Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige mensen zijn gewoon uit op agressie en conflict. Alleen wel bizar dat hij niet verder heeft gedaan.

Bij mij heeft iemand eens uit het niets een bierglas kapotgeslagen op mijn voorhoofd op de Oude Markt in Leuven. Bloeden als een rund en daarna afgevoerd met de ambulance om het te laten hechten in het ziekenhuis. Paar littekens als gevolg die je nu nog kan zien als je goed kijkt. Jammerlijk voorval, ik heb daar wel een schadevergoeding voor getrokken maar toch, ik had dan precies toch liever een mot gehad. :unsure:

Het gekke was dat dat eigenlijk een braaf schoolstudentje was zonder strafblad of zo, zag er ook echt een dutske uit maar die had volgens zijn verklaring 2 flessen sterke drank op om z'n verjaardag te vieren en heeft dan blijkbaar een alter ego aangenomen.

amazon followed through.. vandaag die ring mogen ontvangen.
Dus als er nog mensen zijn met het vastzittende IR filtertje. Na 5 jaar kan je deze nog vlot en gratis omwisselen
De service van Ring is fantastisch. We hebben ook een nieuwe doorbel pro 2.0 gekregen omdat de drukknop versleten was. Ik wou alleen maar een nieuw knopje ter vervanging.

De service van Ring is fantastisch. We hebben ook een nieuwe doorbel pro 2.0 gekregen omdat de drukknop versleten was. Ik wou alleen maar een nieuw knopje ter vervanging.
Dat is niet omdat ze fantastische service willen bieden hoor. Dat is gewoon zodat ge hun spul blijft gebruiken zodat ze uw data kunnen blijven verkopen. Dat verdienen ze het meeste op.

Dat is niet omdat ze fantastische service willen bieden hoor. Dat is gewoon zodat ge hun spul blijft gebruiken zodat ze uw data kunnen blijven verkopen. Dat verdienen ze het meeste op.
Roomba is nu ook gekocht door Amazon. Dus met Ring kunnen ze buiten uw huis kijken, met Alexa binnen meeluisteren en met Roomba weten ze nu ook de layout van je woonst.

Ik ben niet van de samenwerkingstheorieën, maar zolang mogelijk blijf ik daar toch ook liever van weg.

Ik ben daar hemels bang voor, voor die random agressie.
Ondertussen leef ik al 36 jaar zonder een mot te ontvangen of te geven.

Mara ik hou mijn hart vast als mijn zoontje naar het middelbaar zal gaan en erger nog zal uitgaan. Dat is nog zeker 10 a 13 jaar, maar ik ben daar extreem bang voor.

Zo echt random agressie nog nooit meegemaakt.
Wel in mijn uitgaansleven een paar keren gevochten, maar was altijd met een reden.

Maakt mij allemaal niet uit, google home staat hier ook al jaren. Dus ze weten toch alles al van ons.

Nog liever in de gazet wat komen janken dan een kabel van €300 kopen zodat je wel op reis kan.

Ik snap dat toch niet hoor. Die kabel hadden ze erna vast wel vergoed gekregen.
Tis dan nog een hybride ook... "Maar wij hebben die kabel noooodig :cry:" Voor die 50 elektrische km's op de 800 die ge elke dag gaat rijden, really?

Ik ben daar hemels bang voor, voor die random agressie.
Ondertussen leef ik al 36 jaar zonder een mot te ontvangen of te geven.

Mara ik hou mijn hart vast als mijn zoontje naar het middelbaar zal gaan en erger nog zal uitgaan. Dat is nog zeker 10 a 13 jaar, maar ik ben daar extreem bang voor.
Het blijft toch mijn overtuiging dat we hier een veilig bestaan kennen en al die angst niet nodig is. Allez, we leven dus beiden al 36 jaar zonder ooit te vechten kennelijk, en ik denk dat we niet alleen zijn (zover ik weet al mijn vrienden bv.). Er gaan altijd van die situaties opduiken zoals @Pinkman en @Strijkijzer hebben meegemaakt, maar dat is voor mij toch een beetje zoals een verkeersongeval: een bestaand, eerder klein risico, dat je niet moet afschrikken te rijden.

Mijn ervaring is toch vooral dat mensen die "toevallig" vaak in gevechten verzeild raken, daar heel vaak zelf (on)bewust voor iets tussenzitten. Meer dan 10 jaar terug is er ook zo eens een dronken geval van een kop kleiner in mijn rug gesprongen op een fuif, en die heeft me ook een mot verkocht. Zijn vrienden stonden er meteen rond om te "ontraden" hun zatte kameraad een mot terug te verkopen, en ik heb dat ook niet gedaan. Als ik toen uit een soort van haantjes/ego-gedrag vond dat die een mot verdiende had ik ook eens gevochten zeker.

Nog liever in de gazet wat komen janken dan een kabel van €300 kopen zodat je wel op reis kan.

Je kan het artikel ook gewoon lezen natuurlijk:

Véronique benadrukt dat de mensen op de helpdesk steeds heel begripvol waren. “Maar ik ben gefrustreerd dat ze ons zo in het ongewisse laten. Moesten ze eerlijk hebben gezegd dat het probleem niet opgelost ging worden tijdens het weekend, hadden we zaterdag nog ergens anders een kabel kunnen gaan huren. In de hoop dat onze kabel nog heel zou zijn bij terugkomst. Maar doordat ze niet transparant geweest zijn, was dat op het einde van de dag geen optie meer.”

Ik vraag me af wat waarom die kabel 300 EUR zou kosten. Misschien één met gouden contacten ipv koper?
Het is een hybride, dus 1F laden op 220V, indien je wat zoekt vind je zo'n kabel voor onder de 230 EUR (en dan spreek ik over een 8 m lange kabel).

Gisteren in de gemeente hiernaast een dorpsfeest met wat optredens.

De hoofdact was de "DJ set" van Victor Verhulst en Kobe Ilsen. Mannekes mannekes mannekes, wat een aanfluiting en belediging voor echte DJ's. Irritante commerciële boenkeboenke kuthouse afgewisseld met wat populaire commerciële R&B en zelfs K3 nummers begot. En staan ze daar als 2 idiote apen rond te springen en het publiek op te zwepen alsof ze fucking Chris Martin op de Heizel zijn, constant "woop woop" en "waar zijn die handen" roepend in hun micro, elkaar afwisselend aan de "draaitafel". Ben er bijna zeker van dat het een bandje was dat speelde en ze gewoon zelf af en toe de bas wat minder of harder zetten, met veel overdreven gebaar aan die knopjes draaiend. :sarcastic:

Nee, veel meer respect voor de coverband ervoor die tenminste zelf muziek speelden en zongen en het publiek helemaal mee hadden.

Gisteren in de gemeente hiernaast een dorpsfeest met wat optredens.

De hoofdact was de "DJ set" van Victor Verhulst en Kobe Ilsen. Mannekes mannekes mannekes, wat een aanfluiting en belediging voor echte DJ's. Irritante commerciële boenkeboenke kuthouse afgewisseld met wat populaire commerciële R&B en zelfs K3 nummers begot. En staan ze daar als 2 idiote apen rond te springen en het publiek op te zwepen alsof ze fucking Chris Martin op de Heizel zijn, constant "woop woop" en "waar zijn die handen" roepend in hun micro, elkaar afwisselend aan de "draaitafel". Ben er bijna zeker van dat het een bandje was dat speelde en ze gewoon zelf af en toe de bas wat minder of harder zetten, met veel overdreven gebaar aan die knopjes draaiend. :sarcastic:

Nee, veel meer respect voor de coverband ervoor die tenminste zelf muziek speelden en zongen en het publiek helemaal mee hadden.
Het is ook een bandje die afspeelt en ze maken het dan nog niet eens zelf. Denk dat het eens in de verhulstjes te zien was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan