Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mevrouw voor mij in de apotheek die al vijftien dingen nodig had en dan besliste om nog eens een belleke te doen en te checken of die en die soms iets nodig hadden. Drie keer vragen om de naam van een product te herhalen, overleggen over de dertig of zestig verpakking, … mens alstublieft 😡 En haar string had een bloemetje met zeven blaadjes, dat heb ik volledig tegen mijn wil kunnen leren met haar fucking doorkijkjurk. Wat op 75 niet meer ok is.
Ik dacht al, ah nice een doorkijkjurk.
Tot ik de laatste zin las :unsure: .

Om de paar weken heb ik een depressie-moment. Ik voel me dan slecht, eenzaam, ongemotiveerd en niet hoopvol voor de toekomst. Vandaag een afspraak gehad ergens, en de persoon met wie ik sprak had het over huwelijk/relaties de dag van vandaag. Mijn vorige relatie is al een tijdje uit en ik heb het nog niet volledig verwerkt, dus ja… bedankt he. Ik ga vandaag alweer een onproductieve en slechte dag tegemoet.

Sinds 10u al drie telefoons gehad van zo een nummer dat zogezegd ‘international arrest warrant from the federal police’ wou bespreken. Bij deze dus: @straight_six ik heb geen legging aan en mijn lunch was letterlijk gewoon frisse tomaatjes. Trek dat aanhoudingsbevel in!

Om de paar weken heb ik een depressie-moment. Ik voel me dan slecht, eenzaam, ongemotiveerd en niet hoopvol voor de toekomst. Vandaag een afspraak gehad ergens, en de persoon met wie ik sprak had het over huwelijk/relaties de dag van vandaag. Mijn vorige relatie is al een tijdje uit en ik heb het nog niet volledig verwerkt, dus ja… bedankt he. Ik ga vandaag alweer een onproductieve en slechte dag tegemoet.
Tijd voor een crypto-rally, altijd goed voor het humeur (tot het terug crasht)

Afspraak om een huurhuis te bezoeken die afgezegd werd wegens al een kandidaat gevonden, ondanks zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt te hebben.
Schering en inslag jong, 4 uur na het verschijnen van een advertentie is het soms al te laat om op bezoek te kunnen. Kan naar een kennis gegaan zijn ofzo ... je weet het niet hé, en het gaat allemaal idd zo snel.

Ik heb het zelf even opgeven tot na de zomer om te zoeken... Ik moet niet weg gelukkig, maar wou weg in de lente door omstandigheden.

Schering en inslag jong, 4 uur na het verschijnen van een advertentie is het soms al te laat om op bezoek te kunnen. Kan naar een kennis gegaan zijn ofzo ... je weet het niet hé, en het gaat allemaal idd zo snel.

Ik heb het zelf even opgeven tot na de zomer om te zoeken... Ik moet niet weg gelukkig, maar wou weg in de lente door omstandigheden.
Ja, ook al meegemaakt! Uren na het posten (op hun eigen site, niet op Immoweb ofzo) zijn de bezoeken al volgepland. Ik moet gelukkig ook niet persé weg, maar geen zin om nog een half jaar te zoeken :/

Even een reflectie van me afschrijven.

De uitbuiting van de transportsector.

Vraagprijs van een kipper met chauffeur all in: +/- 70 à 75 euro per uur exclusief btw.
met all in bedoel ik: diesel, manuren, verzekering, ... inbegrepen.

Met een verbruik van 25 à 30 liter voor 100 km, zit je voor een uur rijden aan 90 per uur al aan circa 25 liter x 2 euro per liter = 50 euro kost diesel
Hoe ze dan met de rest nog de chauffeur, de verzekering, de camion, ... afbetalen, ik weet het niet hoor ...
Ok, de diesel kopen ze in groothandelsprijs in, maar dat is dan ook nog aan 1,5 euro per liter.

De media en hun blogs/verhalen/coverage over de hitte.
T'is warm voor iedereen en morgen nog iets warmer dus deal with it.

Even een reflectie van me afschrijven.

De uitbuiting van de transportsector.

Vraagprijs van een kipper met chauffeur all in: +/- 70 à 75 euro per uur exclusief btw.
met all in bedoel ik: diesel, manuren, verzekering, ... inbegrepen.

Met een verbruik van 25 à 30 liter voor 100 km, zit je voor een uur rijden aan 90 per uur al aan circa 25 liter x 2 euro per liter = 50 euro kost diesel
Hoe ze dan met de rest nog de chauffeur, de verzekering, de camion, ... afbetalen, ik weet het niet hoor ...
Ok, de diesel kopen ze in groothandelsprijs in, maar dat is dan ook nog aan 1,5 euro per liter.
Is toch al jaar en dag zo?
Transportkost wordt vaak gezien als een noodzakelijk kwaad.
Onze prijzen liggen wel iets hoger en diesel komt er nog een apart percentage bij dat kan stijgen/dalen.

Al 2 weken ferm aan het hoesten, nekeer ge uzelf wakker hoest en in de zetel rechtop moet verder proberen slapen is het misschien wel tijd om eens een afspraak bij de dokter te boeken... 🙈
(Al 2x negatieve zelftest)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan