Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, tis zot, zag dezelfde prijs hier ook op de kermis.Smoutenbollen gaan halen om de kermis
20€ voor 20smoutenbollen. 1€ per stuk
Geen idee hoeveel het vorig jaar was, maar dit is toch er over
Ik heb mij serieus moeten forceren maar no way dat ik er ene weggooi aan die prijsJa, tis zot, zag dezelfde prijs hier ook op de kermis.
En ik vraag me dan af hoe ge 20 smoutebollen binnenspeelt. Ik krijg amper de kleinste portie opSmoutenbollen gaan halen om de kermis
20€ voor 20smoutenbollen. 1€ per stuk
Geen idee hoeveel het vorig jaar was, maar dit is toch er over

20 lukt mij ook nog. Pak van 30 moet ik delen.En ik vraag me dan af hoe ge 20 smoutebollen binnenspeelt. Ik krijg amper de kleinste portie op![]()
20 lukt mij ook nog. Pak van 30 moet ik delen.
Ik dacht: ik 10 en mijn vriendin 10.En ik vraag me dan af hoe ge 20 smoutebollen binnenspeelt. Ik krijg amper de kleinste portie op![]()
Ik dacht: ik 10 en mijn vriendin 10.
Blijkbaar heb ik haar overschat
+1 voor de naamEnkele jaren geleden werd ook https://ambetand.be/ opgestart. Die scant naar beschikbare plaatsen en kan je op een wachtlijst plaatsen indien nodig. Dit is gratis. Ik weet wel niet of dat nog actief is.

Abs storingslamp ?? Geloof er niet veel van.Mijn auto trok soms bij het remmen, dus vorige week naar de garage geweest voor jaarlijks onderhoud en daarvan melding gemaakt om dat eens na te kijken. Volgens de garage was dat omdat mijn stuur "los" stond, dus gefixt + klein onderhoud: 260 euro. Rij ik naar de keuring word ik daar afgekeurd omdat er een verschil op mijn voorste remmen zit... Terug naar de garage om uitleg te vragen, want ze hadden het probleem toch "opgelost". Blijkt het volgens hen nu aan de ABS te liggen; nieuwe sensor gestoken: 700 euro...
En dan moet je weten dat ik die auto aan mijn moeder 'gegeven/geleend' heb omdat ik er zelf nog amper mee rij, maar ik mag ff 1000 euro ophoesten omdat die 'op mijne naam' staat. Sjaans dat ik mijn pré getrokken heb...![]()
Al gevraagd om jou voorrang te geven wanneer er iemand afbelt? Dat gebeurt toch regelmatig genoeg om niet tot in oktober te moeten wachten.Al weken last van tandpijn en mijn afspraak met de tandarts is pas in oktober. Sinds de laatste dagen is de pijn bijna niet meer te houden. Andere tandartsen zitten blijkbaar ook vol of nemen de telefoon niet op. Wat voor derdewereldland is dit eigenlijk dat je maar weken en maanden met pijn moet rondlopen? Dringende hulp bestaat niet??
Nope, na al die maanden is geen enkel lichtje gaan branden. Geloof er dus zelf ook weinig van dat het daar aan ligt.Abs storingslamp ?? Geloof er niet veel van.
Stuur los? Yeah right
Kan je zien of ze nieuwe remschijven of remblokken gestoken hebben
Wachtlijsten voor urgente behandelingen staan blijkbaar ook bomvol…Al gevraagd om jou voorrang te geven wanneer er iemand afbelt? Dat gebeurt toch regelmatig genoeg om niet tot in oktober te moeten wachten.
Ik versta dat ook niet, die zin tegenwoordig dat je terrassen uniform moeten zijn. In Kortrijk ook. Volgens mij kan je ook met meer variatie ‘netjes’ overkomen.![]()
Terras in Brugge is te kleurrijk: ‘Maand de tijd om stoelen beige te schilderen’
Bar La Casita moet van stad Brugge hun terrasstoelen een andere kleur geven. Momenteel hebben de stoeltjes gele, blauwe, groene en rode kleurtjes. Volgens de wetgeving passen deze niet binnen de uniformiteit van stad Brugge. La Casita heeft nu één maand de tijd om de kleur van de stoelen te...www.standaard.be
Onlangs nog langsgelopen en gedacht, "amai, eindelijk eens een iets 'hipper' terras in Brugge, het werd tijd!". Ze zeggen altijd dat ze af willen van het doodse, saaie, slapende imago van de stad, maar in de praktijk doen ze dan wel dit.