Green Mamba
Well-known member
das bij verzekeringen/leningen e.d. dikwijls ook zo. Zeker met onlinesimulaties: al wat je wil is het resultaat van die simulatie, maar in 90% van de gevallen willen ze uw gegevens om u te contacteren en krijg je niets van resultaten als je dat niet ingeeft.
En meestal laten ze u dat eerst volledig invullen om dan pas u in de laatste stap te vraagen achter die gegevens. Das zo hatelijk.Geef me de resultaten en ik zal wel zelf beslissen of het de moeite is dat er met u contact wordt opgenomen
![]()
Werkt geweldig voor dat soort zaken. Moeite met het verzinnen van een naam en adres?
Get a whole new identity at the Fake Name Generator
The most advanced fake name generator. Generate random names, addresses, usernames, passwords, email addresses, and more. Use for software testing, social media, or anything else.
Geef me de resultaten en ik zal wel zelf beslissen of het de moeite is dat er met u contact wordt opgenomen 
Ik had beter moeten weten, op een hobbelig stuk weg met veel scherpe stenen waar ik al vaker door ben gereden (anders is het een omweg). Toen ik erover knotste dacht ik nog 'wat gek dat ik hier nog nooit mijn banden op heb stuk gereden'. Een paar seconden later: