ugar
Well-known member
Ik ken één DJ vrij goed, een gekende naam in België.Gisteren in de gemeente hiernaast een dorpsfeest met wat optredens.
De hoofdact was de "DJ set" van Victor Verhulst en Kobe Ilsen. Mannekes mannekes mannekes, wat een aanfluiting en belediging voor echte DJ's. Irritante commerciële boenkeboenke kuthouse afgewisseld met wat populaire commerciële R&B en zelfs K3 nummers begot. En staan ze daar als 2 idiote apen rond te springen en het publiek op te zwepen alsof ze fucking Chris Martin op de Heizel zijn, constant "woop woop" en "waar zijn die handen" roepend in hun micro, elkaar afwisselend aan de "draaitafel". Ben er bijna zeker van dat het een bandje was dat speelde en ze gewoon zelf af en toe de bas wat minder of harder zetten, met veel overdreven gebaar aan die knopjes draaiend.
Nee, veel meer respect voor de coverband ervoor die tenminste zelf muziek speelden en zongen en het publiek helemaal mee hadden.
Die ergert zich aan BV's die DJ-en, en die gewoon mix-software gebruiken om liedjes door mekaar te mixen. Nul komma nul métier. Ik vermoed dat VH en KI ook van dat kaliber zijn.
Maar ja, brood en spelen heh...

Ik heb dus ook geen vecht ervaring en die gast was ook breder dusja.
" Voor die 50 elektrische km's op de 800 die ge elke dag gaat rijden, really?