Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahja, dan neem ik vanaf nu een andere route!
Ik lach er nu wel mee maar dat is dus effectief nog geweest bij ons. Collega's die in ruzie waren en dan ging die gaan flitsen bij zijn deur op de uren dat hij naar huis ging. Vandaar dat ze nu niet meer mogen kiezen waar ze staan.

Ik snap mac-bc volledig. Mensen zetten zich op neen terwijl ze eigenlijk wel kunnen, waardoor er dan maandenlang op voorhand moet gepland worden, of anderen wel hun plannen moeten verschuiven.
Zeg dan gewoon: beslis een datum zonder mij, en ik zie wel of het past of niet.

Flitslocaties worden meestal mede bepaald door ongevalstatistieken.

Van waar het idee ook komt dat men flitst uit mensenkloterij blijft mij toch ook een mysterie. Precies of het boetebedrag komt op de weddefiche van de agent terecht
Is dat effectief zo? Voor zover ik weet worden (mobiele) flitslocaties door iedere politiezone zelf ingevuld. Lijkt mij straf dat iedere commissaris daar elke maand zijn rapportje van statbel krijgt en dan een analyse gaat doen van wat een ideale plaats is om ongevallen te voorkomen.

of je kiest gwn de datum dat bijna iedereen kan. Dan moet diegene die die datum niet kan maar wachten tot de volgende keer he of proberen toch te komen.

Is dat effectief zo? Voor zover ik weet worden (mobiele) flitslocaties door iedere politiezone zelf ingevuld. Lijkt mij straf dat iedere commissaris daar elke maand zijn rapportje van statbel krijgt en dan een analyse gaat doen van wat een ideale plaats is om ongevallen te voorkomen.

Die statistieken trekt de zone zelf. Waardoor het idd ook de zone is die beslist waar ze gaan flitsen.

Als ik kijk waar er aangekondigd geflitst wordt in mijn stad, zijn dat echt wel de gevoelige straten waar scholen zijn, parken, veel fietsers,...

En als ik kijk waar IK al geflitst ben... Dan zijn dat de straten waar 70 en 90 elkaar afwisselen. Dan kan ik dat mensenkloterij noemen... Of er van uit gaan dat dat misschien wel een reden heeft waar ik me niet van bewust ben?

Als ik kijk waar er aangekondigd geflitst wordt in mijn stad, zijn dat echt wel de gevoelige straten waar scholen zijn, parken, veel fietsers,...

En als ik kijk waar IK al geflitst ben... Dan zijn dat de straten waar 70 en 90 elkaar afwisselen. Dan kan ik dat mensenkloterij noemen... Of er van uit gaan dat dat misschien wel een reden heeft waar ik me niet van bewust ben?
Als ze hier staan flitsen is dat altijd bij het binnenrijden van de zone 50, waar je vroeger eigenlijk 90 mocht, dan maar 70 meer en daarna de bebouwde kom wat uitgebreid, zodat je nu al onlogisch vroeg 50 rijdt. Er is daar voor zo ver ik weet nog maar 1 dode gevallen op dat stuk en dat bleek nadien een moord te zijn (opzettelijk met +-200 onder geparkeerde bus geknald om zijn passagier om te brengen). Moest het daar 70 zijn, zou controle daar logisch zijn, nu is het onzin om daar in 't begin van de zone 50 te gaan staan.

Voor de rest word ik ook altijd nerveus als ik mensen zie of hoor afgeven op de agent die daar staat te flitsen. 't Is niet dat hij daar zijn hobby zit uit te voeren natuurlijk.

Er is hier een user, en aan de hand van sommige posts denk ik: Ja, dat is echt wel een slim persoon.

Maar dan zie ik andere posts van diezelfde user en dan denk ik bij mezelf: Hoe raak jij levend door een automatische draaideur?

Hier staan ze idd ook wel vaak op een baan van 70 dat ik me af vraag waarom. Maar een maand geleden is daar een maat van me met zijn moto verongelukt en dus dood waardoor ik het nu plots wel snap.

Een hele lange bocht met na die bocht een zijstraat die erop uitkomt. Als je 70 rijdt is die idd niet gevaarlijk. Als je daar 90 rijdt dan heeft de persoon die uit de zijstraat komt de tijd niet om je te zien afkomen.

Dus meestal zit er wel een logica achter waarom ze ergens staan.

Helemaal akkoord met @Remake trouwens. Die mens die flitst bij ons is eigenlijk echt een crème van een gast. Als ik dan soms die verwensingen zie op Facebook.

Ik zie nu passeren dat marvel een she Hulk serie gaat maken..

Moet iedere superheld nu tegenwoordig een vrouw zijn? She Hulk, vrouwelijke Thor, miss marvel, superwoman,..

Wees dan op zijn minst nog een beetje creatief en laat de originele in hun waarde en maak dan iets helemaal nieuw. Maar nee, vlug iets in mekaar steken om het wokest vanal te kunnen zijn.

Moet iedere superheld nu tegenwoordig een vrouw zijn? She Hulk, vrouwelijke Thor, miss marvel, superwoman,..

Wees dan op zijn minst nog een beetje creatief en laat de originele in hun waarde en maak dan iets helemaal nieuw. Maar nee, vlug iets in mekaar steken om het wokest vanal te kunnen zijn.

Succes daar, al raad ik het af om er naartoe te gaan. Moet zeker in de top-5 van meest irritante topics ooit op P&A zijn, en dat zegt veel.

vrouwelijk thor is 1 ding en normaal volg ik uw standpunt maar miss marvel, she-hulk, etc zijn wel effectief andere figuren.

She-Hulk bestaat al 42 jaar.

She-Hulk bestaat al 42 jaar.
Checks out.

First appearance of the She-Hulk from the first issue of her title, The Savage She-Hulk #1 (February 1980)

277BA9E5-5832-44C8-B07A-2EE3D8EB65D9.jpeg

Er is hier een user, en aan de hand van sommige posts denk ik: Ja, dat is echt wel een slim persoon.

Maar dan zie ik andere posts van diezelfde user en dan denk ik bij mezelf: Hoe raak jij levend door een automatische draaideur?
Iedereen die dat hier leest denkt nu 'Heeft ie het over mij?"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan