Echt hatelijk. Waar is die stomme kerstmuts.
hier!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt hatelijk. Waar is die stomme kerstmuts.
Ge moet u niet teveel laten doen van de crew he.sorry @exCite, group pressure![]()
Ge moet u niet teveel laten doen van de crew he.
Amai, kerstavatars in de zomer, ze zouden dat moeten verbieden.ik ben zo rap beinfluencerbaar hé
ik ben zo rap beinfluencerbaar hé
Ik ga nog eens een suggestie doen, voor de zomer deze keer.Amai, kerstavatars in de zomer, ze zouden dat moeten verbieden.
Amai, kerstavatars in de zomer, ze zouden dat moeten verbieden.
tutut, als we toelaten dat mensen zichzelf loser noemen dan staan we ook kerstmutsen toe bij hogere temperaturen. We beoordelen hier niet op mentale problemen.Amai, kerstavatars in de zomer, ze zouden dat moeten verbieden.
- +- 25 graden
- licht bewolkt waardoor je niet pal in de volle zon staat maar dat het ook niet grijs is
- licht briesje
Voila, de perfectie.
Same here. Ik heb me gisteren zo'n grote honden verkoelingsmat gekocht om in m'n bed te leggen.Herkenbaar. Elke zomer altijd wakker na een uur of 5 omdat ik zonder deken moet slapen (te warm anders é) of als ik in mijn slaap in een positie kruip dat gigantische zweetplekken veroorzaakt, voornamelijk aan mijn nek. En in de namiddag voel ik me dan zo moe.
Maandag en dinsdag wordt het puffen en ga ik in mijn zetel in de living moeten slapen want mijn slaapkamer gaat veel te warm zijn snachts om deftig te slapen.
Doen we hier ook al jaren, werkt geweldig goed.Same here. Ik heb me gisteren zo'n grote honden verkoelingsmat gekocht om in m'n bed te leggen.
Moet goed werken volgens collega's die dit al enkele jaren doen.
Maandag zal ik er meer over kunnen vertellen.

De eerste foto's van een politicus op Tomorrowland zijn al opgedoken op HLN
Ok, ik besef dat HLN nu niet meteen de meest hoogstaande nieuwssite is... maar dat heeft toch echt totaaaaaaaal geen nieuwswaarde?
Edit: nog erger. Er is zelfs een filmpje waarop hij de limbo doet.
En waarom maak jij je daar precies druk in. Mag die persoon naast zijn politieke mandaat er geen privéleven op na houden dan?
Nee. Maar, meer verwacht ik ook niet van HLNTuurlijk wel. Maar heeft dit echt enige nieuwswaarde?

True, beetje naïef van mijNee. Maar, meer verwacht ik ook niet van HLN![]()