Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De oplossingen van @Crashtestdummy zijn nu toch wel de beste die hier staan imo. Ipv te palaveren over hoe iemand anders het eventueel zou kunnen oplossen, was het bij hem al opgelost nog voor er een probleem van gemaakt werd. :unsure:

Allee kickboks gala afgelast waar 4 man van ons ging vechten en dat 3 dagen voor het doorging.
Ongeacht wie zijn fout het nu is, maar dat is wel erg klote voor onze vechters (enfin elke vechter). Wekenlang voorbereiden wat al zwaar is, dan aan de weightcut beginnen, mentaal proberen alles in orde te zetten om het dan zo door uw neus zien geboord te worden.

De burgemeester zegt dat ze de veiligheid niet kunnen garanderen omdat er harde kern supporters uit het voetbalmilieu komen en ze te laat verwittigd werden (wat ik sterk betwijfel maar soit)
Toch wel straf dat elke week over heel België die harde kernsupporters overal in de voetbalstadions zitten én overlast veroorzaken maar dat voor een kickboks gala dat weer een probleem is. Gelukkig kunnen ze de dag ervoor koning voetbal wel organiseren met de federale politie.

Ik moet sinds gisteren elke keer opnieuw cookies aanvaarden als ik naar een site vd VRT surf. Ligt dat nu aan mijn browser of aan hun site?

Allee kickboks gala afgelast waar 4 man van ons ging vechten en dat 3 dagen voor het doorging.
Ongeacht wie zijn fout het nu is, maar dat is wel erg klote voor onze vechters (enfin elke vechter). Wekenlang voorbereiden wat al zwaar is, dan aan de weightcut beginnen, mentaal proberen alles in orde te zetten om het dan zo door uw neus zien geboord te worden.

De burgemeester zegt dat ze de veiligheid niet kunnen garanderen omdat er harde kern supporters uit het voetbalmilieu komen en ze te laat verwittigd werden (wat ik sterk betwijfel maar soit)
Toch wel straf dat elke week over heel België die harde kernsupporters overal in de voetbalstadions zitten én overlast veroorzaken maar dat voor een kickboks gala dat weer een probleem is. Gelukkig kunnen ze de dag ervoor koning voetbal wel organiseren met de federale politie.
Dat is inderdaad altijd een mentale duw voor de vechters.

Zelfde met een tegenstander die gewicht niet haalt of op laatste knip een blessure heeft.

En vooral, op een extreme uitzondering na, gebeurt er nooit iets op zo'n gala's. Dat trekt altijd veel kalmer publiek aan dan pakweg voetbal. Ik ben nu geen die hard, maar toch al een vijftal van die gala's gedaan en ge kunt daar gewoon met gelijk wie beginnen klappen en je hebt een nieuwe maat. :lol:

Dat in de Limburghal vermoed ik? Ik zag zonet ook het artikel passeren...
Nuja beslissing is dan ook op initiatief van Wim Dries zag ik. Ook op het vlak van voetbal heeft die man al rare beslissingen genomen hoor...

Tien jaar geleden bij de titelmatch van Genk, in eigen huis, tegen Standard, wou hij geen toestemming geven om groot scherm in het centrum te plaatsen voor de mensen zonder tickets "wantja dan gaan er mogelijk ook mensen uit Luik naar daar komen en komen er rellen!"
Tijdens het feest dat in het centrum ontstond na het behalen van de titel, stonden er dan volop flikken in gevechtsuitrusting, waterkanon, ... enz wat natuurlijk ook wat "locals" (geen supporters) inspireerde om een beetje die flikken te gaan uitdagen, wat vervolgens resulteerde in dikke chaos toen de flikken de tegenaanval inzette op die locals maar ze daarbij ook de vierende supporters begonnen aan te vallen. Ik ben iemand die doorgaans niet akkoord gaat met "de flikken hebben het zelf uitgelokt"-beweringen, maar dat was nu echt wel eens situatie waar dat wél het geval was, en iets dat vele supporters hem altijd zullen blijven verwijten aangezien dat toch wel een smet op de viering was die avond.

Ergerlijke update: yessir, ze hebben weer de internet kabel doorgekapt! En de Poolse werkers verstaan natuurlijk geen woord van wat er gevraagd wordt en doen gewoon verder. Zal weer een dikke maand worden. Van mijn oren maken (gewoon voor de opluchting) bij de organisator van de werken kan zelfs niet want dertig onderaannemers.

Ergerlijke update: yessir, ze hebben weer de internet kabel doorgekapt! En de Poolse werkers verstaan natuurlijk geen woord van wat er gevraagd wordt en doen gewoon verder. Zal weer een dikke maand worden. Van mijn oren maken (gewoon voor de opluchting) bij de organisator van de werken kan zelfs niet want dertig onderaannemers.
Gewoon bij de gemeente klagen dan? Zij zijn waarschijnlijk toch verantwoordelijk voor de openbare werken op hun grond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan