TIL dat mensen watermeloen via Amazon kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel niet meteen terug op hun websiteTIL dat mensen watermeloen via Amazon kopen.

“Jonge deerne”.Vandaag zowaar door Begijnendijk gereden. Geen jonge deerne met groene trui en ooglapje zien wandelen, dus ik vermoed dat de situatie er al beter uitziet.

Ge gaat voor (enkel) uw watermeloen ook niet speciaal tientallen km afleggen. Die koopt ge samen met uw andere boodschappen of lokaal. Met Prime kunt ge dat wel. Dan komt die leverancier misschien van overdreven ver juist voor uw meloen.Als iedereen zelf zijn "voerke" dagelijks doet om dat te gaan ophalen, zijn er toch meer voertuigen op baan dan wanneer de leverancier verschillende "voerkes" in 1x meepakt, of redeneer ik nu zo verkeerd?
Tis reclame voor de engelse amazon, misschien daardoor?TIL dat mensen watermeloen via Amazon kopen.
+ Bij amazon is het niet enkel zo dat het extra belastend is voor het milieu/chauffeurs, maar ook voor de mensen die de items in de warenhuizen bijeen zetten voor de bestellingen. Genoeg horrorverhalen dat werknemers niet eens naar het toilet kunnen omdat ze anders de items niet op tijd klaargezet krijgen voor die same day deliveries.Ge gaat voor (enkel) uw watermeloen ook niet speciaal tientallen km afleggen. Die koopt ge samen met uw andere boodschappen of lokaal. Met Prime kunt ge dat wel. Dan komt die leverancier misschien van overdreven ver juist voor uw meloen.
Tis kwestie van hoe dringend/nuttig is het. Voor sommige producten is het 'beter' dat een leverancier een route volgt dan tientallen wagens naar de winkel, voor andere zaken (om onze grillekes te plezieren) is het gewoon meer belasting van het milieu.
Hetzelfde hier, bij amazon koop ik gewoon niets, maar online aankopen in het algemeen probeer ik te vermijden, zeker van de giganten. Ze zijn vaak goedkoper, maar de drempel om over te gaan tot extra aankopen die je anders niet zou doen is ook lager, waardoor ik denk dat als je voornamelijk online shopt, je eigenlijk niet meer geld hebt bespaard aan het einde van de maand. :/Ik gebruikte bol en amazon vooral voor boeken en platen te bestellen maar op een bepaald moment heb ik besloten dat ik toch liever zo'n dingen koop bij mensen die daar zelf gepassioneerd door zijn, zelfs al is de prijs dan wat hoger. De meeste dingen bestel ik nu online via een "echte" winkel. Ik ken wel niemand die gepassioneerd is door watermeloenen.
Onlangs toch nog eens geplooid en een paar boeken bij bol besteld. De onderaannemer van PostNL heeft niet eens geprobeerd ze hier binnen te brengen en ze gewoon in een afhaalpunt gedumpt, blijkbaar om brandstof te besparen. Ik had pas de woensdag voor het verlengd weekend door dat ze daar lagen en dat afhaalpunt was die dagen gesloten en heeft de pakjes de volgende maandag terug gestuurd. Dat krijg ik dan als ik eens van mijn principes afwijk.
Ik vergelijk soms wel de prijzen met die grote webshops. In mijn onafhankelijke boekhandel zijn de boeken uiteindelijk vaak ook maar een paar euro duurder, als het een groot verschil is ga ik gewoon eens meer nadenken of ik het boek wel écht wil. Meestal 4-6 werkdagen om ze te bestellen en ik ga ze gewoon afhalen als ik toevallig eens in hun stad moet zijn. Ze kennen me daar nu en weten ondertussen wel dat het soms even kan duren voor ik passeer.
Bij Bol kan je toch net je leveringsmoment kiezen?Heel die next day delivery (of toch zo snel mogelijk) lijkt me ongeloofelijk schadelijk, zowel voor milieu als voor personeel. Het is geen toeval dat bij van die pakketbedrijven zoals PostNL er al eens een schandaal uitbreekt, en het zal ook geen toeval zijn dat bijna al die chauffeurs wel buitenlandse roots hebben.
Het zou voor mij dan ook al goed zijn als dit niet als standaard werd aangeboden, maar gewoon voor een (serieuze) meerprijs. Er is werkelijk niets dat ik op bol ofzo koop dat ik binnen de dag nodig heb. En laat ons eerlijk zijn, moest die optie wegvallen zou men zich als klant ook gewoon aanpassen aan een termijn zoals vroeger.
)Ik ben de 50 al gepasseerd. Dan is alles wat jonger is dan 40 nog jong“Jonge deerne”.![]()

Fijn om te horenDe ontsteking aan beide ogen zijn eigenlijk zo goed als weg, dankzij de combinatie oogdruppels en oogzalf. De bloedvlekjes door de gesprongen aders nog niet, maar wel al verminderd imo.
Neen, turfvrije potgrond, maar de apotheker gaf me aan dat die uitverkocht was.Also, wat kwamen we hier doen? Kiwi’s kopen bij de apotheek?
En door die ene merci heb je spijt dat je het bent gaan melden. Ale, zo ben ik toch op zo'n moment.€106 te weinig aangerekend op een bedrag van €300 - kwam erachter op de parking. Toch even gaan melden en bijbetalen. 'aja ok da's nog €106'
Kon toch minstens ene merci vanaf he gvd![]()

Ik denk niet dat dit altijd zo is, heb dat ook al gedaan maar laatst was er geen optie om iets aan te passen. Misschien 3rd party?Bij Bol kan je toch net je leveringsmoment kiezen?
Dat was toch het geval de laatste keren dat ik er bestelde. Telkens gekozen voor 2 à 3 dagen later dan het bestelmoment
(en dan nog 2 delen van de bestelling op 2 verschillende dagen ontvangen)
Trein vertraging wegens personen op het spoor.![]()
Ja maar ik geloof teveel in karma. Als ik dat niet zou gaan melden werd ik wel op een andere keer gekloot voor €106En door die ene merci heb je spijt dat je het bent gaan melden. Ale, zo ben ik toch op zo'n moment.![]()

Ik heb er nog zien liggen bij mijn vaste beenhouwer. Ik moet er straks toch nog langs voor ribbekes en een klein onderhoud, zal ik eens horen?Neen, turfvrije potgrond, maar de apotheker gaf me aan dat die uitverkocht was.
Gewoon opzij schuiven en assertief Stand on the right walk on the left sneeren.Mensen die zich all over the place bevinden op een roltrap, mijn ergernis vanvandaagelke dag.