Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar wordt die kerel van volksgezondheid die mee heeft beslist om de Dodentocht in te korten nu bedreigd door mensen die kwaad zijn omdat ze geen 100km kunnen wandelen. Fuck zeg, wat een wereld toch :puke:

Gisterenavond : Aan de fietsoversteekplaats op de Bilzerweg in Zutendaal is donderdag rond 17.45 uur een dodelijk ongeval gebeurd. Een 19-jarige wielertoerist uit Zutendaal werd bij het oversteken van de weg door een auto aangereden.

Tragisch, maar er staan daar haaientanden + een bord dat fietsers dienen voorrang te geven.

Vanochtend op kan dezelfde plaats: zutendaal, auto stopt voor fietser die wil over steken, 2 ander voertuigen kunnen niet op tijd stoppen en knallen op elkaar. 2 bestuurder lucht gewond afgevoerd. Fietser ongedeerd

Dit is dus iets wat ik zo vaak tegen kom.
Fietsers die niet meer stoppen aan oversteekplaatsen en auto-bestuurders die stoppen op plaatsen waar ze niet moeten stoppen. Waardoor fietsers ook meer en vaker gaan denken dat ze toch wel voorrang krijgen.

Gewoon simpele basisverkeersregels.
Het staat natuurlijk los van de discussie in Pol en actua over alcohol en nultolerantie in het verkeer maar de helft kan zich bloednuchter nog nie aan de regels houden

Blijkbaar wordt die kerel van volksgezondheid die mee heeft beslist om de Dodentocht in te korten nu bedreigd door mensen die kwaad zijn omdat ze geen 100km kunnen wandelen. Fuck zeg, wat een wereld toch :puke:

Ik snap de teleurstelling over die beslissing toch niet wi... Als het te kort is voor die klagers, dat ze na de finish dan gewoon blijven doorwandelen?

Ik snap de teleurstelling over die beslissing toch niet wi... Als het te kort is voor die klagers, dat ze na de finish dan gewoon blijven doorwandelen?
mja, das dan voer voor het dodentocht topic. Zelf boeit het me niet echt of het een goede of slechte beslissing was.
Kvind het gewoon dieptriest dat mensen voor zoiets al anderen mensen beginnen te bedreigen. shit mensen, tis een wandeltocht, een hobby. Ge zou denken dat mensen met die beelden/berichten van Oekraine de zaken hier al wat beter zouden kunnen relativeren, maar neen. :puke:

en die zelfde klagers zouden de eerste zijn om met de vinger te wijzen naar de organisatie mocht er nen doden vallen of te weinig hulpverlening beschikbaar zijn.

mja, das dan voer voor het dodentocht topic. Zelf boeit het me niet echt of het een goede of slechte beslissing was.
Kvind het gewoon dieptriest dat mensen voor zoiets al anderen mensen beginnen te bedreigen. shit mensen, tis een wandeltocht, een hobby. Ge zou denken dat mensen met die beelden/berichten van Oekraine de zaken hier al wat beter zouden kunnen relativeren, maar neen. :puke:
Ja man, we verliezen wel ONZE VRIJHEID nu er een hypergeorganiseerd event ons geen 100 km meer laat wandelen hé. Wat moeten we anders doen, zelf zomaar gaan wandelen?
/s

Maar waarom heet het dan de dodentocht?
Door die pamper generatie heet dat binnen x-aantal jaren gewoon de wandeltocht van Bornem.

Onderweg zou je niets anders dan dood en verderf mogen zien.

En neen, ik ben niet serieus.

Via Teams vraag van een collega:
Deckard, ik krijg geen nieuwe mails binnen, moet steeds op F5 duwen...
Hoe komt dat

giphy.gif

Zenuwen aan het krijgen omdat de verkopers op FB marketplace niet reageren, ofwel doe ik iets mis ofwel willen ze geen geld verdienen

dag later nog niks GVD, ik heb ECHT een bed nodig. En ik ga geen €800 betalen als ik dezelfde kan kopen voor €400. Moet alleen nog met mijn bed hebben en ben klaar om alleen te gaan wonen. Kijk er wel nr uit, enigste periode dat ik alleen heb kunnen wonen was toen ik op kot zat in leuven.

dag later nog niks GVD, ik heb ECHT een bed nodig. En ik ga geen €800 betalen als ik dezelfde kan kopen voor €400. Moet alleen nog met mijn bed hebben en ben klaar om alleen te gaan wonen. Kijk er wel nr uit, enigste periode dat ik alleen heb kunnen wonen was toen ik op kot zat in leuven.
In afwachting van het bed kan je ook op je matras slapen. Daar krijg je gelijk ook extra het kotgevoel bij 👌.
Maar blijft sowieso irritant dat verkopers niet reageren 🫤

Dit is dus iets wat ik zo vaak tegen kom.
Fietsers die niet meer stoppen aan oversteekplaatsen en auto-bestuurders die stoppen op plaatsen waar ze niet moeten stoppen. Waardoor fietsers ook meer en vaker gaan denken dat ze toch wel voorrang krijgen.

Gewoon simpele basisverkeersregels.
Het staat natuurlijk los van de discussie in Pol en actua over alcohol en nultolerantie in het verkeer maar de helft kan zich bloednuchter nog nie aan de regels houden
Voorrangsregels is echt een ramp vind ik. Hier is er zo een kruispunt voorrang van rechts. Hoeveel keer er daar bestuurders van rechts komen, ge stopt ervoor en dan zwaaien ze naar u om u te bedanken. Ze zeggen altijd 'wees een heer in het verkeer' en er zullen er wel een aantal zijn die daarom zwaaien maar de grote meerderheid zwaait gewoon omdat ze niet beseffen dat ze voorrang hebben.

Mensen die u met een hoop achtereenvolgende achterlijke vragen spammen.

"Is dit een goede pc?"

"Welk scherm moet ik kopen"?

=> precies of ik weet zo welk model er nu weer uit is, van de 100 modellen die er maandelijks van de band rollen.
Is me ook maar googlen en reviews nagaan.

"Heb jij videospellen?"

Lekker nee geantwoord zekers. Als je dan een hand geeft....
(Nu ze weten dat ik die heb uiteraard.)
Laat staan dat ze die deftig geïnstalleerd en geconfigureerd krijgen. Zou begin van een nachtmerrie zijn van nog meer stomme vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan