Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben zo rap beinfluencerbaar hé

Amai, kerstavatars in de zomer, ze zouden dat moeten verbieden.
Ik ga nog eens een suggestie doen, voor de zomer deze keer.

096b0257517d88b778ccbdffa61a8283.jpg

Amai, kerstavatars in de zomer, ze zouden dat moeten verbieden.
tutut, als we toelaten dat mensen zichzelf loser noemen dan staan we ook kerstmutsen toe bij hogere temperaturen. We beoordelen hier niet op mentale problemen.

Laatst bewerkt:
- +- 25 graden
- licht bewolkt waardoor je niet pal in de volle zon staat maar dat het ook niet grijs is
- licht briesje

Voila, de perfectie.

Geef mij maar een juni of septembermaand aan de Costa del Sol:
- altijd stralende zon (geen enkele wolk) van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
- droge warmte waardoor ik amper zweet
- een zeebriesje die lichte verkoeling brengt (kan verraderlijk zijn)
- heldere zee die niet te koud is om in te zwemmen
- De lucht ruikt er heel anders dan in België. Een mix van azalea's (vanillegeur), tropisch fruit en zilte zeelucht
- één bewolkte dag of regendag per maand
- GEEN maar dan ook echt GEEN muggen of vliegen
- Ik slaap meestal zonder airco en indien wel zet ik de airco op 27 graden puur voor luchtcirculatie
- In de 20 dagen dat ik er was nooit moeten niezen tenzij van de airco in de wagen die ik zo min mogelijk opzette (geen of minder pollen in de lucht??)
In juli en augustus kan je er wel beter niet naartoe, want dan is het er 40 graden en meer.

Herkenbaar. Elke zomer altijd wakker na een uur of 5 omdat ik zonder deken moet slapen (te warm anders é) of als ik in mijn slaap in een positie kruip dat gigantische zweetplekken veroorzaakt, voornamelijk aan mijn nek. En in de namiddag voel ik me dan zo moe.

Maandag en dinsdag wordt het puffen en ga ik in mijn zetel in de living moeten slapen want mijn slaapkamer gaat veel te warm zijn snachts om deftig te slapen.
Same here. Ik heb me gisteren zo'n grote honden verkoelingsmat gekocht om in m'n bed te leggen.
Moet goed werken volgens collega's die dit al enkele jaren doen.
Maandag zal ik er meer over kunnen vertellen.

Ja lap, volgende week een week verlof en had een set lego besteld die maandag zou aankomen.
Ideaal om tussendoor wat te bouwen.
Krijg ik vandaag een mail dat er vertraging is en ik mijn aankoop pas mag verwachten op 26/07 , wanneer ik terug aan het werk ben.

Same here. Ik heb me gisteren zo'n grote honden verkoelingsmat gekocht om in m'n bed te leggen.
Moet goed werken volgens collega's die dit al enkele jaren doen.
Maandag zal ik er meer over kunnen vertellen.
Doen we hier ook al jaren, werkt geweldig goed.

De eerste foto's van een politicus op Tomorrowland zijn al opgedoken op HLN :wallbash:
Ok, ik besef dat HLN nu niet meteen de meest hoogstaande nieuwssite is... maar dat heeft toch echt totaaaaaaaal geen nieuwswaarde?

Edit: nog erger. Er is zelfs een filmpje waarop hij de limbo doet.

De eerste foto's van een politicus op Tomorrowland zijn al opgedoken op HLN :wallbash:
Ok, ik besef dat HLN nu niet meteen de meest hoogstaande nieuwssite is... maar dat heeft toch echt totaaaaaaaal geen nieuwswaarde?

Edit: nog erger. Er is zelfs een filmpje waarop hij de limbo doet.
cropped-logo-dagallemaal.png

En waarom maak jij je daar precies druk in. Mag die persoon naast zijn politieke mandaat er geen privéleven op na houden dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan