Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk. De sensor van de camera in een smartphone is hetzelfde als een dslr😆 Met de vrienden wat foto's gemaakt en in een groep gesmeten. Ik zal het er wel mee doen.
Enkele jaren geleden heb ik er ook 1 gekocht maar ik ontzie het altijd om heel dat spel mee te zeulen. En er zit dan nog geen wifi op, dan moet ik ze nog op de pc zetten en van daaruit uploaden.

Eigenlijk wel een beetje een schande dat ik daar zoveel geld aan heb uitgegeven.

Enkele jaren geleden heb ik er ook 1 gekocht maar ik ontzie het altijd om heel dat spel mee te zeulen. En er zit dan nog geen wifi op, dan moet ik ze nog op de pc zetten en van daaruit uploaden.

Eigenlijk wel een beetje een schande dat ik daar zoveel geld aan heb uitgegeven.
Hier ook geen WiFi. Zet de elke maand eens over op de pc en maak dan een Google pictures album met de beste foto's. Het is een bezigheidje.

Geen idee om het te verkopen als je er niks mee doet?

Hier ook geen WiFi. Zet de elke maand eens over op de pc en maak dan een Google pictures album met de beste foto's. Het is een bezigheidje.

Geen idee om het te verkopen als je er niks mee doet?
Ik mag niet van mijn vrouw want we gaan hem mss ooit nog nodig hebben. 🙄

Nu, ik ga hem misschien toch eens meer mee nemen. Heb er weer meer zin in gekregen door je post. 😁

Ik val denk ik in herhaling maar fucking openbare toiletten, of beter het gebrek eraan.

Iets gaan eten, het is 21u, net vorige trein gemist in Brussel Centraal. Dus 40 minuten wachten, en mijn vrouw moet naar het toilet (zwanger). WC's in het station zelf zijn gewoon dicht. Ik vraag aan de twee vriendelijke gasten van het winkeltje in het station of zij een toilet hebben. "Ah nee, we trekken ons plan met die toiletten en als ze sluiten gaan we het station uit en een café binnen." Dusja zo gezegd so gedaan, terug station uit en eerste café binnen.

Dat duurt nu niet echt lang, maar gewoon het principe. Het is Brussel Centraal, niet het stationnetje van een dorp. Er rijden treinen tot middernacht ofzo, dan mag je toch zien dat er toiletten zijn. Elders in de stad (en in andere steden) ontbreken ook vaak toiletten. En als ze er dan zijn betaal je 50 cent of meer voor een vaak vuil toilet waar de zeep soms op is.

Even updaten: zenuw aan m'n knie is blijkbaar de schuldige. Waarschijnlijk overbelast door foutieve houding: kzit veel aan de pc waarbij ik m'n rechtervoet onder m'n linkerbeen steek (halve kleermakerzit) en bovendien laat ik tijdens het autorijden mijn been veel rusten tegen de middenconsole.
Gevolg: kmag nu 18 keer naar de kinesist gaan om die zenuw weer te activeren en ik heb daar absoluut geen goesting in. :angry:
Oei, dan ga ik ook moeten oppassen, want ik zit ook vaak zo.
Nu ja, ik heb van een paar jaar met een slapend gevoel van net onder mijn bil tot aan mijn voet rondgelopen (kwam bij mij door een stenose of vernauwing in de onderrug), sinds de operatie in mei is dat gevoel in het been volledig weer in orde.
Ook ik moet nu 30 sessies naar de kinesist, dat is ook niet let volle goesting, maar het moet.

Ik val denk ik in herhaling maar fucking openbare toiletten, of beter het gebrek eraan.

Iets gaan eten, het is 21u, net vorige trein gemist in Brussel Centraal. Dus 40 minuten wachten, en mijn vrouw moet naar het toilet (zwanger). WC's in het station zelf zijn gewoon dicht. Ik vraag aan de twee vriendelijke gasten van het winkeltje in het station of zij een toilet hebben. "Ah nee, we trekken ons plan met die toiletten en als ze sluiten gaan we het station uit en een café binnen." Dusja zo gezegd so gedaan, terug station uit en eerste café binnen.

Dat duurt nu niet echt lang, maar gewoon het principe. Het is Brussel Centraal, niet het stationnetje van een dorp. Er rijden treinen tot middernacht ofzo, dan mag je toch zien dat er toiletten zijn. Elders in de stad (en in andere steden) ontbreken ook vaak toiletten. En als ze er dan zijn betaal je 50 cent of meer voor een vaak vuil toilet waar de zeep soms op is.
Openbare toiletten vind ik nu ook wel echt iets waar Europa veel kan leren van de USA of zelfs hier in Azië...

Ik dacht dat men die toiletten had gesloten tegenwoordig omdat het anders werd "misbruikt" door clochards en ...

Al is dit ook opgevallen bij het beleid en wil men daar toch verandering in brengen:

Openbare toiletten vind ik nu ook wel echt iets waar Europa veel kan leren van de USA of zelfs hier in Azië...
Daarom ben ik dol op studentensteden. Gewoon even een universiteitsgebouw binnengaan en daar gratis naar het toilet. Die gebouwen zijn zo verspreid over de stad dat je nooit lang moet zoeken.

Daarom ben ik dol op studentensteden. Gewoon even een universiteitsgebouw binnengaan en daar gratis naar het toilet. Die gebouwen zijn zo verspreid over de stad dat je nooit lang moet zoeken.
Ik loop gewoon een random zaak binnen met mijn handen op m'n billen en roep: "DIAARRREEEEEHHH!"

Nog niemand die gezegd heeft dat ik niet mocht gaan.

In de week zijn er in elke stad/gemeente plaatsen waar je overdag gratis kan gaan. Gemeentebestuur, bibliotheek, ocmw, vdab, rusthuizen, ...

Dat hangt ook wel serieus af van of de universiteit verspreid is over de stad en hoe groot die stad is. In Leuven zie ik dat werken, maar Brussel telt meer studenten en instellingen, maar daar ligt dat toch anders.

Volgende week zijn mijn twee weken verlof in principe gedaan. Ik zeg in principe, want ik moet dat nergens aangeven (perks of the job, in de praktijk neemt niemand die ik ken in deze functie al zijn verlof op). Ik had twee weken genomen met het idee dat ik nog een berg werk heb voor zaken met als deadline 15 september. Uiteraard stapelt het werk zich verder op, en ik zie al op tegen het uitkuisen van mijn inbox.

Vandaag toch al een meeting, want ze hadden me er graag bij.

En mijn vrouw is uitgerekend voor 16 september...so yeah.

Dat is de reden waarom ik mijn mails blijf behandelen tijdens mijn verlof (toch degenen die ik snel kan behandelen tussendoor).

Ooit als time management advies meegekregen om elke dag af te sluiten met een lege Inbox vooraleer je je werkdag afsluit. Ik ben daar zo op ingesteld dat ik mij op verlof ongemakkellijk voel als er teveel mails blijven zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan