Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn auto trok soms bij het remmen, dus vorige week naar de garage geweest voor jaarlijks onderhoud en daarvan melding gemaakt om dat eens na te kijken. Volgens de garage was dat omdat mijn stuur "los" stond, dus gefixt + klein onderhoud: 260 euro. Rij ik naar de keuring word ik daar afgekeurd omdat er een verschil op mijn voorste remmen zit... Terug naar de garage om uitleg te vragen, want ze hadden het probleem toch "opgelost". Blijkt het volgens hen nu aan de ABS te liggen; nieuwe sensor gestoken: 700 euro...

En dan moet je weten dat ik die auto aan mijn moeder 'gegeven/geleend' heb omdat ik er zelf nog amper mee rij, maar ik mag ff 1000 euro ophoesten omdat die 'op mijne naam' staat. Sjaans dat ik mijn pré getrokken heb... :unsure:

20 lukt mij ook nog. Pak van 30 moet ik delen.
weakness.jpg

Mijn auto trok soms bij het remmen, dus vorige week naar de garage geweest voor jaarlijks onderhoud en daarvan melding gemaakt om dat eens na te kijken. Volgens de garage was dat omdat mijn stuur "los" stond, dus gefixt + klein onderhoud: 260 euro. Rij ik naar de keuring word ik daar afgekeurd omdat er een verschil op mijn voorste remmen zit... Terug naar de garage om uitleg te vragen, want ze hadden het probleem toch "opgelost". Blijkt het volgens hen nu aan de ABS te liggen; nieuwe sensor gestoken: 700 euro...

En dan moet je weten dat ik die auto aan mijn moeder 'gegeven/geleend' heb omdat ik er zelf nog amper mee rij, maar ik mag ff 1000 euro ophoesten omdat die 'op mijne naam' staat. Sjaans dat ik mijn pré getrokken heb... :unsure:
Abs storingslamp ?? Geloof er niet veel van.
Stuur los? Yeah right
Kan je zien of ze nieuwe remschijven of remblokken gestoken hebben

Al weken last van tandpijn en mijn afspraak met de tandarts is pas in oktober. Sinds de laatste dagen is de pijn bijna niet meer te houden. Andere tandartsen zitten blijkbaar ook vol of nemen de telefoon niet op. Wat voor derdewereldland is dit eigenlijk dat je maar weken en maanden met pijn moet rondlopen? Dringende hulp bestaat niet??
Al gevraagd om jou voorrang te geven wanneer er iemand afbelt? Dat gebeurt toch regelmatig genoeg om niet tot in oktober te moeten wachten.

Abs storingslamp ?? Geloof er niet veel van.
Stuur los? Yeah right
Kan je zien of ze nieuwe remschijven of remblokken gestoken hebben
Nope, na al die maanden is geen enkel lichtje gaan branden. Geloof er dus zelf ook weinig van dat het daar aan ligt.
Heb de auto (of factuur) nog niet zelf gezien, dus weet niet juist wat ze gedaan hebben. Auto moet nog wel herkeurd worden, dus ben benieuwd of het uiteindelijk opgelost is of niet.

Gisteren begon ik mij serieus ziek te voelen. Symptomen zoals covid dus dan maar de test gedaan en het was negatief.
Vandaag opnieuw de test gedaan en wel positief.

Pfff een weekje in de kamer blijven

Laatst bewerkt:
Elke persoon die in een gesprek of discussie zegt "Ik heb een eigen zaak en ik doe het zo!"

Proficiat, zaakvoerder zijn en ge snapt nog niet eens dat bedrijven gelijk (bijvoorbeeld) een bakker en een drukkerij totaal anders functioneren.

Onlangs nog langsgelopen en gedacht, "amai, eindelijk eens een iets 'hipper' terras in Brugge, het werd tijd!". Ze zeggen altijd dat ze af willen van het doodse, saaie, slapende imago van de stad, maar in de praktijk doen ze dan wel dit.

Onlangs nog langsgelopen en gedacht, "amai, eindelijk eens een iets 'hipper' terras in Brugge, het werd tijd!". Ze zeggen altijd dat ze af willen van het doodse, saaie, slapende imago van de stad, maar in de praktijk doen ze dan wel dit.
Ik versta dat ook niet, die zin tegenwoordig dat je terrassen uniform moeten zijn. In Kortrijk ook. Volgens mij kan je ook met meer variatie ‘netjes’ overkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan