Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen die hun hond rond 5u buiten steken en die beest maar niet terug binnen laten als hij begint te blaffen. Echt plezant als iedereen in de buurt hier met de ramen open slaapt...

hier ook recent wat berichten in de "ge zet van ..." groepen

"der blaft daar nen hond, weet iemand van waar?"

doet u schoenen aan en loopt es naar ginder en hoort hé!!

mijn ouders en zus doen dat ook, laten de honden in de tuin spelen maar 90% zijn die gewoon aant blaffen op alles wat er voorbij komt is echt om gek van te worden :wallbash:

Flexijob gaan werken gisteren, normaal doe ik dat niet tijdens de werkweek ma ik ga binnekort alleen wonen en moet nog zoveel dingen kopen.

02.00 gedaan 03.00 thuis 04.00 pas in slaap 05.30 al terug wakker om in brussel te gaan werken. F.M.L. ben hier doooooooood aan het gaan

Die beelden van de files aan keuringsstations. In Roeselare staan ze daar en masse op het fietspad een file te maken. Hopelijk passeert er een ijverige agent die ze een voor een opschrijft.

Die beelden van de files aan keuringsstations. In Roeselare staan ze daar en masse op het fietspad een file te maken. Hopelijk passeert er een ijverige agent die ze een voor een opschrijft.

Ik snap dat toch niet... Ze schrijven in de krant dat de rush komt omdat je zonder afspraak weer mag gaan. Maar volgens mij kon je dat gewoon al doen.

ik ben in mei moeten gaan en had wel een afspraak en ik kon gewoon op lijn 3 binnenrijden, niks moeten wachten. En dit terwijl lijn 1 en 2 tot aan 's straat stonden aan te schuiven.

Ik snap dat toch niet... Ze schrijven in de krant dat de rush komt omdat je zonder afspraak weer mag gaan. Maar volgens mij kon je dat gewoon al doen.

ik ben in mei moeten gaan en had wel een afspraak en ik kon gewoon op lijn 3 binnenrijden, niks moeten wachten. En dit terwijl lijn 1 en 2 tot aan 's straat stonden aan te schuiven.
Denk dat dat per provincie anders was. In WVL kon je zonder afspraak niet gaan. Ik vond dat op zich niet erg want je was toen op een kwartier binnen en buiten. Nu staan daar plots 100'en auto's die nog snel gekeurd moeten worden en tegelijkertijd de ingang voor wie een afspraak heeft versperren. 't Is dus om zeep voor iedereen.

Waarom moet iedereen nu plots gaan, snikhete dagen en waarschijnlijk de helft van die mannen op de keuring die in verlof zijn. Maak dan gewoon op voorhand een afspraak ergens half september ofzo é.

Denk dat dat per provincie anders was. In WVL kon je zonder afspraak niet gaan. Ik vond dat op zich niet erg want je was toen op een kwartier binnen en buiten. Nu staan daar plots 100'en auto's die nog snel gekeurd moeten worden en tegelijkertijd de ingang voor wie een afspraak heeft versperren. 't Is dus om zeep voor iedereen.

Hier in Erembodegem was het vorige week ook prijs hoor. Rush op de keuring.

1543
mijn ouders en zus doen dat ook, laten de honden in de tuin spelen maar 90% zijn die gewoon aant blaffen op alles wat er voorbij komt is echt om gek van te worden :wallbash:

Flexijob gaan werken gisteren, normaal doe ik dat niet tijdens de werkweek ma ik ga binnekort alleen wonen en moet nog zoveel dingen kopen.

02.00 gedaan 03.00 thuis 04.00 pas in slaap 05.30 al terug wakker om in brussel te gaan werken. F.M.L. ben hier doooooooood aan het gaan
Oei, lijkt me niet evident, wat voor werk doe je, want met 1,5 uur slaap gaat werken niet simpel zijn vrees ik

Volgens mij is dat geen gezonde oplossing hoor, ik weet niet wat je uit zo één dag flexijob verdient, maar daarom je hele dag saboteren lijkt me kosten/baten niet echt ideaal. Er zullen wel ergens mensen rondlopen die fris zijn als ze om 3u thuiskomen en om 5u30 weer moeten opstaan, maar voor de overgrote meerderheid is dat gewoon kapotgaan.

Die uitleg in de krant slaat toch ook nergens op. ”Ja, met een afspraak moet je soms 5-6 weken wachten.” Uhm, het is toch niet alsof je pas sinds vorige week weet dat je uw auto nog moet laten keuren eh? Dus ipv lang op voorhand een afspraak te maken en 9/10 hoop en al 5 minuten te moeten wachten ga je nu gewoon een halve dag aanschuiven?

De hitte heeft toch niet veel goed gedaan voor het aantal hersencellen van sommige mensen.

Onroerende voorheffing... Dat is nu toch de meest belachelijke belasting ooit.
Je koopt een grond en je zet er een huis op. Op je huis betaal je 21% btw en op de grond ook als je voldoet aan volgende 3 regels
  • er is een toelating om op de grond te bouwen en er wordt een gebouw opgericht dat verkocht wordt met btw
  • de grond en het gebouw worden door éénzelfde persoon verkocht
  • en de bouwgrond wordt tegelijk met het gebouw overgedragen.
Het geld dat je bijeensprokkelt om bovenstaande te verwezelijken wordt ook nog eens zwaar belast.
En dan jaarlijks bedrag onroerende voorheffing die bij sommigen 2500 euro is (niet bij mij gelukkig) gedurende de minimaal 40 jaar die je hopelijk in je woning woont.
Das 100.000 euro in het beste/slechtste geval :unsure: per woning voor de gemeentes...

Je snapt dat toch niet? Moest ik in zo'n rij terecht komen, ik reed gewoon weer weg. Die enkele euro's boete om te laat te gaan is mij geen dag waard.

Tot ge geflitst wordt en over tijd zijt. Lappen ze er nog eens €60 bij :unsure:

Nu ik ga ook wel altijd op afspraak én om 7u 's ochtends. Nog nooit moeten wachten.
Vorige keer was het eerste vrije moment een dikke 4 weken later.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan