Renegadexxripxx
Well-known member
En hoe is het op uw werk ?Terechte ergernis ja!
Ook telkens die vraag: "En, hoe is het op uw werk?"![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe is het op uw werk ?Terechte ergernis ja!
Ook telkens die vraag: "En, hoe is het op uw werk?"![]()
SLECHT.En hoe is het op uw werk ?
"Oeie, da's minder!SLECHT.
Of bij jezelf zoeken?Ik weet zeker dat ik nog twee Duvels had.
In t karton zit er nog één.
Als ik de persoon was die dat gedaan had ik zou nu reeds sidderen en beven mijn wraak zal verschrikkelijk zijn!
Er resten nog drie kandidaat schuldigen, een terriër een herder/doberman of de vriendin. Dat gaat hier nog een stevige ondervraging worden maar ik zal niet stoppen tot ik de schuldige te pakken heb! Momenteel neig ik naar terriër als schuldige.

Wel hij zegt het toch, de schuldig zou reeds beven. Gezien zijn verslaving lijkt met dat wel het geval.Of bij jezelf zoeken?
Stap 1 – Erken je verslaving en de gevolgen
![]()
Ik bel een hersteldienst in de buurt. 249 euro zegt die kerel voor een nieuw scherm bij een iPhone X. “Wij werken alleen met originele refurbished schermen, als je ‘t ergens goedkoper vindt is het gegarandeerd Chinese namaak”. Oké Chinese namaak wordt het dan maar 
Mijn telefoon uit mijn handen geglipt. Resultaat: links een zwarte dode streep en voor de rest groen en rode lijnen in mijn schermIk bel een hersteldienst in de buurt. 249 euro zegt die kerel voor een nieuw scherm bij een iPhone X. “Wij werken alleen met originele refurbished schermen, als je ‘t ergens goedkoper vindt is het gegarandeerd Chinese namaak”. Oké Chinese namaak wordt het dan maar
![]()
Een kapitaal aan vliegramen gespendeerd. Letterlijk voor élk opendraaiend raam hebben we een vliegraam. Om dan quasi elke nacht wakker te worden van muggen.Onze kleine zijn gezicht staat weer vol.
Dan kijk je naar de buren: ramen wagenwijd open zonder vliegramen. -> Kleine heeft een perfect gave huid, niets aan het handje.
What is happening? Wat doen we verkeerd?
Jullie raam kijkt uit op een muur en dat van de buren niet?Een kapitaal aan vliegramen gespendeerd. Letterlijk voor élk opendraaiend raam hebben we een vliegraam. Om dan quasi elke nacht wakker te worden van muggen.Onze kleine zijn gezicht staat weer vol.
Dan kijk je naar de buren: ramen wagenwijd open zonder vliegramen. -> Kleine heeft een perfect gave huid, niets aan het handje.
What is happening? Wat doen we verkeerd?

Die bewolking was nu toch ook niet zo erg, het was warm en droog.Ik dacht dat we 3 dagen stralende zon gingen krijgen maar ik vond het toch maar tegenvallen. Hier in Leuven is het precies elke dag de helft van de tijd bewolkt geweest. Ik ben die Belgische zomer al beu! Ik wou dat ik nog in Spanje zat pff...
Ik ben het ook al beu... Die f*cking hitte...Ik dacht dat we 3 dagen stralende zon gingen krijgen maar ik vond het toch maar tegenvallen. Hier in Leuven is het precies elke dag de helft van de tijd bewolkt geweest. Ik ben die Belgische zomer al beu! Ik wou dat ik nog in Spanje zat pff...
Hitte? Welke hitte? Ik loop de hele dag te niezen.Ik ben het ook al beu... Die f*cking hitte...
Ik slaap al een paar weken enorm slecht. Door die warmte geraak ik niet in slaap en word ik elk uur badend in het zweet wakker.
Hopelijk snel weer leukere temperaturen.. 15° is warm genoeg...
Inderdaad, welke hitte, de afgelopen dagen was het wel wat warmer, maar van echte hitte is er toch geen sprake.Hitte? Welke hitte? Ik loop de hele dag te niezen.
Wat heeft warmte met niezen te maken?Hitte? Welke hitte? Ik loop de hele dag te niezen.
-teveel airco bvbWat heeft warmte met niezen te maken?
Ja, dat gaat natuurlijk wel beter zijn als het nog warmer is-teveel airco bvb
Beiden hebben geen enkele correlatie met warmer weer dus ook hier weer: Waarom zou het moeten warmer zijn zodat men minder niest?-zomer verkoudheden kunnen hardnekkig zijn
-moe en verkouden of allergisch (verstopte neus ofzo), is lastiger bij hitte
Beiden hebben geen enkele correlatie met warmer weer dus ook hier weer: Waarom zou het moeten warmer zijn zodat men minder niest?