Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Nee eerder iets met de starter.Batterij? De mijne is 2x vervangen op 8j tijd en ik weet dat we hetzelfde merk hebben.![]()
Batterij zou een 'gemakkelijk' stuk geweest zijn.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee eerder iets met de starter.Batterij? De mijne is 2x vervangen op 8j tijd en ik weet dat we hetzelfde merk hebben.![]()

€1.39 aan de Franse pompBleekwater(javel) ontsmet ook hé. Dubbel gekuist dan, dus zeker proper.
Geen zin meer buiten te komen daarnet, toch nog naar naftepomp gereden, e95 op grmbl. Ze staat dan eens goedkoper. Wil nog gaan tanken vooraleer onze overheid die 15c korting stopt ... Of is dat al zo? Is zo als de naft onder de 1,70 zou komen normaal gezien. Zoals nu 1,69 en zelfs 1,58 bij gabriels etc..
Er was meer volk op de baan dan tijdens de spits hier op den buiten, en cafes en eetgelegenheden goed aan boeren op zondag om 20h... tjah crisis noemen ze dat.
Nee toch niet, die kindjes dweilen toch met hun mond, zegt ge zelf.
Huis proper plus immuunsysteem een boost dubbel win

Is dat niet enkel bij Totalenergies in Frankrijk, of bij toch elke Franse pomp?€1.39 aan de Franse pomp
Zijt gij niet pas van een hernia verlost? Frustrerend man!Gisteren iets in mijn bil geschoten tijdens het sporten. Of ik hoop toch dat het mijn bil is en niet mijn rug. Meh, echt pissig op mezelf. Kan mijn eerste dag verlof al heel de dag plat op mijn rug gaan liggen en af en toe eens een stukje wandelen.
Bedoelde dus dingen opeten van op vuile vloer... silly me.
Maar kinders die met hun kleertjes over de vloer gaan liggen schuiven genoeg gezien.
ps in principe zijn veel zepen ook al bacterien dodend. Dreft is daar goed in zij een arts me eens. Dus @Mulan heeft alles genuked op haar vloer denk ik door te kuisen met zeep, javel en te stomen
Die spierpijnen van net wat teveel te doen ken ik ik maar al te goed, vooral bij wandelen bij me. Moet enorm doseren of rustig stappen of ik heb het zitten, pijn in heup of kniëen vooral. Als je er gevoelig aan bent door omstandigheden heb je het soms snel zitten.
TotalEnergies inderdaad maar er zijn er veel van en vind het toch wel de moeite om te gaan. Van Kortrijk is dat geen afstand.Is dat niet enkel bij Totalenergies in Frankrijk, of bij toch elke Franse pomp?
Klopt, al hoop ik dat het nu gewoon een felle verrekking is en niets met m’n rug. En daarbovenop ligt het internet eruit en m’n mobiel internet werkt ook maar half z’n gat.Zijt gij niet pas van een hernia verlost? Frustrerend man!
Gelukkig staat uw kot niet in br...Klopt, al hoop ik dat het nu gewoon een felle verrekking is en niets met m’n rug. En daarbovenop ligt het internet eruit en m’n mobiel internet werkt ook maar half z’n gat.
Chance dat ik m’n nas hier nog heb.
Een optimist zou het zowaar "onthaasten" kunnen noemen, zeker als je in de tuin van het zonnetje kan genieten!Klopt, al hoop ik dat het nu gewoon een felle verrekking is en niets met m’n rug. En daarbovenop ligt het internet eruit en m’n mobiel internet werkt ook maar half z’n gat.
Chance dat ik m’n nas hier nog heb.

Optimisme? Hier? Op BG? Waar moet ik zijn?Een optimist zou het zowaar "onthaasten" kunnen noemen, zeker als je in de tuin van het zonnetje kan genieten!![]()
Neeje pessimist tot in de kist.Diegene met optifix hier zijn toch optimist??![]()
De laatste week de gasprijzen gezienDiegene met optifix hier zijn toch optimist??![]()
. Ge gaat nog duur uitkomen met optifixDe laatste week de gasprijzen gezien. Ge gaat nog duur uitkomen met optifix