Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Factuur van kadastraal inkomen is gepasseerd.
Mijn moeder betaald de helft en hun huis is dubbel zo groot.
Wat een belachelijk systeem. Hervormen die handel.
KI is gebaseerd op verhuurwaarde, die wordt niet alleen door grootte, maar ook door afwerking, comfort en ligging bepaald

Gisteren naar de liveshow van Zomerhit geweest in Blankenberge en sinds vanmiddag al geregeld naar de pot moeten spurten.

Ofwel nam men het in de brasserie waar ik gisteren een steak (bleu gebakken, zoals altijd) gegeten heb het niet zo nauw met de nodige voorschriften omtrent voedselveiligheid, ofwel is het bij deze officieel dat ge het schijt krijgt van Niels Destadsbader.

Gisteren naar de liveshow van Zomerhit geweest in Blankenberge en sinds vanmiddag al geregeld naar de pot moeten spurten.

Ofwel nam men het in de brasserie waar ik gisteren een steak (bleu gebakken, zoals altijd) gegeten heb het niet zo nauw met de nodige voorschriften omtrent voedselveiligheid, ofwel is het bij deze officieel dat ge het schijt krijgt van Niels Destadsbader.
Sorry maar na 6 woorden geef je al de oorzaak van uw schijterij, je mag nog van geluk spreken dat het nog een 12 uur geduurd heeft alleer uw darmen er genoeg van hadden. Ikzelf zou al naar een half uur last hebben van een kerende maag.

Het is duidelijk dat hij jullie o verover o verover o verover o verover o veroverd heeft. Alleen niet op de manier die hij bedoelt.

De steel van stofzuigers die te kort zijn voor mensen >1m70 en gegarandeerd rugpijn geven.

De buis tussen de steel en de stofzuiger die te kort is waardoor de stofzuiger tegen uw enkels knalt als je er een snok aan geeft.

De elektriciteitskabel van de stofzuiger die standaard enkele meters te kort is

De steel van stofzuigers die te kort zijn voor mensen >1m70 en gegarandeerd rugpijn geven.

De buis tussen de steel en de stofzuiger die te kort is waardoor de stofzuiger tegen uw enkels knalt als je er een snok aan geeft.

De elektriciteitskabel van de stofzuiger die standaard enkele meters te kort is
waarom wil je je ook bezig houden met dingen voor vrouwen :unsure:

Je komt er zelf wel nog achter dat single mannen daar ook voor moeten instaan! 😈

tenzij de mama alles komt doen dan.. :unsure:
dan koop je toch een echte mannenstofzuiger:

Bijlagen

• 61xEeazLVQL._AC_SX679_.jpg
    61xEeazLVQL._AC_SX679_.jpg
    38,6 KB · Weergaven: 10
Vandaag op uitgekomen dat mijn dochter nooit als ten laste aangeduid werd op mijn weddefiches en dat sinds haar geboorte vorig jaar.

Mag ik mij nog aan een fijne regularisatie verwachten of maakt dat geen hol uit voor nettowedde en enkel voor de belastingvrije som? :unsure:

Vandaag op uitgekomen dat mijn dochter nooit als ten laste aangeduid werd op mijn weddefiches en dat sinds haar geboorte vorig jaar.

Mag ik mij nog aan een fijne regularisatie verwachten of maakt dat geen hol uit voor nettowedde en enkel voor de belastingvrije som? :unsure:
Volgens mij heeft men dan gewoon teveel afgehouden initieel en zou je dat moeten terugkrijgen bij de personenbelasting, tenzij het kind niet bij jou ten laste is fiscaal gezien ofzo. Maar zeker geen expert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan