Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
I
Ik ook, maar maandag zal er iemand bellen met uitleg. 't Is ergens elektromechanica dinges.

Het doel is om binnen te gaan, kwartier later examen af te geven en toch meer dan 90% te halen. Het systeem uitlachen noemt dat. :cool:
En wat is het doel van de docent?

Een latteke ram is gisterenavond gefrituurd en de pc wou nimeer booten. De vorige keer dat de pc nimeer wou booten, lag het aan een kapotte SSD. Toen twee dagen bezig geweest met ram lattekes eruit te halen en biossen te flashen en de cmos batterij eruit te halen en verse koelpasta op de cpu dergelijke meer. Nu ging ik direct voor de SSD, maar die dwaze dingen steken altijd op een onmogelijke plaats en hebben klein vijskes. Wat een merde om die eruit te halen, die steken dan onder een koelplaat maar wel vlak onder dien bakoven van een gpu. Eén vijske afgekrak van die koelplaat. Gisteren ne ganse avond ermee bezig geweest.Enfin twas dus niet de SSD maar een kapot ram latteke. Het rare is dat de pc "zip" deed juist toen ik die debiele support emoji wou uittesten op een post van @Str8_6 .🤔🤔🤔 Ik zou graag hebben dat ge uw zwarte voodoo magic niet uittest op mijn computer, Rechte Zes en ik stuur u de rekening van mijn nieuw latteke.

Ik ben vereerd. Eigenlijk een extra dagje ban gekregen door mij. Een beetje zoals @Mulan.

Er is geen enkele reden waarom daarbij politie ter plaatse moet komen: geen gewonden, geen verkeershinder, geen tegenpartij aanwezig en voertuig nog rijvaardigheid.

Gewoon met je luie kl*ten aangifte gaan doen
Neen, want dan zit het op de lange baan en wordt er uiteindelijk niets meer mee gedaan.

Ter plaatse komen godverdomme.

Rare fetish heb je.
I know right.

Er wordt evenveel/weinig mee gedaan als dat nu ter plaatse vastgesteld is of er naderhand aangifte van gedaan wordt
Misschien, maar ik moet dan wel geen verlof opnemen om aangifte te kunnen gaan doen tijdens hun schare, beschikbare uren.

En begin niet dat ze het te druk hebben en op die manier een andere interventie missen hé. Ik weet uit heel betrouwbare bronnen, voor bepaalde PZ's, dat men meer in de kantine of de fitness vertoeft dan wat anders. 15u stoppen terwijl de shift tot 18u loopt is schering en inslag. En o wee als je durft spreken over verbeteringen om alles efficiënter te doen verlopen. Dan word je al snel door een overste op het matje geroepen.

Dus, ja, voor die 1 keer dat ik ze nodig heb in 5 jaar heb ik liever dat ze ter plaatse komen.

Laatst bewerkt:
Misschien, maar ik moet dan wel geen verlof opnemen om aangifte te kunnen gaan doen tijdens hun schare, beschikbare uren.

En begin niet dat ze het te druk hebben en op die manier een andere interventie missen hé. Ik weet uit heel betrouwbare bronnen, voor bepaalde PZ's, dat men meer in de kantine of de fitness vertoeft dan wat anders. 15u stoppen terwijl de shift tot 18u loopt is schering en inslag. En o wee als je durft spreken over verbeteringen om alles efficiënter te doen verlopen. Dan wordt je al snel door een overste op het matje geroepen.

Dus, ja, voor die 1 keer dat ik ze nodig heb in 5 jaar heb ik liever dat ze ter plaatse komen.
Ik maakte nu zonet de vergelijking met een inbraak en dan de politie bellen

- Er is bij mij ingebroken
* Heeft u de inbreker kunnen tegenhouden mijnheer ?
- :wtf: Neen, uiteraard niet
* Kom dan overmorgen maar eens tot op kantoor, maar als ge hem niet hebt tjah dan kunnen we toch nie veel doen hoor

En dat kan allemaal niet meegepakt worden naar het commissariaat?

Het idee van daar aangifte van te laten doen is net dat de ploegen veel efficiënter ingezet kunnen worden. Een interventieploeg is altijd met 2. Een aangifte kan door 1 iemand opgesteld worden. De winst lijkt me duidelijk

En dat kan allemaal niet meegepakt worden naar het commissariaat?

Het idee van daar aangifte van te laten doen is net dat de ploegen veel efficiënter ingezet kunnen worden. Een interventieploeg is altijd met 2. Een aangifte kan door 1 iemand opgesteld worden. De winst lijkt me duidelijk
Mijn auto kan ik meepakken. Dat voorwerp kan ik niet meepakken want dat lag daar ergens aan de middenberm met verkeer dat aan 90km/u voorbij vloog, daar ga ik echt niet oversteken om dat op te rapen.

Het is heel normaal dat men als er geen slachtoffers zijn de politie niet komt. Ik ben ooit aangereden op mijn moto, en zelfs daarvoor kwam men niet, omdat er geen ambulance aan te pas is gekomen.

Het is heel normaal dat men als er geen slachtoffers zijn de politie niet komt. Ik ben ooit aangereden op mijn moto, en zelfs daarvoor kwam men niet, omdat er geen ambulance aan te pas is gekomen.
Zal ook wel van de zone afhangen zeker? Hier komen ze als je belt, zoals het hoort. Het is niet aan de telefonist om te beoordelen of er al dan niet een ploeg moet komen imo.
Bijna 3jr terug belde mijn vriendin na een ongeval de politie omdat de tegenpartij erg agressief was. Ze durfde niets meer zeggen dan dat ze haar spiegel had afgereden, dus de politie zou nooit ter plaatse komen voor dat geval als we de logica volgen dat de telefonist dat mag beslissen. Er is toen zelfs met spoed een ploeg ter plekke gekomen (mss omdat ze die oproep gewoon raar vonden?), en dat was meer dan nodig. Eens ter plekke gaan ze wel beslissen of ze daar voor niks staan of niet.

Over de aangifte: de politie kan weigeren een PV op te stellen om verschillende redenen maar ze mogen nooit weigeren uw verklaring neer te schrijven.

Als ze dat toch expliciet weigeren rest u een schrijven aan Comité P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan