Mulan
Well-known member
Oh, ik was eventjes vergeten dat dit een super dringend probleem is dat absoluut niet tot 18u kan wachten of zo...Haar man is weg met de auto om hun zoontje af te zetten, het verhaal helemaal quoten he.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh, ik was eventjes vergeten dat dit een super dringend probleem is dat absoluut niet tot 18u kan wachten of zo...Haar man is weg met de auto om hun zoontje af te zetten, het verhaal helemaal quoten he.

Via de keuken.En hoe ga je langs de andere kant raken als de poort niet open kan?![]()

Tegen dan heeft de poortenfirma het al opgelost.Oh, ik was eventjes vergeten dat dit een super dringend probleem is dat absoluut niet tot 18u kan wachten of zo...![]()
Het klinkt voor mij niet alsof ze die vandaag al verwachten...Tegen dan heeft de poortenfirma het al opgelost.
een andere optie is om gewoon een ketting rond de poort te leggen die ge vastmaakt aan de sleepring of trekhaak van den auto om dan los te trekken.*Van de andere kant.
Redelijk cruciale info!

Ik vond uw tip om in de spiegels te kijken nochtans ook een goeie om er geen probleem van te makenDe oplossingen van @Crashtestdummy zijn nu toch wel de beste die hier staan imo. Ipv te palaveren over hoe iemand anders het eventueel zou kunnen oplossen, was het bij hem al opgelost nog voor er een probleem van gemaakt werd.![]()
Ik was er echt op aant wachten@Dr. Sheldon Cooper aan de poort gevraagd.

Ik snap dus gewoon niet hoe je begint te rijden zonder eerst in beide spiegels te kijken, en dan nog achterwaarts.Ik vond uw tip om in de spiegels te kijken nochtans ook een goeie om er geen probleem van te maken

Je kon dus eigenlijk al proactief gereageerd hebben en al onderweg zijn?Ik was er echt op aant wachten![]()
Ik was er echt op aant wachten![]()
Dat is inderdaad altijd een mentale duw voor de vechters.Allee kickboks gala afgelast waar 4 man van ons ging vechten en dat 3 dagen voor het doorging.
Ongeacht wie zijn fout het nu is, maar dat is wel erg klote voor onze vechters (enfin elke vechter). Wekenlang voorbereiden wat al zwaar is, dan aan de weightcut beginnen, mentaal proberen alles in orde te zetten om het dan zo door uw neus zien geboord te worden.
De burgemeester zegt dat ze de veiligheid niet kunnen garanderen omdat er harde kern supporters uit het voetbalmilieu komen en ze te laat verwittigd werden (wat ik sterk betwijfel maar soit)
Toch wel straf dat elke week over heel België die harde kernsupporters overal in de voetbalstadions zitten én overlast veroorzaken maar dat voor een kickboks gala dat weer een probleem is. Gelukkig kunnen ze de dag ervoor koning voetbal wel organiseren met de federale politie.
En vooral, op een extreme uitzondering na, gebeurt er nooit iets op zo'n gala's. Dat trekt altijd veel kalmer publiek aan dan pakweg voetbal. Ik ben nu geen die hard, maar toch al een vijftal van die gala's gedaan en ge kunt daar gewoon met gelijk wie beginnen klappen en je hebt een nieuwe maat.Allee kickboks gala afgelast waar 4 man van ons ging vechten en dat 3 dagen voor het doorging.
Ongeacht wie zijn fout het nu is, maar dat is wel erg klote voor onze vechters (enfin elke vechter). Wekenlang voorbereiden wat al zwaar is, dan aan de weightcut beginnen, mentaal proberen alles in orde te zetten om het dan zo door uw neus zien geboord te worden.
De burgemeester zegt dat ze de veiligheid niet kunnen garanderen omdat er harde kern supporters uit het voetbalmilieu komen en ze te laat verwittigd werden (wat ik sterk betwijfel maar soit)
Toch wel straf dat elke week over heel België die harde kernsupporters overal in de voetbalstadions zitten én overlast veroorzaken maar dat voor een kickboks gala dat weer een probleem is. Gelukkig kunnen ze de dag ervoor koning voetbal wel organiseren met de federale politie.

kheb ervaring met poorten inrijdenDe oplossingen van @Crashtestdummy zijn nu toch wel de beste die hier staan imo. Ipv te palaveren over hoe iemand anders het eventueel zou kunnen oplossen, was het bij hem al opgelost nog voor er een probleem van gemaakt werd.![]()

Allee kickboks gala afgelast waar 4 man van ons ging vechten en dat 3 dagen voor het doorging.
Gewoon bij de gemeente klagen dan? Zij zijn waarschijnlijk toch verantwoordelijk voor de openbare werken op hun grond.Ergerlijke update: yessir, ze hebben weer de internet kabel doorgekapt! En de Poolse werkers verstaan natuurlijk geen woord van wat er gevraagd wordt en doen gewoon verder. Zal weer een dikke maand worden. Van mijn oren maken (gewoon voor de opluchting) bij de organisator van de werken kan zelfs niet want dertig onderaannemers.