Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe identiteitskaart aanvragen bij de ambassade. Afspraak op dinsdag, 'breng zeker dit ingevuld formulier mee!' gevolgd door een niet werkende link naar het formulier. -_-

Komende van a19 richting ieper naar de ringlaan in Kortrijk, juist int begin van de werken geflitst aan 65 terwijl je 50 mocht op een zondag avond.
Ook maar voor het geld zeker? Zat zo een camera achter een mobiel oranje verlicht ding om de verandering van rijbaan aan te geven.

Ik weet niet wat het probleem is met mijn Google Chrome browser op mijn smartphone, maar bij verschillende websites sluit die zichzelf sinds gisteren avond gewoon af wanneer de website ingeladen is.
Het gaat dan over carbu.com, immoweb.be, demorgen.be, ...
Nu ook al bij buienradar.be terwijl dat daarstraks nog niet was.
Wtf is er gvd aan de hand :wallbash:
En vandaag is het probleem plots opgelost.
Ik weet nog altijd niet wat de oorzaak was, maar alles werkt nu terug gewoon zoals het hoort.

Vanochtend wat rush om voor het werk nog naar autokeuring te gaan. Die was verlopen dus auto heeft hele tijd stilgestaan. Ik wou daarom nog eerst bandenspanning nakijken en op juiste druk brengen. Bijgevolg te krap om thuis nog te ontbijten. Maar in auto lagen nog droge koeken van de kinderen (apart verpakt).
Er niet bij stilgestaan dat die ook al vrij lang in de auto lagen (en dus ook tijdens de warme zomer).
Ik begrijp nu de volle betekenis van wat CPEX bedoelt met “ranzige koek”.

Tsssss... Losers!

Ik ben financiëel directeur van MyHouseholdCompany
Èn dan nog eens pedagogisch directeur van Mijnopvoedingswinkel. 👌

Daarnaast natuurlijk ook operationeel manager van TheHappyPaws en motivationeel manager van MulansWorld.

Ik word al moe van de omschrijving te typen alleen al!

2 nonkels die niet verstandelijk in staat zijn om met de wagen te rijden en dan maar met ne Ligier rijden.
Die rijden daar dus soms mee naar zee en al.
Toevallig had ik het er met mijn ouders nog over dat die eigenlijk niet bekwaam zijn om met zoiets rond te bollen. Gisteren hebben ze een accident gemaakt door ergens links in te rijden op de verkeerde rijstrook af te draaien en frontaal op ene te rijden.
Sjans geen zwaar gewonden, maar toch ongelooflijk dat die mannen daar mee rondbollen.

Tsssss... Losers!

Daarnaast natuurlijk ook operationeel manager van TheHappyPaws en motivationeel manager van MulansWorld.

En ik word moe van die omschrijving te lezen. :unsure:

Tsssss... Losers!

#girlboss

Gisteren aan het boksen geweest (virtueel) en blijkbaar spieren gebruikt die ik normaal niet gebruik want vanmorgen na de grote boodschap op het toilet had ik moeilijkheden om aan mijn achtersteven te geraken om te wipen :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan