Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bleekwater(javel) ontsmet ook hé. Dubbel gekuist dan, dus zeker proper.

Geen zin meer buiten te komen daarnet, toch nog naar naftepomp gereden, e95 op grmbl. Ze staat dan eens goedkoper. Wil nog gaan tanken vooraleer onze overheid die 15c korting stopt ... Of is dat al zo? Is zo als de naft onder de 1,70 zou komen normaal gezien. Zoals nu 1,69 en zelfs 1,58 bij gabriels etc..

Er was meer volk op de baan dan tijdens de spits hier op den buiten, en cafes en eetgelegenheden goed aan boeren op zondag om 20h... tjah crisis noemen ze dat.
€1.39 aan de Franse pomp

Thx, voor de info. Het is idd op de 1,69 of de officiële prijs, dat wist ik. Gabriels bv gaf bijna geen korting toen het zeer duur stond.
Total geeft ook nog eens korting in la douce France dacht ik op benzine.
Och ja ga deze week wel es tanken, nog 3 streepkes en zuinige auto.

Gisteren iets in mijn bil geschoten tijdens het sporten. Of ik hoop toch dat het mijn bil is en niet mijn rug. Meh, echt pissig op mezelf. Kan mijn eerste dag verlof al heel de dag plat op mijn rug gaan liggen en af en toe eens een stukje wandelen.

Gisteren begon het spel, hoofdpijn en koorts, hoesten en spierpijnen.
Voorbije nacht liggen ijlen, weliswaar zachtjes, deze ochtend al iets of terug wat mens.
Zelftest gaan halen, ja hoor, 1e prijs bij corona.
Na amper één week tweedekansonderwijs kan ik mij al ziek gaan melden en 7dagen in afzondering.
Waar heb ik het opgelopen, ik wijs niemand met de vinger, ik gok op school.

Nee toch niet, die kindjes dweilen toch met hun mond, zegt ge zelf.

Huis proper plus immuunsysteem een boost dubbel win

Bedoelde dus dingen opeten van op vuile vloer... silly me.
Maar kinders die met hun kleertjes over de vloer gaan liggen schuiven genoeg gezien.

ps in principe zijn veel zepen ook al bacterien dodend. Dreft is daar goed in zij een arts me eens. Dus @Mulan heeft alles genuked op haar vloer denk ik door te kuisen met zeep, javel en te stomen :)
Die spierpijnen van net wat teveel te doen ken ik ik maar al te goed, vooral bij wandelen bij me. Moet enorm doseren of rustig stappen of ik heb het zitten, pijn in heup of kniëen vooral. Als je er gevoelig aan bent door omstandigheden heb je het soms snel zitten.

Laatst bewerkt:
Gisteren iets in mijn bil geschoten tijdens het sporten. Of ik hoop toch dat het mijn bil is en niet mijn rug. Meh, echt pissig op mezelf. Kan mijn eerste dag verlof al heel de dag plat op mijn rug gaan liggen en af en toe eens een stukje wandelen.
Zijt gij niet pas van een hernia verlost? Frustrerend man!

Bedoelde dus dingen opeten van op vuile vloer... silly me.
Maar kinders die met hun kleertjes over de vloer gaan liggen schuiven genoeg gezien.

ps in principe zijn veel zepen ook al bacterien dodend. Dreft is daar goed in zij een arts me eens. Dus @Mulan heeft alles genuked op haar vloer denk ik door te kuisen met zeep, javel en te stomen :)
Die spierpijnen van net wat teveel te doen ken ik ik maar al te goed, vooral bij wandelen bij me. Moet enorm doseren of rustig stappen of ik heb het zitten, pijn in heup of kniëen vooral. Als je er gevoelig aan bent door omstandigheden heb je het soms snel zitten.

Mag ik u een pak slaag geven?

Zijt gij niet pas van een hernia verlost? Frustrerend man!
Klopt, al hoop ik dat het nu gewoon een felle verrekking is en niets met m’n rug. En daarbovenop ligt het internet eruit en m’n mobiel internet werkt ook maar half z’n gat.

Chance dat ik m’n nas hier nog heb.

Klopt, al hoop ik dat het nu gewoon een felle verrekking is en niets met m’n rug. En daarbovenop ligt het internet eruit en m’n mobiel internet werkt ook maar half z’n gat.

Chance dat ik m’n nas hier nog heb.
Een optimist zou het zowaar "onthaasten" kunnen noemen, zeker als je in de tuin van het zonnetje kan genieten! 😇

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan