Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm please tell me more!
M’n ex had eens een snelheidsboete (vaste camera) en daar zat inderdaad een tweede bij voor verlopen keuring. Zou je die tweede dan kunnen betwisten door een bewijs van die afspraak terug te sturen? (In de veronderstelling dat die afspraak uiteraard gemaakt werd voor de snelheidsovertreding gebeurde). Of hoe doe je dat?

Ook, ik heb voor mijn auto keuringsafspraak gemaakt, maar is pas over enkele weken (en keuring dus verlopen). Normaal zou ik in tussentijd met andere auto rijden, maar in principe zou ik dus ook met de auto mogen rijden waarvoor ik keuringsafspraak heb, zonder (bijkomende) boete te krijgen bij controle (of door detectie ANPR camera’s)?
Ter info, ik heb geen meter meer gereden met die auto sinds keuring verlopen is.
Volgens mij wel als je het antwoordformulier in zou vullen en een kopie van je afspraak erbij steken.

Huisarts kan soms ook al iets fixen.
De mijne heeft nog gebeld naar spoed dat ik eraan kwam voor diclofenac infuus, dat coupeerde mijn aanval van ook +-10 dagen wel.
De ene huisarts is de andere niet he.
Toen ik vorig jaar plots terug zware migraine had na jaren zo goed als geen last meer gehad te hebben kwam de hoofdpijn volgens mijn huisarts door een te hoge bloeddruk en schreef hij mij andere medicatie voor terwijl ik hem had gezegd dat die propranolol die ik nam speciaal voor die migraine was.
Ik heb toen uiteindelijk een afspraak gemaakt met mijn neuroloog, want mijn huisarts wou die propranolol zelfs niet meer voorschrijven.
Sindsdien heb ik gemiddel 1 of 2 keer per maand 1 tot een paar dagen last van een migraine aanval. Maar zoals nu, nu is het echt weer erg en van lange duur.

Gisterenavond ne willekeurige gast die in het kruisen op het voetpad gewoon een vuistslag in mijn gezicht geeft :wtf:

What the fuck zelfs. Nog nooit zoiets meegemaakt.

En ik die dacht dat Zwitsers brave mensen waren.

Op de moment zelf te verbaasd ja.

Maar nu ik er een nachtje over geslapen heb denk ik dat die gewoon een gevecht wou uitlokken om ons daarna te bestelen. Want die maakte meteen een afstandje tussen ons zodat wij hem zouden moeten volgen.

Als het ne zot was had die blijven aanvallen denk ik.

Op de moment zelf te verbaasd ja.

Maar nu ik er een nachtje over geslapen heb denk ik dat die gewoon een gevecht wou uitlokken om ons daarna te bestelen. Want die maakte meteen een afstandje tussen ons zodat wij hem zouden moeten volgen.

Als het ne zot was had die blijven aanvallen denk ik.
Heel gek, maar goed dat je enigszins correct gereageerd hebt.

Enkel een klein wondje aan mijn lip. Equivalent van een harde bal in mijn gezicht krijgen met de voetbal. En das al vaker gebeurd dus :unsure:
Echt wel bizar dat iemand gewoon uit het niks een slag geeft. Gelukkig niks te ernstigs dus 🤷‍♂️.

Bij een optreden heeft iemand dat ook ooit gedaan bij 1 van mijn maten. Met zijn 20 jaar Judo ervaring was dat wel de foute om dat bij te doen. Nog nooit iemand zo snel en zo hard weten wegvliegen :laugh:.

Spijtig dat u maat niet mee was dan :unsure:

Ik heb zelf nog nooit gevochten ofzo en hoop dat dat zo blijft. Is het gewoon niet waard. Eerste keer wel dat mijn fysiek integriteit geschonden wordt dus ja, daar sta ik wel even bij stil, eigenlijk.

Ik heb ooit op school 2x gevochten en dan moesten ze al heeeel veel doen.

Sindsdien heb ik schrik van "mijn eigen" om te vechten.

Heb dan nog 1 keer eens 22 jaar geleden tijdens het uitgaan 1 kopstoot en vuistslag gekregen , direct neus bloeden maar had het niet direct door .
heb me gewoon beheerst want die persoon was 1 kop kleiner als ik ,ik wist als ik me liet laten "gaan"dat die er maar half levend ging uitkomen.
Had die persoon 1 kop groter geweest was het misschien anders geweest.

Ben mss raar😁

Dus op de lagere school eens vechten is leerrijk en opvoedend voor mij geweest.

Gisteren een dagje Efteling gedaan en daar viel me toch alweer iets op.

De legging is ondertussen reeds enige tijd blijkbaar een volwaardige broek geworden. Bij sommige vrouwen zeker aan te moedigen, bij andere is het iets minder euh, flatterend. Soit.

Maar dames aub, als je dan toch zo een heel strak en nauw aansluitende broek aandoet die elke detail van jouw billen nauwkeurig weergeeft, heb dan op zijn minst het fatsoen om een string daaronder aan te doen. De naden zien van uw onderbroek onder die legging, en dan nog op een manier waardoor een halve bil plots uit die onderbroek komt piepen en we dus getuige zijn van een glooiing als ware het de Vlaamse Ardennen, neen, het is niet zo appetijtelijk. :unsure:

Gisterenavond ne willekeurige gast die in het kruisen op het voetpad gewoon een vuistslag in mijn gezicht geeft :wtf:

What the fuck zelfs. Nog nooit zoiets meegemaakt.

En ik die dacht dat Zwitsers brave mensen waren.
Sommige mensen zijn gewoon uit op agressie en conflict. Alleen wel bizar dat hij niet verder heeft gedaan.

Paar jaar geleden ook gehad in een café in Gent, stond er plots een gast voor mij die ik vlak voordien gekruisd had aan een trapje agressief te doen, duidelijk uit op ruzie. Toen ik die een duwtje gaf omdat hij veel te dicht kwam haalt die plots uit, recht op mijn gezicht. Er was dus voordien niets gebeurd, hij verklaarde achteraf dat ik hem had geduwd aan dat trapje maar er waren camerabeelden en daarop was duidelijk te zien dat ik helemaal niks had gedaan en er zelfs afstand was tussen ons.

Verschil is wel dat hij nadien serieus zijn bekomst heeft gehad door mij en mijn schoonbroer. Ben er op zich niet fier op en het heeft nog een staartje gekregen want iemand had de flikken gebeld en we zijn moeten voorkomen (hij is gestraft, wij opschorting en dus min of meer in ons recht), maar ben toch blij dat ik een agressor op zijn plaats heb gezet. Bleek hij wel al een strafblad te hebben van hier tot Timboektoe.

Ook toen ik een jaar of 18 was, in de Overpoort, stonden plots 2 gasten naast mijn auto, ik was net ingestapt en wou mijn deur dichtdoen, die houden mijn deur open en slaan plots elk op mijn gezicht, zonder ook maar enige reden, echt geen idee wat die daar plots deden.

Ook die hebben wel hun bekomst gehad, want er zaten wat vrienden van mij in het pitakot rechtover, waarvan er één ook één of andere vechtsport deed. Soit, ook daar niet fier op, maar ik zou het moeilijk hebben met dergelijk onzinnig geweld zomaar te laten passeren.

Gisteren een dagje Efteling gedaan en daar viel me toch alweer iets op.

De legging is ondertussen reeds enige tijd blijkbaar een volwaardige broek geworden. Bij sommige vrouwen zeker aan te moedigen, bij andere is het iets minder euh, flatterend. Soit.

Maar dames aub, als je dan toch zo een heel strak en nauw aansluitende broek aandoet die elke detail van jouw billen nauwkeurig weergeeft, heb dan op zijn minst het fatsoen om een string daaronder aan te doen. De naden zien van uw onderbroek onder die legging, en dan nog op een manier waardoor een halve bil plots uit die onderbroek komt piepen en we dus getuige zijn van een glooiing als ware het de Vlaamse Ardennen, neen, het is niet zo appetijtelijk. :unsure:

@Mulan heeft er blijkbaar een dagje Efteling op zitten.

Op Paal op Stelten, komen ze hier aan met camping stoeltjes. Ben al ff niet meer naar een festivalletje geweest, maar dacht dat dat enkel op Rimpelrock mocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan