Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al 2 weken ferm aan het hoesten, nekeer ge uzelf wakker hoest en in de zetel rechtop moet verder proberen slapen is het misschien wel tijd om eens een afspraak bij de dokter te boeken... 🙈
(Al 2x negatieve zelftest)
Tbetert op week 3, spreek uit ervaring. Ook negatief maar geen dokter.

Vrienden in Manchester gaan bezoeken en eigenlijk niet veel zin hebben om naar daar te vertrekken. Naar Zaventem rijden, heel dat gedoe daar, dan vliegen, dan nog eens trein. We gaan dan ook naar Blackpool 's avonds dus eens ik daar ben meteen weer de trein op :sop:
Het gaat dan ook nog eens regenen. Barf

Eigenlijk heb je dan de halve nacht naar kattensechs geluisterd :unsure:

‘T klonk in elk geval niet alsof hij/zij er veel plezier aan beleefde :p

Dat komt omdat een kattenpenis weerhaakjes heeft.

“Het patroon met weerhaken op de penis van een huiskat is een soort reproductieve competitie.

De spikes werken als borstels om elk soort rivaliserend sperma te verwijderen. Daarom zie je dat als het op fokken aankomt, de vrouwelijke kat niet zo gelukkig lijkt. Daarbij komt het feit dat de kat meestal aanvalt op de rug van zijn partner, wat de ervaring voor haar behoorlijk onaangenaam zal maken.”

Foto in spoiler.

C2C9C539-88C6-4842-8919-5A9DB1A56C96.jpeg

Al 2 weken ferm aan het hoesten, nekeer ge uzelf wakker hoest en in de zetel rechtop moet verder proberen slapen is het misschien wel tijd om eens een afspraak bij de dokter te boeken... 🙈
(Al 2x negatieve zelftest)
Hier ook. Ik blijf al weken hoesten. Niet constant, maar af en toe steekt dat heel fel de kop op.

Door de Optimized Battery Charging feature zou dat geen probleem mogen zijn afaik.
Ah tiens, die optie staat al aan 😏🤔

OT Ik moet naar het hoofdkantoor in Leuven voor een pc-wissel van max. een half uurtje maar ik ga wel de hele voormiddag kwijt zijn. Een groot deel van mijn (Oost-Vlaamse) collega’s had en heeft ook een pc-wissel staan maar we moeten individueel naar Leuven ipv dat IT eens een dagje naar de provinciale kantoren zou gaan 🤷🏻‍♀️

Ik kan echt mijn kop niet maar laten zien ergens, of ze klampen me vast met een hoop IT shit problemen.

😪
Ik ben dus de hele dag bezig met smartphones te configureren. Belt ma bij ons of ik haar nieuwe smartphone kan komen installeren. Nu viel het wel mee, want dat is gewoon wat back-ups maken,... En dan de instelling zelf, maar moest toch even lachen.

De stad die toch nog even iets moest laten snoeien. Nu. In deze temperatuur. Die twee gasten konden werken in bloot bovenlijf en short maar dat maakt het niet gezonder, in tegendeel. Ik denk hoop en al twintig minuten werk, dat ze waarschijnlijk over heel de stad gaan mogen doen. Terwijl ons burgemeesteres een crèmeke gaat likken voor de foto in de gazet.

Ik lees overal dat er winkels zijn die vroeger sluiten met de warmte nu en daar heb ik alle begrip voor. Maar zet dan ook op jullie website en / of facebook pagina.
Maar nee, dat gebeurd dan bij de meeste niet.

De stad die toch nog even iets moest laten snoeien. Nu. In deze temperatuur. Die twee gasten konden werken in bloot bovenlijf en short maar dat maakt het niet gezonder, in tegendeel. Ik denk hoop en al twintig minuten werk, dat ze waarschijnlijk over heel de stad gaan mogen doen. Terwijl ons burgemeesteres een crèmeke gaat likken voor de foto in de gazet.
Bouwvakkers hiernaast ook bezig op het dak. Totaal onverantwoord. De baas zal wel gaan lopen met de premie als ze vroeger klaar zijn met de werken.

Brand door de hitte (onder andere)

Is net het stukje strand waar wij altijd gaan... Een stukje, redelijk onbekend bij het grote volk, strand waar ge op uw gemak zit.

Worth noting dat ik zelf bijna die duinen in de fik had gestoken in mijn tienerjaren, er lagen van die grote buizen, van het oppompen van het zand, en die leek ons een ideaal lanceerplatform voor een paar fusékes

Ineens schiet er zo eentje daarvan in de lucht en de wind pakt erin, hupla recht de duinen in... Meteen een brandje, waren maar enkele vierkante meters, gelukkig waren er behulpvolle passanten die het hebben kunnen doven, duinen dat gaat supersnel, niet normaal...

Politie ter plaatse, ipv alles te ontkennen hebben we gewoon toegegeven, en raar maar waar, maar daar is toen niks meer verder van gekomen

De dag van vandaag zou het gefilmd zijn en stond onze tronie al op hln 20 minuten later denk ik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan