Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ge iets anders verwacht ?De pensioenhervorming die vooral weer gepamper is voor mensen die amper werken
Tbetert op week 3, spreek uit ervaring. Ook negatief maar geen dokter.Al 2 weken ferm aan het hoesten, nekeer ge uzelf wakker hoest en in de zetel rechtop moet verder proberen slapen is het misschien wel tijd om eens een afspraak bij de dokter te boeken...
(Al 2x negatieve zelftest)
Zware bronchitis, waarschijnlijk uitgelokt door al mijn allergieën. Is mijn 3de dit jaar al, dus terug aan de puffer zoals ik jaren heb moeten doen.Tbetert op week 3, spreek uit ervaring. Ook negatief maar geen dokter.

Eigenlijk heb je dan de halve nacht naar kattensechs geluisterd![]()
‘T klonk in elk geval niet alsof hij/zij er veel plezier aan beleefde![]()
Hier ook. Ik blijf al weken hoesten. Niet constant, maar af en toe steekt dat heel fel de kop op.Al 2 weken ferm aan het hoesten, nekeer ge uzelf wakker hoest en in de zetel rechtop moet verder proberen slapen is het misschien wel tijd om eens een afspraak bij de dokter te boeken...
(Al 2x negatieve zelftest)
Ik doe vandaag mijn gsm open.Ik kan echt mijn kop niet maar laten zien ergens, of ze klampen me vast met een hoop IT shit problemen.
![]()
Ah tiens, die optie staat al aanDoor de Optimized Battery Charging feature zou dat geen probleem mogen zijn afaik.

Ik ben dus de hele dag bezig met smartphones te configureren. Belt ma bij ons of ik haar nieuwe smartphone kan komen installeren. Nu viel het wel mee, want dat is gewoon wat back-ups maken,... En dan de instelling zelf, maar moest toch even lachen.Ik kan echt mijn kop niet maar laten zien ergens, of ze klampen me vast met een hoop IT shit problemen.
![]()
Je kent er precies wel veel van hé, moet ik onthouden als ik de volgende keer problemen heb.Ik doe vandaag mijn gsm open.
Al 2 sussen die problemen hebben met mails versturen.
Gadverdamme wat ben ik het strontbeu.

Ik wil eigenlijk oprecht eens een oldskooler vs zubrowka face-off. Eindelijk zullen we beslechten wie de meest deadpan cynische comments kan maken!Je kent er precies wel veel van hé, moet ik onthouden als ik de volgende keer problemen heb.![]()

Tis te warm naar mijn zin.![]()
Doen.Je kent er precies wel veel van hé, moet ik onthouden als ik de volgende keer problemen heb.![]()
Het onderwerp zal dan coldplayke zijn.Ik wil eigenlijk oprecht eens een oldskooler vs zubrowka face-off. Eindelijk zullen we beslechten wie de meest deadpan cynische comments kan maken!![]()
Bouwvakkers hiernaast ook bezig op het dak. Totaal onverantwoord. De baas zal wel gaan lopen met de premie als ze vroeger klaar zijn met de werken.De stad die toch nog even iets moest laten snoeien. Nu. In deze temperatuur. Die twee gasten konden werken in bloot bovenlijf en short maar dat maakt het niet gezonder, in tegendeel. Ik denk hoop en al twintig minuten werk, dat ze waarschijnlijk over heel de stad gaan mogen doen. Terwijl ons burgemeesteres een crèmeke gaat likken voor de foto in de gazet.