Wat, de originele is de bovenste ze.De laatste, lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat, de originele is de bovenste ze.De laatste, lijkt me toch wel vrij duidelijk.
Mijn antwoord was sarcastisch ehWat, de originele is de bovenste ze.

Om ons te pesten!Waarom zit dat kartonnen flutrietje eigenlijk nog in een plastiekje, in een zespak die ook in plastiek zit?
Het is zeer laag om mij te pesten via mijn chocomelkOm ons te pesten!

Hygiëne, lijkt me.Waarom zit dat kartonnen flutrietje eigenlijk nog in een plastiekje, in een zespak die ook in plastiek zit?
Wie ga je in het zwembad gooien?Als nog 1x dat nummer van Metejoor en Snelle op mijn radio passeert, dan gooi ik hem buiten in het zwembad!
De radio. Eerst stekker uittrekken. Wat een kutnummer...Wie ga je in het zwembad gooien?
Kunnen we geen deal maken dat ge Metejoor in het zwembad gooit? En hem dan nog liefst efkes onder houdt tot hij juist niet stopt met spartelen.De radio. Eerst stekker uittrekken. Wat een kutnummer...
200ml in een emmer en tussen 4h en een nacht laten weken.Wat is de verhouding van keukenazijn/water en hoe lang weken?
De nickchange naar Grany komt er helaas nooitGisteren dagje Pukkelpop. Om half 3 vannacht een uur op een overvolle bus met een zatte kloot en een flatulentie probleem gezeten.
Vandaag 2 mega blaren ontdekt op m'n voetzool , een kater en spierpijn.
45 is the new 25. NOT.....

Is dus wel degelijk een verplichting indien je geen ander ventilatiesysteem hebt (wat ik vermoed aangezien je zegt dat het om een oudere woning gaat).mijn derde renovatiepremie op rij is nog maar eens afgekeurd...
nu omdat er geen ventilatieroosters in mijn ramen zitten, terwijl dit nergens verplicht is voor een oudere woning.
ik begin het stilletjesaan beu te geraken, de manier van communicatie was ook al zo achterlijk.
dan vraag ik nog eens meer info om zeker in orde te zijn, zijn ze weer 3 maanden stil tot het tijd is om de aanvraag af te keuren.
Dus 200ml op 10l of minder water?200ml in een emmer en tussen 4h en een nacht laten weken.
Hoe smos je licht?Donno dat is gene rocket science é.
Gewoon ne dikke scheut en de emmer niet te vol dat ge niet continue licht te smossen é.
Dus ik zou gokken 8l
Het zijn dan ook die zaken wat een festivaldagje goed maakt.Gisteren dagje Pukkelpop. Om half 3 vannacht een uur op een overvolle bus met een zatte kloot en een flatulentie probleem gezeten.
Vandaag 2 mega blaren ontdekt op m'n voetzool , een kater en spierpijn.
45 is the new 25. NOT.....
Misschien een steen aan zijn been vastbinden?Kunnen we geen deal maken dat ge Metejoor in het zwembad gooit? En hem dan nog liefst efkes onder houdt tot hij juist niet stopt met spartelen.