is toch niet zo vanzelfsprekend) + het geld moet blijkbaar blijven rollen.

Dat gezegd: fietsen is nu ook niet echt vernieuwend sinds een jaar of honderd. Gij blijft fietsen.
Voor mij mogen er een honderd god of wars, horizon en Elden Ring type games uitkomen met telkens andere settings en verhalen. ik blijf het spelen. Ge vind gamen nu eenmaal niet even plezant als fietsen. en dat is geen probleem.

Developers zijn nog steeds gelimiteerd op vlak van technologie (VR sufkt nog altijd keihard technisch) en fantasy (gameplay verzinnen is toch niet zo vanzelfsprekend) + het geld moet blijkbaar blijven rollen.

Dat gezegd: fietsen is nu ook niet echt vernieuwend sinds een jaar of honderd. Gij blijft fietsen.
Voor mij mogen er een honderd god of wars, horizon en Elden Ring type games uitkomen met telkens andere settings en verhalen. ik blijf het spelen. Ge vind gamen nu eenmaal niet even plezant als fietsen. en dat is geen probleem.

Nu je het zegt ligt het inderdaad daaraan. Vroeger had ik meer uitdaging in het gamen om de beste te willen zijn en nu heb ik dat niet meer. Met fietsen heb ik dat idd wel nog altijd om nog steeds beter te worden.

Nu je het zegt ligt het inderdaad daaraan. Vroeger had ik meer uitdaging in het gamen om de beste te willen zijn en nu heb ik dat niet meer. Met fietsen heb ik dat idd wel nog altijd om nog steeds beter te worden.
Als jong kereltje, na school en huiswerk gamen. Dag erop van 't zelfde. Koelkast vulde automatisch aan. No stress. Tijd genoeg om in games te steken en er goed in te worden (online).

Als ik nu eens 2 uren de playstation aanleg in 2 weken zal het veel zijn. Geen zin om online te gamen want ik speel te weinig om er iets van te bakken, dus begin ik er gewoon niet aan.

Maar games als The Last Of Us 2 vind ik dan wel weer heel vernieuwend en zalig om te spelen. Al doe ik er maanden over tegen dat het uit is omwille van de weinige tijd die game.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan